> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ПП1/2005/3 Журнал 2005р. N 3 Мусатов, С. О. Передумови кризових явищ у психології / С. О. Мусатов. - С.5-17 Жадан, І. В. Психологічні засади побудови змісту політичної освіти молоді / І.В. Жадан. - С.25-34. Синельников, В. М. Самовиховання як діяльність і його психологічні особливості / В. М. Синельников. - С.34-41 Асанова, З. Р. Національно-психічні особливості кримських татар та їх врахування у виховній роботі / З. Р. Асанова. - С.41-47 Заболотська, О. О. Принципи розвитку індивідуальності майбутнього викладача іноземних мов / О. О. Заболотська. - С.61-70 Москвичов, С. Г. Практична діяльність: методологічний і екопсихологічний аспекти / С. Г. Москвичов. - С.70-79 Бачинський, П. П. Питання інтелектуального здоров’я нації і способи його вирішення / П. П. Бачинський. - С.80-89 Грибенюк, Г. С. Розвиток спроможності спеціаліста до саморегуляції / Г. С. Грибенюк. - С.89-97 Вольфовська, Т. О. Соціальні уявлення молоді про способи й моделі взаємодій у суспільстві / Т. О. Вольфовська. - С.98-106 Вдовиченко, О. В. Чинники, що впливають на прояв ризику / О. В. Вдовиченко. - С.107-111 Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Москвичов, С. Г. Практична діяльність: методологічний і екопсихологічний аспекти [Текст] / С. Г. Москвичов> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2005. - N3. - С. 70-79
Рубрики: Діяльність свідомість Кл.слова (ненормовані): практична діяльність -- свідомість екологічна -- свідомість антропоцентрична -- свідомість екоцентрична Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
П 78 Проблеми соціальної психології [Текст] : Міжвідомчий наук. збірник. Вип. 2. Проблеми соціальної активності молоді / Міністерство освіти України, Київський державний університет імені Тараса Шевченка. - К. : Либідь, 1992. - 128 с. - ISBN 5-325-00037-3 : 4.35 грн. Зміст: Дьяконов, Г. В. Дослідження ідентифікації в зарубіжній і вітчизняній психології / Г. В. Дьяконов, Т. Ф. Цигульська. - С .3-9 Бєлявський, І. Г. Соціокультурні детермінанти процесу спілкування / І. Г. Бєлявський. - С .24-31 Роменець, В. А. Художні антецеденти психології самопізнання народу: "Енеїда" І. П. Котляревського / В. А. Роменець. - С .32-37 Полюхов, О. М. Вплив чинників віку та соціального середовища на показники наслідування пізнавальних здібностей (за даними близнюкових досліджень) / О. М. Полюхов, Н. Ю. Бачинська. - С .44-49 Горбач, Г. М. Оцінні взаємовідносини молодших підлітків у навчальній діяльності як чинник формування їхнього характеру / Г. М. Горбач. - С .50-55 Корнєв, М. Н. Соціально-психологічні умови становлення рефлексивної поведінки / М. Н. Корнєв, Н. Н. Привалова. - С .56-61 Казмиренко, В. П. Майбутнє, ціннісні орієнтації та ідеали старшокласника / В. П. Казмиренко, О. І. Киричук, О. П. Лисенко. - С .62-67 Кудріна, Т. С. Функції неформальних молодіжних об’єднань / Т. С. Кудріна, В. М. Мартинюк. - С .68-76 Казмиренко, В. П. Криміногенна поведінка в неформальних молодіжних об’єднаннях як об’єкт соціально-психологічного аналізу / В. П. Казмиренко, Л. І. Казмиренко. - С .77-82 Москвичов, С. Г. Соціальна мотивація та шляхи її використання в управлінні / С. Г. Москвичов. - С .92-104 Маноха, І. П. "Творча самодіяльність" як спосіб професійного самовизначення психолога / І. П. Маноха. - С .105-111 Рудоміно-Дусятська, О. В. Психологічні проблеми екологічної пропаганди / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .117-122 Коржова, О. Ю. Особливості соціальної адаптації соматично хворих: трудові установки та життєві проблеми / О. Ю. Коржова. - С .123-127
РУБ 158.9 Рубрики: Соціальна психологія Спілкування Здібності--пізнавальні Підлітковий вік--психологія Старшокласники--психологія Неформальні молодіжні об’єднання Соціальна адаптація Дод.точки доступу: Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Міністерство освіти УкраїниКиївський державний університет імені Тараса Шевченка Примірників всього: 10 аб (3), ав (1), Ч.З.№2 (5), фб (1) Свободны: аб (3), ав (1), Ч.З.№2 (5), фб (1) |
П 86 Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.25 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1985. - 120 с. - 55 руб. Зміст: Проколієнеко, Л. М. Проблема співвідношення навчання, виховання і психічного розвитку в науковій спадщині Г. С. Костюка / Л. М. Проколієнеко, Г. О. Балл. - С .3-11 Ткаченко, О. М. Розробка принципу розвитку в психології / О. М. Ткаченко, В. М. Піскун. - С .12-19 Моргун, В. Ф. Проблема періодизації розвитку особистості в творчості Г. С. Костюка: досягнення і перспективи / В. Ф. Моргун. - С .28-37 Андрієвська, В. В. Вплив комунікативних компонентів діяльності на мислення молодших школярів / В. В. Андрієвська, З. Г. Кісарчук. - С .60-66 Копистянська, Х. Р. Сфери психологічного прояву важковиховуваності та її критерії / Х. Р. Копистянська. - С .71-80 Гебос, А. І. Питання програмованого навчання в працях Г. С. Костюка / А. І. Гебос. - С .91-95 Москвичов, С. Г. Експериментальне лослідження ставлення старшокласників до учіння / С. Г. Москвичов. - С .96-105 Роменець, В. А. Питання історії вітчизняної психології в працях Г. С. Костюка / В. А. Роменець. - С .106-112 Губко, О. Т. Г. С. Костюк як організатор психологічної науки на Україні / О. Т. Губко. - С .113-119
РУБ 151 Рубрики: Педагогічні здібності Майбутній вчитель Мотивація навчання Шкільна успішність Мислення Дод.точки доступу: Костюк, Г. С. \о нем\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології УРСР Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |