Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Зміст: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ОД1/2004/7 Журнал 2004р. N 7 Многогранность одаренности. - С.2-5 Кульчицька, О. І. Психологічні особливості дітей дошкільного віку / О. І. Кульчицька ; Л.А. Венгер, А.Л. Венгер; З. Петрасинський; А.М. Зимичев. - С.14-25 Венгер, Л. А. Первые шаги в школе: причины успеха и неуспеха / Л. А. Венгер ; З. Петрасинський; А.М. Зимичев. - С.26-28 Петрасинський, З. Тренінг успіху / З. Петрасинський ; А.М. Зимичев. - С.29-34 Зимичев, А. М. Воображение в творческой деятельности человека / А.М. Зимичев. - С.35-39 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Кульчицька, О. І. Психологічні особливості дітей дошкільного віку [Текст] / О.І. Кульчицька; Л.А. Венгер, А.Л. Венгер> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2004. - N7. - С. 14-25
Рубрики: психологія дошкільника вікова психологія Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ОД1/2004/8 Журнал 2004р. N 8 Кульчицька, О. І. Соціальне середовище у розвитку обдарованості / О. І. Кульчицька. - С.2-9. Чудновский, В. Э. Как учитель должен ставиться к одаренности / В. Э. Чудновский, В. С. Юркевич. - С.10-16. Петрасинський, З. Почуття неповноцінності і почуття власної значущості / З. Петрасинський. - С.28-30. Кл.слова: особистість, самооцінка Диагностика и коррекция внимания. - С.31-41. Тесты для исследования интеллекта и мотивов профессионального выбора / Гагин Ю.А., Соловьева Е. А., Бусыгина И. Н., Рабоненко Т. Н. - С.42-60. Кл.слова: мышление, запоминание Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Кульчицька, О. І. Соціальне середовище у розвитку обдарованості [Текст] / О. І. Кульчицька> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2004. - N8. - С. 2-9.
Рубрики: обдарованість Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ОД1/2005/10 Журнал 2005р. N 10 Галузінська, М. Г. Самостійна навчальна діяльність учнів - перший крок до творчості / М.Г. Галузінська. - С.2-13 Составляем программу обучения одаренных детей (Из книги Шумаковой Н.Б. "Обучение и развитие одаренных детей". - С.14-19 Теличко, Н. В. Американський досвід роботи з обдарованими дітьми можна використати в Україні / Н. В. Теличко ; О.І. Кульчицька ; О.І. Кульчицька. - С.27-36 Тести розумового розвитку для дітей п’яти років. - С.36-43. Далі буде. Кульчицька, О. І. Почуття та емоції на ранніх етапах розвитку дитини / О.І. Кульчицька. - С.54-63.Далі буде. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кульчицька, О. І. Почуття та емоції на ранніх етапах розвитку дитини [Текст] / О.І. Кульчицька> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2005. - N10. - С. 54-63
Рубрики: почуття дитини емоції дитини Кл.слова (ненормовані): інтелектуальні почуття -- моральні почуття -- естетичні почуття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Максименко, С. Д. Структура особистості / С. Д. Максименко. - С.1-13 Кульчицька, О. І. Соціально-психологічні фактори формування таланту / О. І. Кульчицька. - С.14-17 Щербатюк, Б. А. Методика дослідження особливостей самовизначення особистості / Б. А. Щербатюк. - С.18-21 Гусев, А. И. К проблеме измерения толерантности к неопределенности / А. И. Гусев. - С.21-28 Заброцький, М. М. Технологія розвитку комунікативної компетентності вчителя / М. М. Заброцький. - С.28-32 Мартинюк, І. А. Психологічна допомога людям похилого віку, або практикум з геронтопсихології / І. А. Мартинюк. - С.32-38 Тіунова, О. В. Соціально-психологічний тренінг як засіб формування навичок асертивної поведінки у старшокласників / О. В. Тіунова. - С.39-51 Завгородня, О. В. Проблема психологічного здоров’я: спроба теоретичного аналізу / О. В. Завгородня. - С.55-60 Моргун, В. Ф. Наклеп як багатовимірне етико-психологічне явище / В. Ф. Моргун. - С.60-65 (Далі буде) Лемещук, В. Р. Динаміка соціальних страхів сучасних підлітків / В. Р. Лемещук. - С.71-77 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Кульчицька, О. І. Соціально-психологічні фактори формування таланту [Текст] / О. І. Кульчицька> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N1. - С. 14-17 Рубрики: Талант Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ОД1/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Кульчицька, О. І Почуття та емоції у розвитку особистості / О. І Кульчицька. - С.3-16 Кульчицька, О. І. Обдарованість: природа і суть / О. І. Кульчицька. - С.17-24 Кульчицька, О. І. Соціальне середовище у розвитку обдарованості / О. І. Кульчицька. - С.25-31 Кульчицька, О. І. Психологічні особливості за дослідженням біографій видатних людей / О. І. Кульчицька. - С.32-38 Кульчицька, О. І. Методика діагностики інтелектуальної обдарованості / О. І. Кульчицька. - С.39-41 Кульчицька, О. І. Діагностика рівня розвитку творчих здібностей / О. І. Кульчицька. - С.42-44 Кульчицька, О. І. Знаходимо обдарованих серед дошкільнят / О. І. Кульчицька. - С.45-49 Губенко, О. В. Спогади про друга / О. В. Губенко. - С.53-54 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кульчицька, О. І. Обдарованість: природа і суть [Текст] / О. І. Кульчицька> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N1. - С. 17-24 Рубрики: обдарованість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кульчицька, О. І. Соціальне середовище у розвитку обдарованості [Текст] / О. І. Кульчицька> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N1. - С. 25-31 Рубрики: обдарованість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кульчицька, О. І. Психологічні особливості за дослідженням біографій видатних людей [Текст] / О. І. Кульчицька> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N1. - С. 32-38 Кл.слова (ненормовані): психологічні портрети Дод.точки доступу: Дісней, У. \о нем\; Ціолковський, Костянтин Едуардович (1857-1935) \о нем\; Франко, Іван \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кульчицька, О. І. Методика діагностики інтелектуальної обдарованості [Текст] / О. І. Кульчицька> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N1. - С. 39-41 Рубрики: інтелектуальна обдарованість діагностичні методики Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кульчицька, О. І. Діагностика рівня розвитку творчих здібностей [Текст] / О. І. Кульчицька> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N1. - С. 42-44 Рубрики: творчі здібності діагностика творчого потенціалу Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кульчицька, О. І. Знаходимо обдарованих серед дошкільнят [Текст] / О. І. Кульчицька> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N1. - С. 45-49 Рубрики: Обдаровані діти--дошкільники Кл.слова (ненормовані): пошук обдарованих дітей Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Губенко, О. В. Спогади про друга [Текст] / О. В. Губенко> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N1. - С. 53-54 Рубрики: Психологія--персоналії українських психологів Дод.точки доступу: Кульчицька, О. І. \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О.І. Кульчицька. - С.2-7 Запоржченко, Ю. В. Знайомимося з системою освіти Ірландії / Ю.В. Запоржченко. - С.8-12 Чернявська, О. А. Психогімнастика для обдарованих дітей / О.А. Чернявська, О.К. Романенко. - С.21-25 Калошин, В. Ф. Психічне здоров’я школярів / В.Ф. Калошин. - С.26-30 Хімчук, Л. І. Розвиваємо технічне мислення молодших школярів / Л.І. Хімчук. - С.37-42 Зав’язун, Т. В. Перші життєві сходинки дитини на шляху до творчого розвитку / Т. В. Зав’язун ; Т.В. Зав’язун. - С.43-45 Фулер, Ч. Заохочення до досягнення успіху / Ч. Фулер. - С.49-52 Коган, И. М. Почему юность так важна для формирования мировоззрения / И.М. Коган. - С.53-58 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології [Текст] / О.І. Кульчицька> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N1. - С. 2-7 Рубрики: діти обдаровані Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 90 Кульчицька, О. І. Вихованість, що це? [Текст] / О. І. Кульчицька. - К. : Радянська школа, 1975. - 120 с. - (Бібліотека учня). - Б. ц. Примірників всього: 7 пед. (1), Ч.З.№2 (2), аб (4) Свободны: пед. (1), Ч.З.№2 (2), аб (4) |