Шифр: ОІУ/2002/5/4
   Журнал

Освіта і управління [Текст] : Науково-практичний журнал. - Київ : ЗАТ "ВІПОЛ", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2002р. т.5 N 4 . - Библиогр. в конце ст.
Зміст:
Карамушка, Л. Принцип гуманізації управління як один з провідних принципів освітнього менеджменту / Л. Карамушка. - С.41-60
Литовський, В. До аналізу становлення діалогічного підходу в педагогічній психології / В. Литовський. - С.77-86, мисленнєвий розвиток, писемнє мовлення
Завгородня, О. В. До проблеми психологічного змісту фемінності та маскулінності / О.В. Завгородня. - С.87-97
Іщенко, Ю. Можливості громадянської освіти в Україні та виховання толерантності / Ю. Іщенко, Є. Іщенко. - С.98-113
Роджерс, К. Вчитися бути вільним / К. Роджерс. - С.126-145
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Литовський, В.
    До аналізу становлення діалогічного підходу в педагогічній психології [Текст] / В. Литовський // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2002. - Том5, N4. - С. 77-86
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: дитяча психологія
   педагогічна психологія

   психологія молодшого школяра

   психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєвий розвиток -- мисленнєвий розвиток -- писемнє мовлення -- діалогічно орієнтоване навчання
Анотація: Аналізуються діалогічні механізми мовленнєвого й мисленнєвого розвитку дитини, шляхи опертя на них у розбудові діалогічно орієнтованого навчання, зокрема у формуванні в молодших школярів писемного мовлення як "складової культурної діяльності"


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)