> Шифр: ПП/2012/5 Журнал 2012р. N 5 Творча спадщина В. А. Роменця: Сучасний погляд (матеріали до ювілею В. А. Роменця). - С.1-5. Мединська, Ю. Я. Психоаналітична інтерпретація феномену стигматизації осіб, котрі страждають на психічні розлади / Ю. Я. Мединська. - С.10-17. Корнілова, В. В. Психокорекційна програма поліпшення емоційної атмосфери у сім’ї (для батьків дітей дошкільного віку) / В. В. Корнілова. - С.22-34. Оверченко, А. І. Дослідження сором’язливості як характерологічної риси особистості в осіб юнацького віку / А. І. Оверченко. - С.62-69. Калошин, В. Ф. Колір та музика як засоби психічної саморегуляції / В. Ф. Калошин. - С.69-76. Горбунова, В. В. Психологічні особливості студентсько-викладацьких взаємин: аналіз психологічного контракту / В. В. Горбунова. - С.76-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 42 Мединська, Ю. Я. Психоаналітична інтерпретація феномену стигматизації осіб, котрі страждають на психічні розлади [Текст] / Ю. Я. Мединська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 10-17. Рубрики: Психічні стани Психологія особистості--вищі психічні процеси--поведінка Психотерапія Кл.слова (ненормовані): стигматизація -- механізми захисту -- психічна хвороба -- рефлексія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Тищенко, С. П. Відтворення "я" у просторі автобіографічного дискурсу / С. П. Тищенко. - С.1-6. - Библиогр. в конце ст. Завгородня, О. В. Акмеологічна модель художньо обдарованої особистості / О. В. Завгородня. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст. Мединська, Ю. Я. Теоретичні підходи та практичні аспекти діагностики компетентності особистості у сфері емоцій / Ю. Я. Мединська. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст. Лаптєва, Г. Р. Теоретичні підходи до проблеми духовної самореалізації ососбистості у сучасній психології / Г. Р. Лаптєва. - С.16-19. - Библиогр. в конце ст. Тіунова, О. В. Корекція порушень емоційної прихильності засобами арт-терапії / О. В. Тіунова. - С.19-31. - Библиогр. в конце ст. Низовець, О. М. Програма соціально-психологічного тренінгу підготовки наповнолітніх засуджених до звільнення / О. М. Низовець. - С.32-57 Заика, Е. В. Подсчет количества букв в словах как способ развития внимания и саморегуляции умственных процессов / Е. В. Заика. - С.58-63. - Библиогр. в конце ст. Поклад, С. В. Формування професійної свідомості учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів (курс тренінгових занять) / С. В. Поклад. - С.63-70. - Библиогр. в конце ст. Мар’яненко, Л. Формування операційного компоненту пізнавальної діяльності в учнів молодшого шкільного віку / Л. Мар’яненко. - С.70-76. - Библиогр. в конце ст. Овчарова, А. О. Соціально-психологічні чинники суспільної консолідації / А. О. Овчарова. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 42 Мединська, Ю. Я. Теоретичні підходи та практичні аспекти діагностики компетентності особистості у сфері емоцій [Текст] / Ю. Я. Мединська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 11-15. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Інтелект--емоційний інтелект--діагностика Психодіагностика--емоційний інтелект Психологія особистості--інтелект Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- моделі здібностей -- змішана модель -- психологічна діагностика Анотація: Стаття присвячена висвітленню сучасних теоретичних підходів до концептуалізації та дослідження феномену "емоційного інтелекту". Подано інформацію про моделі здібностей та змішані моделі визначення та дослідження емоційного інтелекту, а також проаналізовано деякі існуючі методики діагностики емоційного інтелекту з точки зору їхньої змістовної валідності. Виявлено та описано рія проблем у сфері діагностики емоційного інтелекту. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |