М 34 Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Професійна підготовка майбутнього вчителя" (31 березня - 3 квітня 2003 року) [Текст] / ред кол.: М. Д. Ярмаченко, В. П. Яковець, М. Г. В'ялий та ін.; упоряд., заг. ред. Ж. М. Володченко ; Міністерство освіти і науки України, Національна Всеукраїнська музична спілка, Асоціація музичної освіти та виховання, Національна академія мистецтв України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Музичний факультет, Кафедра вокально-хорової майстерності, Служба у справах сім’ї та молоді Ніжинського міськвиконкому. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 124 с. - (Другий Всеукраїнський юніорський конкурс вокальної та диригентської майстерності. Ніжин - 2003). - Літ. в кінці статей. - 3.90 грн. Зміст: Тітов, С. І. Підготовка майбутнього вчителя до естетичного виховання молодших школярів / С. І. Тітов. - С .3-5 Котлінська, Л. Г. Визначення критеріїв поняття "музичності" живопису як засіб інтерпретації художніх знань майбутніх учителів музики / Л. Г. Котлінська. - С .6-8 Голуб, Н. В. Ансамблеве музикування - ефективний засіб творчого розвитку майбуиніх вчителів у класі бандури / Н. В. Голуб. - С .9-12 Пащенко, Л. І. Професійне становлення майбутніх вчителів музики у процесі вивчення творів Й. С. Баха / Л. І. Пащенко. - С .13-17 Люлюк, Л. Я. Психолого-педагогічні основи професійної підготовки вчителя музики / Л.Я. Люлюк, О. В. Люлюк. - С .18-20 Мірошниченко, Н. А. Сценічна підготовка майбутніх вчителів музики / Н. А. Мірошниченко. - С .21-27 Курсон, В. М. Особливості вивчення народнопісенної музичної творчості при підготовці майбутніх вчителів музики / В. М. Курсон. - С .28-32 Афанасенко, А. М. Психолого-педагогічна та методична підготовка майбутнього вчителя музики / А. М. Афанасенко. - С .33-35 Неретін, В. О. Підготовка майбутнього вчителя в умовах індивідуалізації навчально-виховного процесу / В. О. Неретін. - С .36-38 Галішевська, Н. А. Особливості вокально-хорової педагогіки Глухівської співацької школи / Н. А. Галішевська. - С .39-41 Даллада, Т. Г. До питання організації та проведення виробничо-виконавської практики студентів музичного факультету в класі основного інструменту / Т. Г. Даллада. - С .42-47 Розен, В. А. Структура музично-слухових уявлень студентів-піаністів музичних факультетів / В. А. Розен. - С .48-51 Петренко, М. Б. Інтерпретація камерної вокальної лірики С. В. Рахманінова в концертмейстерському класі / М. Б. Петренко. - С .52-58 Коробка, В. І. Удосконалення майстерності виконання камерної музики у вокальному класі музичних факультетів педагогічних вузів / В. І. Коробка. - С .59-64 Касьянова, В. О. Формування творчих здібностей студентів у навчально-виховному процесі / В. О. Касьянова. - С .65-71 Гроздовська, О. Г. Духовне спілкування у становленні та розвитку творчого потенціалу студента як особистості (з досвіду роботи клубу "Ліра") / О. Г. Гроздовська. - С .72-74 Біла, Н. Л. Специфіка формування навичок гри на додатковому інструменті (студентів-піаністів на баяні) / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .75-81 Коваль, О. В. Методика цілісного формування музичних здібностей першокурсників на уроках музики / О. В. Коваль. - С .82-85 Хоменко, А. Б. До проблеми розвитку самостійності студентів та виховання їх виконавської майстерності в класі постановки голосу на музичному факультеті / А. Б. Хоменко. - С .86-91 Зуєва, Л. В. До питання удосконалення музичного інструментарію / Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. - С .92-95 Кравченко, О. І. Використання пісенно-обрядового фольклору у процесі підготовки вчителя музики як педагогічна проблема / О. І. Кравченко. - С .96-98 Колос, М. Г. Українська народна пісня - основа формування національної свідомості школяра на уроках музики / М. Г. Колос. - С .99-103 Петлій, Ю. В. Внесок українських композиторів-класиків у становлення та розвиток сучасної музичної педагогіки / Ю. В. Петлій. - С .104-106 Мішедченко, В. В. Глухівська співацька школа - колиска музичної культури / В. В. Мішедченко. - С .107-111 Матвієнко, С. І. Наукова та педагогічна спадщина викладача Ніжинської вищої школи професора І. М. Забарного / С. І. Матвієнко. - С .112-116 Розгон, В. Г. Пізнавальне та виховне значення хорової музики та роль хорового співу у професійній підготоці майбутнього вчителя музики / В. Г. Розгон. - С .117-121
РУБ 78(07) Рубрики: Вчитель музики--майстерність Анотація: В книгу ввійшли матеріали конференції ІІ Всеукраїнського юніорського конкурсу вокальної та диригентської майстерності (м. Ніжин, 2003 р.) Дод.точки доступу: Ярмаченко, М. Д. (радник Президії АПН України, дійсний член АПН України, доктор пед. наук, проф.); Яковець, Василь Павлович (ректор НДПУ ім. М. Гоголя, д. ф.-м. наук, проф., заслужений працівник освіти України); В’ялий, М. Г. (проректор з наукової роботи та міжнародних зв'язків, канд. ф.-м. наук, доцент); Ростовський, О. Я. (декан муз. мак-ту, доктор пед. наук, проф.); Юцевич, Ю. Є. (ст. наук. співробітник, канд. пед. наук інституту проблем виховання АПН України); Яковець, Наталія Іванівна (зав. кафедри пед. майстерності, канд. пед. наук, доцент); Володченко, Ж. М.; Забарний, Іван Михайлович (проф. ; 1892 - ?) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національна Всеукраїнська музична спілка; Асоціація музичної освіти та виховання; Національна академія мистецтв України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Музичний факультет; Кафедра вокально-хорової майстерності; Служба у справах сім’ї та молоді Ніжинського міськвиконкому Примірників всього: 19 Ч.З.№2 (10), аб (5), ІБв (1), ав (1), фб (2) Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (5), ІБв (1), ав (1), фб (2) |
А 43 Актуальні проблеми сучасної музичної освіти [Текст] : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. 12-16 травня 2005 року / Міністерство освіти і науки України, Національна Всеукраїнська музична спілка, Асоціація музичної освіти та виховання, Національна академія мистецтв України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра вокально-хорової майстерності. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 152 с. - 5.40 грн. Зміст: Дорохіна, Л. О. Пояснювально-ілюстративний метод навчання як один з головних у формуванні індивідуальної диригентської техніки / Л. О. Дорохіна. - С .5-8 Володченко, Ж. М. Предмет і завдання педагогічної діагностики / Ж. М. Володченко, Ж. М. Самаріна. - С .9-12 Володченко, Ж. М. Проблема формування уміння діагностики співацького голосу / Ж. М. Володченко. - С .13-20 Волосовець, Н. П. Ансамбль як звуковий соціум / Н. П. Волосовець. - С .21-24 Коробка, В. І. Тембр як особливий орієнтир вокального виховання майбутнього вчителя музики / В. І. Коробка, А. Б. Хоменко. - С .25-29 Заболотний, І. П. Звичайне і співацьке дихання / І. П. Заболотний. - С .30-34 Присталов, І. Г. До полеміки про роль гортані у співочому процесі / І. Г. Присталов. - С .35-37 Голуб, Н. В. Особливості виконання пісенного жанру кобзарями / Н. В. Голуб, О. Мусієць. - С .38-42 Котлінська, Л. Г. До проблеми виконання прикрас у старовинній музиці / Л. Г. Котлінська. - С .43-46 Городенко, С. В. Некоторые проблемы исполнения этюдов Фридерика Шопена / С. В. Городенко. - С .47-68 Курсон, В. М. Український народний романс у контексті вокальної культури студентів / В. М. Курсон. - С .69-73 Барбаш, Я. О. Особливості вивчення шкільного репертуару при підготовці майбутніх учителів музики / Я. О. Барбаш, Т. В. Ющик. - С .74-78 Журавель, І. О. Становлення родинно-сімейного виховання в Україні (історичний аспект) / І. О. Журавель. - С .79-82 Гасенко, Л. І. Музична творчість школярів як засіб музичного розвитку, комунікації та творчого самовираження особистості / Л. І. Гасенко. - С .83-89 Кондратенко, Г. Г. Проблеми формування творчої активності студентів педагогічного коледжу - майбутніх учителів музики / Г. Г. Кондратенко. - С .90-94 Ющик, Т. В. До проблеми розвитку мануальної техніки студентів на початковому етапі навчання в класі хорового диригування / Т. В. Ющик. - С .95-99 Люлюк, Л. Проблемність як ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / Л. Люлюк, О. Люлюк. - С .100-106 Дягло, Л. В. Камерна музика сучасності: події, конкурси, фестивалі / Л. В. Дягло, М. О. Шумський. - С .107-113 Курило, В. І. Комп’ютерні технології у творчому розвитку старшокласників: дидактичний аспект / В. І. Курило, Н. Л. Біла. - С .118-123 Біла, Н. Л. Стильові особливості камерної музики Д. Д. Шостаковича (на прикладі Восьмого струнного квартету) / Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. - С .124-128 Качалова, Т. В. Шляхи удосконалення системи вокальної підготовки майбутніх учителів музики / Т. В. Качалова. - С .129-131 Павленко, О. М. Деякі аспекти формування навичок імпровізації у майбутнього педагога-музиканта / О. М. Павленко. - С .132-135 Волосок, О. М. Український танець: специфіка виконання / О. М. Волосок, М. О. Шумський. - С .136-140 Матвієнко, С. І. Формування навичок самостійної роботи у студентів початкових курсів у класі постановки голосу / С. І. Матвієнко. - С .141-144 Гроздовська, О. Г. Збереження духовних традицій на музичному факультеті в діяльності клубу "Ліра" / О. Г. Гроздовська. - С .145-150
РУБ 78 Рубрики: Музична освіта в Україні Дод.точки доступу: Шопен, Фридерик \о нем\; ШОСТАКОВИЧ, ДМИТРИЙ ДМИТРИЕВИЧ \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національна Всеукраїнська музична спілкаАсоціація музичної освіти та виховання; Національна академія мистецтв України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра вокально-хорової майстерності Примірників всього: 10 аб (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), муз. (2) Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), муз. (2) |
П78 Проблеми мистецької освіти [Текст] : Збірник науково-методичних статей викладачів, студентів і аспірантів факультету культури і мистецтв. Вип. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. О. Я. Ростовський. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 203 с. - 15.60 грн. Зміст: Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз формування музичного сприймання школярів / О. Я. Ростовський. - С .5-15 Піскунова, М. В. Роль естетичного ідеалу у формуванні художнього світогляду особистості / М. В. Піскунова. - С .16-20 Долматова, М. П. Мистецтво слова як засіб формування естетичного досвіду особистості / М. П. Долматова. - С .21-24 Ростовська, Ю. О. Проблеми формування педагогічних переконань майбутніх учителів мистецьких дисциплін / Ю. О. Ростовська. - С .25-36 Михаськова, М. А. Проблеми формування ціннісно-орієнтаційного компонента фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .37-40 Рузан, Л. І. Діагностичні уміння у музично-виконавському процесі та умови їх формування у студентів мистецьких факультетів / Л. І. Рузан. - С .41-45 Крицький, В. М. Інтерпретаційно-педагогічний аналіз у музично-виконавській підготовці / В. М. Крицький. - С .46-49 Ревенчук, В. В. Педагогічні умови забезпечення ефективної навчальної взаємодії викладача і студента у класі фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .50-59 Гусейнова, Л. В. Теоретичне обгрунтування критеріїв і показників сформованості готовності студентів до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .60-64 Щербініна, О. М. До проблеми інтерпретації фортепіанних творів В.-А. Моцарта / О. М. Щербініна. - С .65-69 Котлінська, Л. Г. Деякі особливості виконання прикрас у фортепіанних творах Й. Гайдна / Л. Г. Котлінська. - С .70-74 Тімашева, Т. М. Стильові особливості фортепіанних творів Л. Ревуцького / Т. М. Тімашева. - С .75-78 Сливко, С. А. Педагогічні проблеми формування музично-слухової активності студентів мистецьких факультетів у процесі інструментально-виконавської підготовки / С. А. Сливко. - С .79-82 Пономарьов, Ю. Д. Музично-ритмічне виховання майбутніх учителів музики у процесі виконавської підготовки / Ю. Д. Пономарьов, С. Ю. Драган. - С .83-87 Хоменко, З. В. Мовна інтерпретація музичного образу як складова професійної підготовки майбутнього вчителя у класі хорового диригування / З. В. Хоменко. - С .88-92 Голуб, Н. В. Особливості виконання поліфонічної музики у класі бандури / Н. В. Голуб. - С .92-96 Курсон, В. М. Педагогічна спадщина В. П. Голубєва у формуванні вокальної майстерності майбутнього вчителя музики / В. М. Курсон. - С .97-103 Береза, О. В. До сутності поняття "музично-педагогічні здібності" / О. В. Береза. - С .104-109 Дворник, Ю. Ф. Роль сучасних комп’ютерних технологій у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики / Ю. Ф. Дворник. - С .110-113 Хлєбік, С. Р. Деякі питання соціально-педагогічного супроводу музично обдарованих дітей / С. Р. Хлєбік. - С .122-127 Ростовська, І. О. Методичні засади формування мотивації учіння гри на фортепіано у школярів / І. О. Ростовська. - С .128-138 Спіліоті В. О,. Особливості викладання музики в Вальдорфській школі / В. О, Спіліоті В. О. - С .139-144 Вергунова, В. С. Педагогічні умови формування художньої саідомості учнів / В. С. Вергунова. - С .145-153 Кабриль, К. В. Музично-педагогічна спадщина Ф. Колесси у контексті сучасних вимог до викладання музики у школі / К. В. Кабриль. - С .153-157 Кавунник, Олена Анатоліївна. Музичне краєзнавство як історико-культурологічна проблема / О. А. Кавунник. - С .158-166 Дорохіна, Л. А. Музыкально-просветительская деятельность хоров духовных учебных заведений Чернигова начала ХХ столетия / Л. А. Дорохіна. - С .167-174 Кирилюк, В. М. Сьогодення народної хореографії / В. М. Кирилюк. - С .175-183 Пархоменко, О. М. Становлення українського народно-сценічного танцю і сучасність / О. М. Пархоменко. - С .184-190 Корма, С. В. До сутності поняття "музична інтонація" / С. В. Корма. - С .191-194 Сидоренко, Н. А. Рок-музика у контексті сучасної молодіжної культури / Н. А. Сидоренко. - С .195-198 Дорохін, В. Г. Особенности интерпретации на баяне сонаты № 9 Д. Скарлатти / В. Г. Дорохін. - С .199-203
РУБ 371.013 Рубрики: Майбутні вчителі музики--підготовка Дод.точки доступу: Ростовський, Олександр Якович \ред.\; Голубєв, В. П. \о нем\; Колесса, Ф. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 20 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), муз. (10), аб (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), муз. (10), аб (3) |
П78 Проблеми мистецької освіти [Текст] : Збірник науково-методичних статей викладачів, студентів і аспірантів факультету культури і мистецтв. Вип. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. О. Я. Ростовський. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 243 с. - 27.00 грн. Зміст: Ростовський, О. Я. Методика викладання фахових дисциплін у системі музично-педагогічної освіти / О. Я. Ростовський, Ю. О. Ростовська. - С .5-12 Дворник, Ю. Ф. Музичні комп’ютерні технології як предмет педагогічних досліджень / Ю. Ф. Дворник. - С .13-16 Крицький, В. М. Метод інтерпретаційно-педагогічного аналізу в музично-педагогічній підготовці / В. М. Крицький. - С .17-20 Ревенчук, В. В. Організація навчальної взаємодії у класі музичного інструменту як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .21-27 Гусейнова, Л. В. Діагностика стану сформованості готовності студентів до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .28-45 Сливко, С. А. Музично-слухова активність в інструментально-виконавському процесі / С. А. Сливко. - С .46-51 Ляшенко, Т. В. Етапи роботи над музичним твором у класі основного інструменту (фортепіано) / Т. В. Ляшенко. - С .52-55 Шумська, Л. Ю. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів при вивченні оперних сцен у класі хорового диригування / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .56-61 Костенко, Л. В. До проблеми виховання самостійності студентів у процесі диригентсько-хорової підготовки / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська; Н. І. Семикліт. - С .62-67 Семикліт, Н. І. Виховання естетичної культури студентів у класі хорового диригування / Н. І. Семикліт; Н. В. Строганова. - С .68-72 Строганова, Н. В. До питання співтворчості концермейстера і студентта в процесі підготовки до виконавської діяльності в класі хорового диригування / Н. В. Строганова. - С .73-76 Ваніна, І. Є. Особливості концертмейстерської роботи на уроках класичного танцю / І. Є. Ваніна. - С .77-81 Шумський, М. О. До питання професійної підготовки майбутніх учителів музики в оркестровому класі / М. О. Шумський. - С .82-88 Михаськова, М. А. Стан сформованості музичних знань студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики / М. А. Михаськова. - С .89-96 Голуб, Н. В. Кобзарське мистецтво як засіб виховання майбутнього вчителя музики / Н. В. Голуб. - С .97-99 Овчарова, С. В. Сучасні вимоги до виховання бандуриста-співака у руслі пошуку нових тенденцій та перспектив розвитку бандурної творчості / С. В. Овчарова. - С .100-105 Курсон, В. М. Народна пісня як засіб формування музичної культури майбутнього вчителя музики / В. М. Курсон. - С .106-108 Коробка, В. І. До проблеми вивчення українських солоспівів у класі постановки голосу / В. І. Коробка. - С .109-114 Вергунова, В. С. Формування мотивації музичної діяльності як педагогічна проблема / В. С. Вергунова. - С .115-119 Морозова, О. О. Педагогічна спрямованість як якісна характеристика особистості вчителя музики / О. О. Морозова. - С .120-123 Тімашева, Т. М. До сутності поняття "творча самостійнсть" / Т. М. Тімашева. - С .124-128 Щербініна, О. М. Виховний потенціал дитячої фортепіанної музики / О. М. Щербініна. - С .129-133 Ростовська, І. О. Методика діагностики сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів / І. О. Ростовська. - С .134-149 Коваль, О. В. Проблема психолого-педагогічної діагностики музичних здібностей учнів загальноосвітньої школи / О. В. Коваль. - С .150-158 Могильна, Я. В. До проблеми музично-естетичного виховання учнів у позакласній роботі / Я. В. Могильна. - С .159-164 Долматова, М. П. Естетична парадигма у навчанні англійської мови / М. П. Долматова. - С .165-169 Спіліоті, О. В. Дослідження музичної інтонації як фундаментального явища музичної культури / О. В. Спіліоті. - С .170-174 Брюзгіна, Г. Г. До питання виконання старовинної музики / Г. Г. Брюзгіна. - С .175-186 Овчарова, С. В. До проблеми перекладення органних хоральних прелюдій Й.-С. Баха та подальшого розвитку сучасного бандурно-академічного репертуару / С. В. Овчарова. - С .187-190 Хоменко, З. В. Вокально-хорова творчість Кирила Стеценка: риси стилю / З. В. Хоменко, О. Г. Мірошник. - С .191-196 Скляр, О. Г. "Ліричні п’єси" Едварда Гріга / О. Г. Скляр. - С .197-198 Хоменко, А. Б. Забіла-Врубель Н. І. - видатна представниця чернігівської мистецької родини / А. Б. Хоменко. - С .199-203 Крутько, Н. В. Оксана Петрусенко й українська народна пісня / Н. В. Крутько. - С .204-207 Батрак, М. Г. Музично-педагогічні ідеї Г. Сковороди / М. Г. Батрак, Л. В. Костенко. - С .208-212 Матвієнко, С. І. Розвиток музичного виховання у закладах початкової освіти в Чернігівській губернії (60-80-і рр. ХІХ ст.) / С. І. Матвієнко. - С .213-220 Дорохина, Л. А. Духовные концерты как фактор музыкального просвещения (страницы истории музыкальной жизни Чернигова начала ХХ века) / Л. А. Дорохина. - С .221-226 Кавунник, Олена Анатоліївна. Митці Ніжина першої третини ХХ ст.: М. К. Заньковецька і Ф. Д. Проценко / О. А. Кавунник. - С .227-235 Пархоменко, О. М. Стилістичні особливості танців Чернігівського Полісся / О. М. Пархоменко. - С .236-243
РУБ 371.013 Рубрики: Майбутні вчителі музики--підготовка Дод.точки доступу: Ростовський, Олександр Якович \ред.\; Стеценко, Кирило Григорович \о нем\; Гріг, Едвард \о нем\; Забіла-Врубель, Н. І. \о ней\; Петрусенко, Оксана Андреевна \о ней\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 7 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), муз. (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), муз. (3) |
> Шифр: БіХШ-2/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Опейда, Й. Час у хімії. Фемтохімія / Й. Опейда. - С.7-10. Курсон, В. Цілі та завдання шкільної біологічної освіти / В. Курсон. - С.11-14 Зламанюк, Л. Формування образного мислення учнів у процесі вивчення природничих предметів / Л. Зламанюк. - С.15-17. Грабовий, А. Про технологічність шкільного хімічного експерименту / А. Грабовий. - С.17-21. Мороз, І. Тижні та декади біології в школі / І. Мороз. - С.28-31 Іщенко, В. Доуніверситетська підготовка абітурієнтів з хімії / В. Іщенко, В. Кудіна, І. Рябокінь. - С.32-33. Цуруль, О. Підготовка майбутніх учителів до проведення фенологічних спостережень / О. Цуруль. - С.34-35. Совгіра, С. Навчально-польова практика в системі екологічної освіти / С. Совгіра. - С.39-41. Лашевська, Г. Саморобні засоби проведення хімічного експерименту ужиткового характеру / Г. Лашевська. - С.42-44. Пташиний грип: популярно про можливу небезпеку. - С.50-52. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), бот. (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), бот. (1) |
Курсон, В. Цілі та завдання шкільної біологічної освіти [Текст] / В. Курсон> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 11-14 Рубрики: Викладання біології в школі Дод.точки доступу: Курсон, Валентина Василівна Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), бот. (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), бот. (1) |
> Шифр: БіХШ-2/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Єресько, О. Методичні рекомендації щодо вивчення біології у 2006/2007 навчальному році / О. Єресько, В. Курсон. - С.5-9. Грабовий, А. Компетентнісний підхід до учнівського хімічного експерименту / А. Грабовий. - С.13-15. Матяш, Н. Біологічні знання про вплив наркотичних речовин на організм людини / Н. Матяш. - С.15-20 Парій, О. План-конспект уроку на тему "Амінокислоти" / О. Парій. - С.31-36. Погребняк, С. Тема уроку-конференції: "Віруси" / С. Погребняк. - С.37-41. Юнцева, А. Урок, присвячений вивченню птахів. 7 клас / А. Юнцева. - С.42-45. Шухова, Е. Досліди з рослинами в курсі біології. 6 клас / Е. Шухова, . - С.49-53. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), бот. (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), бот. (1) |
Єресько, О. Методичні рекомендації щодо вивчення біології у 2006/2007 навчальному році [Текст] / О. Єресько, В. Курсон> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 5-9. Рубрики: Викладання біології в школі Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Дод.точки доступу: Курсон, В.; Курсон, Валентина Василівна (викладач ; 1949) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), бот. (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), бот. (1) |
> Шифр: БіХШ-2/2008/4 Журнал 2008р. N 4 Курсон, В. Про навчання біології у 2008/2009 навчальному році / В. Курсон, С. Фіцайло. - С.3-6 Величко, Л. Про навчання хімії у 2008/2009 навчальному році / Л. Величко, С. Фіцайло. - С.7-9 Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. - С.10-13 Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології. - С.13-14 Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії. - С.15-17 Кисла, О. Інтегративний підхід до вивчення виробництва цукру / О. Кисла. - С.27-32 Неведомська, Є. Аналіз індивідуального харчування та відповідність йлого нормам / Є. Неведомська. - С.32-35 Ясакова, Т. Структура самостійної роботи студентів із загальної та неорганічної хімії / Т. Ясакова. - С.54-55 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Курсон, В. Про навчання біології у 2008/2009 навчальному році [Текст] / В. Курсон, С. Фіцайло> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N4. - С. 3-6 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів викладання біології в школі Кл.слова (ненормовані): профільне навчання Дод.точки доступу: Фіцайло, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 47 Шендрик, Ольга Василівна. Аптека природи [Текст] : курс за вибором для учнів 6 класу / О. В. Шендрик, Л. П. Коломицева ; ред. В. В. Курсон. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 114 с. - 15.00 грн. Зміст: Навчальні матеріали до занять з біології Навчальні матеріали до занять з хімії РУБ 58(070.2) Рубрики: Кафедра біології Лікарські рослини--використання Анотація: Посібник містить програму інтегрованого курсу за вибором для учнів 6 класу "Аптека природи", тематичне планування змісту програми та навчальні матеріали до уроків. Зміст посібника спрямований на формування в учнів пізнавального інтересу до біологічних та хімічних знань, любові до рідного краю. Для учителів та учнів середніх загальноосвітніх шкіл, студентів педагогічних вузів. Дод.точки доступу: Коломицева, Людмила Петрівна; Курсон, В. В. \ред.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |