> Шифр: КШС-2/2018/7 Журнал 2018р. N 7 Настас, Дар’я Леонідівна. Використання відеолекції у педагогічній діяльності для підвищення ефективності сприйняття навчального матеріалу студентами / Д. Л. Настас. - С.3-9. - Бібліогр.: 10 назв Іванов, Сергій Аркадійович. Комп’ютерне моделювання задач з фізики на stem-уроках (VPYTHON, GLOWSCRIPT, TRINKET) / С. А. Іванов. - С.10-17. - Бібліогр.: 12 назв Дущенко, Ольга Сергіївна. Веб-квест як технологія урізноманітнення освітнього процесу / О. С. Дущенко. - С.17-23. - Бібліогр.: 10 назв Удовиченко, Ірина Віталіївна. Використання освітніх інтернет-сервісів в організації процесу навчання географії в закладах загальної середньої освіти / І. В. Удовиченко, М. Р. Солотвінський. - С.23-29. - Бібліогр.: 7 назв Кіщук, Наталія Василівна. Використання динамічних моделей при вивченні математики у першому класі / Н. В. Кіщук. - С.30-40. - Бібліогр.: 10 назв Про завершення дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітнього навчального закладу "Київський ліцей бізнесу" Шевченківського району м. Києва / підгот. матеріали Віталій Васильович Лапінський. - С.40-48. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
К 11 Кіщук, Наталія Василівна. Використання динамічних моделей при вивченні математики у першому класі [Текст] / Н. В. Кіщук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 30-40. - Бібліогр.: 10 назв
Кл.слова (ненормовані): система динамічної математики -- початкова школа -- динамічна модель -- образне число -- компетентнісно зорієнтоване навчання -- GeoGebra Анотація: У статті описані динамічні моделі, розроблені автором автором у середовищі GeoGebra, для комп’ютерної підтримки уроків математики в початкові школі.Представлені моделі охоплюють основний матеріал з математики для першого класу: нумерацію і арифметичні дії, просторові відношення і геометричні фігури. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
> Шифр: КШС-2/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Дущенко, Ольга Сергіївна. Комп’ютерна залежність та інтернет-залежність:шляхи боротьби / О. С. Дущенко. - С.3-8. Микитенко, Павло Васильович. Методика організації підсумкового контролю знань з медичної інформатики / П. В. Микитенко, І. П. Кривенко. - С.8-16. Івлієва, Ольга Михайлівна. Організація дослідницької діяльності студентів з освітніх вимірювань / О. М. Івлієва. - С.16-22. Майборода, Олена Олексіївна. Методика використання баз даних у середовищі візуального програмування з метою впровадження проектної діяльності у навчанні інформатики / О. О. Майборода. - С.22-30. Гречук, Василь Юрійович. Побудова перерізів многогранників у двовимірному середовищі динамічної математики GEOGEBRA / В. Ю. Гречук. - С.30-42. Кіщук, Наталія Василівна. Розвиток обчислювальних навичок молодших школярів з використанням динамічних моделей / Н. В. Кіщук. - С.42-48. Звіт про завершення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою: "Розвиток освітньо-інформаційного середовища навчально-виховного комплексу засобами мережевих технологій та дистанційної освіти” на базі навчально-виховного комплексу № 2 м. Хмельницького Хмельницької міської ради Хмельницької області за 2013-2018 роки (завершення) : [педагогічний експеримент НАПН] / підгот. Л. М. Калініна, В. В. Лапінський. - С.49-52. Звіт про завершення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою: "Розвиток освітньо-інформаційного середовища навчально-виховного комплексу (колегіуму) засобами мережевих технологій та дистанційної освіти” на базі Володимирецького районного колегіуму Рівненської області за травень 2013-2018 роки / підгот. Л. М. Калініна, В. В. Лапінський, А. Ф. Остапенко. - С.52-55. Коломийський педагогічний коледж - один із найстаріших і найвідоміших вищих педагогічних навчальних закладів Заходу України. - С.56. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
К 11 Кіщук, Наталія Василівна. Розвиток обчислювальних навичок молодших школярів з використанням динамічних моделей [Текст] / Н. В. Кіщук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 42-48.
Кл.слова (ненормовані): система динамічної математики -- динамічна модель -- образне число -- системний підхід -- початкова школа -- математика Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
> Шифр: КШС-2/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Гриценчук, Олена Олександрівна. Експериментальна перевірка ефективності моделі інформаційно-освітнього середовища як засобу розвитку громадянської компетентності вчителя / О. О. Гриценчук. - С.3-16. Кононец, Наталія Василівна. Сучасні підходи до розроблення електронних освітніх ресурсів для формування цифрової компетентності майбутніх економістів / Н. В. Кононец, В. О. Балюк. - С.15-23. Кіщук, Наталія Василівна. Розвиток аналітичного мислення молодших школярів на образно-графічному пізнавальному рівні / Н. В. Кіщук. - С.23-32. Кравчук, Олена Федорівна. Форми роботи на уроках з використанням електронних освітніх ігрових ресурсів Smart Kids / О. Ф. Кравчук. - С.32-39. Кухаренко, Володимир Миколайович. Про створення дистанційного курсу / В. М. Кухаренко. - С.39-45. Туташинський, Василь Іванович. Вивчення технологій сучасного виробництва - крок в епоху індустрії 4.0 / В. І. Туташинський. - С.45-50. Кученьова, Тетяна Володимирівна. Підвищення пізнавальної активності учнів у навчанні інформатики за допомогою нестандартних уроків / Т. В. Кученьова. - С.50-53. Смирнова, Ірина Михайлівна. Підсумки 2019 року і перспективи на 2020 - думки провідних представників ІТ-галузі України / І. М. Смирнова, Л. П. Семко. - С.53-56. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
К 11 Кіщук, Наталія Василівна. Розвиток аналітичного мислення молодших школярів на образно-графічному пізнавальному рівні [Текст] / Н. В. Кіщук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 23-32.
Початкова школа--навчання--інформаційно-комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): аналітичне мислення молодших школярів -- задачі на залежність між величинами -- послідовність станів Анотація: У статті пропонується технологія формування аналітичного мислення молодших школярів на уроках математики засобами образно-графічної математичної мови. Дана технологія реалізується за допомогою динамічних моделей, розроблених автором у середовищі динамічної математики GeoGebra. Ці моделі утворюють навчальні середовища, які дозволяють учням самостійно досліджувати різноманітні процеси, виявляти варіативність у певному сенсі, встановлювати послідовності станів досліджуваних об’єктів у процесі зміни (руху). Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |