> Шифр: П3/2002/3/4 Журнал 2002р. N 3/4 Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104 Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123 Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141 Кл.слова: психосоціальний розвиток Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159 Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169 Кл.слова: ПАРАДИГМА Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186 Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284 Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200 Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216 Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241 Кл.слова: Психодидактика Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262 Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лазарук, А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання [Текст] / А. Лазарук> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 170-186. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Аксіопсихологія Кл.слова (ненормовані): ЦІННОСТІ -- аксіогенез, емпатія, медитація, -- РЕФЛЕКСІЯ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2003/2 Журнал 2003р. N 2 Лазарук, А. Цінності людини у науково-психологічному осмисленні / А. Лазарук. - С.19-37 Кл.слова: аксіологія, сенс життя, аксіопсихологія Рибалка, В. Особистість у філософсько-психологічній концепції С.Л.Рубінштейна : Фундатори української психології / В. Рибалка. - С.12-18. Зелінська, Т. Залежна любов як амбівалентність відданих сімей : Психологія сімейних стосунків / Т. Зелінська. - С.38-50 Кл.слова: гендергі стосунки, феномен напівуспіху, самоефективність Максименко, Ю. До проблеми пошуку одиниці аналізу самосвідомості / Ю. Максименко, Т. Ільїна. - С.51-54. Кл.слова: свідомість, переживання Орбан-Лембрик, Л. Вплив кризових і стабільних періодів життя людини на процес її соціалізації у суспільстві: Соціальна психологія / Л. Орбан-Лембрик. - С.55-65. Кл.слова: зрілість особистості, життєвий шлях особи, спосіб життя Морріс, Б. Раціонально-емоційна парадигма в організаціях : Організаційна психологія / Б. Морріс. - С.66-78. Кл.слова: взаємостосунки між працівником і організацією, психологія управління Пріснякова, Л. Можливості математичного моделювання психологічних процесів : Математична психологія / Л. Пріснякова. - С.90-96. Ложкін, Г. Проблема суб’єкта як теоретична основа професіоналізації особистості : Психологія праці / Г. Ложкін, Н. Глуханюк, Н. Волянюк. - С.97-103. Ященко, В. Іншокультура у свідомості та поведінці молодих : суть, зміст, наслідки / В. Ященко. - С.112-121. Кл.слова: духовність, менталітет Кравець, А. Історико-суспільне обгрунтування страхової психології : Економічна психологія / А. Кравець. - С.104-111. Кл.слова: психологічна взаємодія, стилі спілкування Слободенюк, Л. Кількісний опис процесів пам’яті : Експериментальна психологія / Л. Слободенюк. - С.122-132. Кл.слова: процеси научіння та забування Русинка, І. Принципи і методи формування системи психологічних знань: Методика психології / І. Русинка. - С.133- Кл.слова: пізнавальні здібності, вміння і навички, саморозвиток, індивідуальний стиль діяльності Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Лазарук, А. Цінності людини у науково-психологічному осмисленні [Текст] / А. Лазарук> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N2. - С. 19-37 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Цінності людини Аксіологія сенс життя Суспільні ідеали Кл.слова (ненормовані): аксіологія -- аксіопсихологія -- сенс життя -- вартість і значущість -- суспільні ідеали Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: П3/2003/4 Журнал 2003р. N 4 Гуменюк, О. Духовно-універсумне самотворення - центральна ланка психологічного впливу / О. Гуменюк. - С.10-28 Кл.слова: самореалізація, Я-концепція Мединська, Ю. Чотири виміри міфу / Ю. Мединська. - С.29-36 Кл.слова: міфологія, ритуал, лібідо Лазарук, А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти / А. Лазарук. - С.37-45 Бугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі / Я. Бугерко. - С.46-53 Буян, І. Взаємодія людини та економіки як суспільна проблема / І. Буян. - С.54-60 Ложкін, Г. Поняття відповідальності в історико-філософському та психологічному дискурсах / Г., Лазорко О. Ложкін Г. - С.61-74 Ребуха, Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу / Л. Ребуха. - С.75- 95 Ревасевич, І. Обгрунтування психологічної концепції особистісної адаптованості за модульно-розвивальної оргсистеми / І. Ревасевич, . - С.96- 109 Комар, Т. Особливості розвитку ціннісно-потребової сфери студентів з обмеженими можливостями / Т. Комар. - С.110-118 Павліченко, А. Ціннісні орієнтації як установка на продуктивну пошукову діяльність студентів-психологів / А. Павліченко. - С.119-127 Гірняк, А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника / А. Гірняк. - С.128-136 Сагач, Г. Павло Флоренський про магічність слова / Г. Сагач. - С.137-140 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Лазарук, А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти [Текст] / А. Лазарук> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N4. - С. 37-45. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: освіта інноваційна модульно-розвивальна система Моральна поведінка Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |