> Шифр: П3/2003/3 Журнал 2003р. N 3 Рибалка, В. Концепція, програма дослідження та класифікація типів особистості Олександра Лазурського / В. Рибалка. - С.4-16 М’ясоїд, П. Психогенетична проблема і моністичний принцип у психології розвитку / П. М’ясоїд ; П. М’ясоїд ; П. М’ясоїд. - С.17-77 Гуменюк, О. Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків / О. Гуменюк. - С.78-96 Коваль, О. Егоїзм як першопричина людських учинків / О. Коваль, . - С.97-106 Ткачук, С. Психологічний аналіз самотворення позитивної Я-концепції / С. Ткачук. - С.107-113 Надвинична, Т. Розвиток наукових шкіл як суспільна проблема / Т. Надвинична. - С.114-122 Головіна, Н. Чинник часу та інтелектуальний потенціал особистості / Н. Головіна. - С.123-132 Мороз, Л. Принципи організації та проведення тренінгу професійно-психологічного спрямування / Л. Мороз. - С.133-140 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
М’ясоїд, П. Психогенетична проблема і моністичний принцип у психології розвитку [Текст] / П. М’ясоїд> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N3. - С. 17-77 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Біхевіоризм психологія генетична Логіка Психологія розвитку Моністичний принцип Принцип доповнення знань Дод.точки доступу: Роменець, В.; Вигодський, Л.; Піаже, Жан (1896 - 1980) \о нем\; Бандура, Альберт (1925 -) \о нем\; Фрейд, Зигмунд (1856 - 1939) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП1/2003/3/4 Журнал 2003р. N 3/4 Кузь, В. Г. Досліджуємо педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського / В.Г. Кузь. - С.6-16 Побірченко, Н. С. Здоровотворні ідеї Василя Сухомлинського у валеологічному вихованні школярів / Н.С. Побірченко. - С.17-40 М’ясоїд, П. А. Наукова раціональністьі стилі теоретизації у психології / П.А. М’ясоїд. - С.41-52 Кравченко, Т. В. Формування соціальної поведінки особистості за Робертом Мертоном / Т.В. Кравченко. - С.52-62 Іванчук, М. Г. Інтеграція - провідна тенденція сучасного пізнання / М.Г. Іванчук. - С.62-72 Хохліна, О. П. Мета освіти в контексті теорії формування загальних і спеціальних здібностей / О.П. Хохліна. - С.72-76 Ганнусенко, Н. І. Позашкільна освіта: трансформація функцій / Н.І. Ганнусенко. - С.87-95 Вєтохов, О. М. Проблема самостійної роботи з опанування іноземної мови: психолого-педагогічний аспект / О.М. Вєтохов. - С.96-105 Устименко, Т. А. Можливості психологічного аналізу феномена етноцентризму / Т.А. Устименко. - С.113-120 Авдєєва, І. М. Корекція рольових уявлень педагогів про психічні особливості підлітків / І.М. Авдєєва. - С.120-130 Порсева, Х. О. Психічні особливості ціннісних орієнтацій людей поважного віку / Х.О. Порсева. - С.131-141 Вольфовська, Т. О. Визначення рівня сформованості інтерактивних умінь особистості на етапах соціалізації / Т.О. Вольфовська. - С.141-148 Лавреньєва, О. О. Освітні процеси з погляду концепцій інтелекту / О.О. Лавреньєва, . - С.76-86 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
М’ясоїд, П. А. Наукова раціональністьі стилі теоретизації у психології [Текст] / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2003. - N3/4. - С. 41-52
Рубрики: раціональність теоретизація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
> Шифр: ПП1/2004/4 Журнал 2004р. N 4 Бех, І. Д. Педагогіка успіху : виховні втрати та їх подолання / І. Д. Бех. - С.5-15. Кл.слова: успіх школяра, почуття власної цінності, психологія навчання, психологія школяра Завгородня, О. В. Шкільна адаптація і психологічне здоров’я першокласника / О. В. Завгородня, Л. О. Курганська. - С.47-55. Колодич, О. Б. Сучасні підходи до вивчення мовленнєвої діяльності / О. Б. Колодич. - С.55-60. М’ясоїд, П. А. Принцип доповнюваності в аналізі психологічного знання / П. А. М’ясоїд. - С.73-82. Кл.слова: психологія і логіка, психологія і фізика, психологія і рух її знання Лосєва, Н. М. Питання самореалізації в історії вітчизняної педагогіки (Київська Русь - ХІХ ст.) / Н. М. Лосєва. - С.83-92. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
М’ясоїд, П. А. Принцип доповнюваності в аналізі психологічного знання [Текст] / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N4. - С. 73-82.
Рубрики: психологічне знання психологія і логіка психологія і фізика психологічні теорії Кл.слова (ненормовані): психологія і логіка -- психологія і фізика -- психологія і рух її знання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ПП1/2005/2 Журнал 2005р. N 2 Зарубінська, І. Б. Синдром набутої безпорадності та його профілактика в студентів у процесі викладання іноземної мови / І. Б. Зарубінська. - С.42-48. Кл.слова: типи поведінки студентів М’ясоїд, П. А. Категорія практики у психології / П. А. М’ясоїд. - С.77-89. Кл.слова: практика і теоретизація у психології, самопізнання, психолог-практик Психолого-педагогічна характеристика основних сучасних методичних підходів до навчання іноземних мов у школі / О. М. Вєтохов. - С.89-97. Кл.слова: особистісний підхід, гуманістичний підхід, комунікативний підхід Грибенюк, Г. С. Мотиви в структурі саморегуляції суб’єкта / Г. С. Грибенюк. - С.98-105. Кривонос, І. В. Місце національного характерусеред інших етнопсихологічних понять / І. В. Кривонос. - С.105-116. Пилипенко, Н. М. Вплив кризи професійного становлення на саморозвиток особистості / Н. М. Пилипенко. - С.116-126. Кл.слова: я-концепція Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
М’ясоїд, П. А. Категорія практики у психології [Текст] / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2005. - N2. - С. 77-89.
Рубрики: психологія--розвиток науки Практичні психологи самопізнання Кл.слова (ненормовані): практика і теоретизація у психології -- самопізнання -- психолог-практик Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
> Шифр: П3/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Булгаков, С. Карл Маркс як релігійний тип / С. Булгаков. - С.5-21 Мень, О. Світова духовна культура. Отець Сергій Булгаков / О. Мень. - С.22-26 Прісняков, В. Математичне моделювання гуманітарних наук методами теорії катастроф / В. Прісняков, Л. Пріснякова. - С.27-46 Мединська, Ю. Вітакультурна парадигма та постмодернізм / Ю. Мединська. - С.47-52 М’ясоїд, П. "Паралелограм" Олексія Леонтьєва та основна проблема психології / П. М’ясоїд. - С.53-95 Москаль, Ю. Ідентифікація й ідентичність у суспільному форматі теоретичного аналізу / Ю. Москаль. - С.96-112 Пеньковська, Н. Розвиток здатності до самоаналізу у процесі особистісного становлення молодшого школяра / Н. Пеньковська. - С.113-120 Михальченко, Н. Психокорекція патріотичної рефлексії молодших школярів / Н. Михальченко. - С.121-126 Черемних, К. Вплив професійного самовизначення студентів на їхню самооцінку та ідентифікацію / К. Черемних. - С.127-133 Савенкова, І. Локалізація ступеня суб’єктивної виразності болю в онтогенетичній розгортці хворих на хронічні пульмонологічні розлади / І. Савенкова. - С.134-141 Гуменюк, О. Психологія взаємостосунків: від переконання до впливу / О. Гуменюк. - С.142-149 Надвинична, Т. Соціально-психологічні та правові засади гендерної політики / Т. Надвинична. - С.150-152 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М’ясоїд, П. "Паралелограм" Олексія Леонтьєва та основна проблема психології [Текст] / П. М’ясоїд> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2006. - N1. - С. 53-95 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: пам’ять Запам’ятовування Кл.слова (ненормовані): опосередкування -- ЗНАК -- психологічне знаряддя -- генетичний закон -- принцип паралелограму -- переживання -- життя-творчість -- не-класична психологія -- категорія практики -- моністичний принцип -- гносеологічне відношення психології -- основна проблема психології Дод.точки доступу: Леонтьєв, Олексій Михайлович (1903-1979) \о нем\; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Рубінштейн, С. \о нем\; Роменець, В. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Ткаченко, О. Психологічне дослідження феномена Майдану / О. Ткаченко. - С.20-30 Роменець Володимир Андрійович: До 80-річчя від дня народження. - С.31-32 Титаренко, Т. Система психології Володимира Роменця як вчинок самопізнання / Т. Титаренко. - С.33-53 М’ясоїд, П. Психологія розвитку як історична дисципліна ( читаючи Володимира Роменця) / П. М’ясоїд. - С.54-77 Фурман, А. Типологічний підхід у системі професійного методолуговання / А. Фурман. - С.78-92 Мединська, Ю. Міфологія та міфологічний дискурс / Ю. Мединська. - С.115-122 Синєокий, О. Поняття і зміст насильницьких злочинів, які вчиняються на сексуальному грунті: системний аналіз проблеми / О. Синєокий. - С.141-147 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М’ясоїд, П. Психологія розвитку як історична дисципліна ( читаючи Володимира Роменця) [Текст] / П. М’ясоїд> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2006. - N2. - С. 54-77 . - ISSN 966-654-0 Рубрики: Психологія розвитку Дод.точки доступу: Роменець, В. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2006/2 Журнал 2006р. N 2 М’ясоїд, П. А. Величний поступ психологічної думки: До 80-річчя з дня народження академіка В. А. Роменця / П. А. М’ясоїд. - С.5-16. Кремень, В. Г. Людиноцентризм в освіті: сучасний напрям розвитку духовності нації / В. Г. Кремень. - С.17-30 Алексєєва, О. В. Формування громадянської позиції сучасної молоді / О. В. Алексєєва. - С.31-35 Аметов, Е. Р. Про значення сім’ї у формуванні вільної особистості дитини / Е. Р. Аметов. - С.36-43 Сащак, Н. І. Викладання ділової англійської мови в технічному ВНЗ / Н. І. Сащак. - С.55-59 Кулікова, Л. Б. Шкільний підручник з історії в першій половині ХХ ст. / Л. Б. Кулікова. - С.86-99. Пригоровська, Л. В. Педагогічна функція фольклору у творах О. П. Довженка / Л. В. Пригоровська. - С.99-106. Бевз, О. П. Гуманістична педагогіка і психологія як основа підтримки саморозвиваючої особистості в освіті США / О. П. Бевз. - С.107-114 Кучинська, І. О. Мотиви розвитку громадянського виховання в Україні (друга половина Х1Х-ХХст.) / І. О. Кучинська. - С.115-119. Прищак, М. Д. Розвиток поняття духовності в педагогічній думці України періоду націнально-визвольних змагань (1917-1920 рр.): спроба парадигмального аналізу / М. Д. Прищак. - С.120-130. Рогова, П. І. П’ять років діяльності ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського: здобутки і перспективи / П. І. Рогова. - С.140-151. Абібуллаєва, Е. Е. Жіноча освіта в дидактичній системі І. Гаспринського / Е. Е. Абібуллаєва. - С.136-139. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
М’ясоїд, П. А. Величний поступ психологічної думки: До 80-річчя з дня народження академіка В. А. Роменця [Текст] / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N2. - С. 5-16. Рубрики: Психологи Дод.точки доступу: Роменець, В. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП1/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Пархоменко, О. М. До питання оновлення парадигми виховання гуманістично-спрямованої особистості підлітка / О. М. Пархоменко. - С.28-34. Совріга, С. В. Організація проблемного навчання в курсі екології / С. В. Совріга. - С.35-46. Рудишин, С. Д. Професійна підготовка студентів-екологів як педагогічна проблема вищої школи / С. Д. Рудишин. - С.55-63. Бабенко, К. П. Методика проведення семінару в групах магістрів на тему "Сучасні технології навчання у ВНЗ" / К. П. Бабенко. - С.64-69. Бачинська, Є. М. Механізм формування інноваційного освітнього простору в регіоні / Є. М. Бачинська. - С.80-88. М’ясоїд, П. А. До функціонально-генетичного визначення вчинку / П. А. М’ясоїд. - С.89-101. Дідук, І. А. Психологічні чинники формування правових уявлень / І. А. Дідук. - С.102-113. Тарасова, Т. В. Досвід трудового самоствердження школярів у роки Великої Вітчизняної війни / Т. В. Тарасова. - С.143-148. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М’ясоїд, П. А. До функціонально-генетичного визначення вчинку [Текст] / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2007. - N1. - С. 89-101. Рубрики: вчинок Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2008/3/4 Журнал 2008р. N 3/4 Дічек, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу / Н. П. Дічек. - С.7-14. Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей / О. Л. Музика. - С.15-26. Полонська, Т. К. Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. К. Полонська. - С.34-44. Супруненко, М. І. Форми залучення старшокласників до розв’язування творчих задач / М. І. Супруненко. - С.45-52. Бех, І. Д. Психомаяки у виховному процесі / І. Д. Бех. - С.53-70. Постовий, В. Г. Філософія сучасної української сім’ї / В. Г. Постовий. - С.71-77. Безкоровайна, О. В. Особистість: аспекти наукового осмислення / О.В. Безкоровайна. - С.77-87. Ткаченко, О. А. Освітня практика в теоретико-методологічному форматі "Справа життя" (на прикладі професійної підготовки психологів) / О. А. Ткаченко. - С.88-99. Калюжна, Т. Г. Формування загальнолюдських цінностей майбутнього вчителя під час вивчення курсу "Основи педагогічної творчості і майстерності" / Т. Г. Калюжна. - С.100-106. Ларіна, Т. О. Розвиток життєстійкості як умова ефективного самоздійснення й планування часу схильної до залежності молоді / Т. О. Ларіна, В. В. Посохова. - С.151-158. Грабовий. Навчальний учнівський хімічний експеримент у контексті становлення шкільної хімічної освіти (друга половина XIX - початок XX ст.) / Грабовий. - С.132-140. Годованюк, Т. Л. Деякі термінологічні тлумачення індивідуальної форми навчання через її "похідніі" / Т. Л. Годованюк. - С.127-131. М’ясоїд, П. А. Творчий діалог і теоретизування у психології / П. А. М’ясоїд. - С.117-127. Губа, А. В. Характеристика складових управлінської культури в світі / А. В. Губа. - С.107-116. Найдьонова, Л. А. Медіаобдарованість: синтез комунікативних та інформаційних компетентностей / Л. А. Найдьонова. - С.140-150. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М’ясоїд, П. А. Творчий діалог і теоретизування у психології [Текст] / П. А. М’ясоїд> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2008. - N3/4. - С. 117-127. Рубрики: психологія--методики Дод.точки доступу: Романець, В. А. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2009/2 Журнал 2009р. N 2 М’ясоїд, П. Сергій Рубінштейн: життя висхідною / П. М’ясоїд. - С.7-36 Фішман, І. Сума методів / І. Фішман. - С.37-53 (далі буде) Савчин, М. Віра в Бога як духовний стан людини / М. Савчин. - С.54-59 Завгородня, О. Моральність як психологічна проблема / О. Завгородня. - С.60-77 Пилипенко, Н. Мотиваційні механізми професійної адаптації / Н. Пилипенко. - С.78-83 Сірий, Є. Підприємницький феномен у класово-стратифікаційному розвитку суспільства: формування концепту та історико-соціологічний аналіз / Є. Сірий. - С.84-92 Мединська, Ю. Досвід смерті та жіноча ідентичність / Ю. Мединська. - С.99-103 Синєокий, О. Системні медико-психологічні підходи до мінімізації патосексуальних проявів в Інтернет-просторі / О. Синєокий. - С.122-127 Москаль, Ю. Проблеми отримання інформації, накопичення та обміну знаннями в епоху Інтернет-глобалізації / Ю. Москаль. - С.128-135 Фурман, А. Граф-схеми навчальних курсів: сутність, проектування, експертиза / А. Фурман. - С.136-164 Іваненко, Б. Пізнання несвідомої сфери психіки в українському психоаналізі початку ХХ століття / Б. Іваненко, Н. Холоденко. - С.165-170 До 60-річчя Олексія Яковича Чебикіна [академік, ректор Південноукраїнського державного пед.ун-ту ім. К.Ушинського]. - С.179-182 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М’ясоїд, П. Сергій Рубінштейн: життя висхідною [Текст] / П. М’ясоїд> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2009. - N2. - С. 7-36 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: психологи зарубіжних країн Росія--психологи Дод.точки доступу: Рубінштейн, Сергій Леонідович (рос. психолог ; 1889-1960) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |