> Шифр: ОІУ/2002/5/4 Журнал 2002р. т.5 N 4 . - Библиогр. в конце ст. Карамушка, Л. Принцип гуманізації управління як один з провідних принципів освітнього менеджменту / Л. Карамушка. - С.41-60 Литовський, В. До аналізу становлення діалогічного підходу в педагогічній психології / В. Литовський. - С.77-86, мисленнєвий розвиток, писемнє мовлення Завгородня, О. В. До проблеми психологічного змісту фемінності та маскулінності / О.В. Завгородня. - С.87-97 Іщенко, Ю. Можливості громадянської освіти в Україні та виховання толерантності / Ю. Іщенко, Є. Іщенко. - С.98-113 Роджерс, К. Вчитися бути вільним / К. Роджерс. - С.126-145 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Литовський, В. До аналізу становлення діалогічного підходу в педагогічній психології [Текст] / В. Литовський> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2002. - Том5, N4. - С. 77-86
Рубрики: дитяча психологія педагогічна психологія психологія молодшого школяра психологія навчання Кл.слова (ненормовані): мовленнєвий розвиток -- мисленнєвий розвиток -- писемнє мовлення -- діалогічно орієнтоване навчання Анотація: Аналізуються діалогічні механізми мовленнєвого й мисленнєвого розвитку дитини, шляхи опертя на них у розбудові діалогічно орієнтованого навчання, зокрема у формуванні в молодших школярів писемного мовлення як "складової культурної діяльності" Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |