> Шифр: П697217/2005/9 Журнал 2005р. N 9 (Робота психолога з педколективом) Брандес, В. Підготовка вчителя до діяльності в особистісно орієнтованій парадигмі освіти: Система тренінгової роботи з вчителями / В. Брандес, О. Вознюк. - С.4-32 Сіроштан, С. Форми психологічної просвітницької роботи в дошкільних закладах / С. Сіроштан. - С.33-38 Бобрівський, В. Психологія педагогічних взаємин: Програма психолого-педагогічної просвіти вчителів / В. Бобрівський, О. Вергелес. - С.39-46 Ємельянова, Т. Особистісне зростання вчителя: Психолого-педагогічний семінар-практикум / Т. Ємельянова. - С.47-51 Бегеза, Л. Розвиток комунікативних умінь і навичок педагогів: Семінар-тренінг для вчителів / Л. Бегеза. - С.52-60 Шевчук, Л. Конфлікти в школі: Психологічний практикум для вчителів / Л. Шевчук. - С.61-68 Шикирава, Н. Перехід на профільне навчання: Семінар-практикум для директорів шкіл / Н. Шикирава. - С.69-76 Якушева, Л. Технологія особистісно зорієнтованого уроку: Тренінг для вчителів / Л. Якушева. - С.77-86 Орогілко, І. Особистісний підхід на уроці: Ділова гра на педраді / І. Орогілко. - С.87-101 Моніна, Г. Робота з гіперактивними дітьми / Г. Моніна, О. Лютова. - С.102-114 Чобан, С. Психологічний супровід атестації педагога / С. Чобан. - С.115-119 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Моніна, Г. Робота з гіперактивними дітьми [Текст] / Г. Моніна, О. Лютова> // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2005. - N9(Робота психолога з педколективом). - С. 102-114
Рубрики: Шкільний психолог гіперактивні діти психологічна підготовка вчителя психологічний практикум Дод.точки доступу: Лютова, О. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2012/8 Журнал 2012р. N 8 Штепа, О. С. Мотиваційне здоров’я особистості / О. С. Штепа. - С.1-4. Кормило, О. М. Програма формування позитивного ставлення молодших школярів до школи / О. М. Кормило. - С.4-21. Моніна, Г. Б. Причини шкільної неуспішності (Початок) / Г. Б. Моніна, О. В. Панасюк. - С.21-35. Семенова, О. М. Розвиток культури педагогічного спілкування / О. М. Семенова. - С.45-55. Перепечина, Н. М. Психологічна характеристика адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ / Н. М. Перепечина. - С.61-65. Виноградна, О. В. Особливості застосування нейролінгвістичного програмування у психотерапії / О. В. Виноградна. - С.74-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 77 Моніна, Г. Б. Причини шкільної неуспішності (Початок) [Текст] / Г. Б. Моніна, О. В. Панасюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 21-35. Рубрики: Мотивація навчальна Навчальна діяльність учнів Кл.слова (ненормовані): успішність учня -- астенічний синдром Дод.точки доступу: Панасюк, О. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |