> Шифр: ПП/2011/5 Журнал 2011р. N 5 Купрейченко, А. Б. Концептуальные основы исследования феноменов доверия и недоверия / А. Б. Купрейченко. - 1-9. Продолж. след. Помиткін, Е. О. Мотивація духовного розвитку особистості як предмет психологічного дослідження / Е. О. Помиткін. - С.9-12. Климчук, В. О. Становлення до смерті та проблема розвитку его-ідентичності в юнацькому віці / В. О. Климчук, В. В. Горбунова, Я. В. Мойсієнко. - С.13-17. - Библиогр.: с. 76. Зелинська, Ю. О. Психокорекція аутоагресивної поведінки підлітків / Ю. О. Зелинська. - С.18-20. Оверченко, А. І. Методика дослідження психологічних особливостей правосвідомості підлітків / А. І. Оверченко. - С.21-30. Олексюк, В. Р. Тренінг педагогічної рефлексії / В. Р. Олексюк. - С.30-40. - Библиогр.: с.12. Заика, Е. В. Синдром ослабленного внимания и гиперактивности у детей и его коррекция (анализ зарубежніх исследований) / Е. В. Заика, С. А. Готвянский. - С.41-46. - Библиогр.: с. 15. Чайкіна, Н. О. Моніторинг якості підготовки фахівців у системі вищої освіти / Н. О. Чайкіна. - С.46-52. Березина, Т. Н. Стили сотрудничества и соперничества во взаимоотношениях студентов вечерней формы обучения / Т. Н. Березина. - С.53-58. Рышкова, Л. Подготовка студентов к работе с социально дезориентированными школьниками / Л. Рышкова. - С.59-62. Разина, Т. В. Самосознание мотивации научной деятельности студентов вузов / Т. В. Разина. - С.62-67. Калошин, В. Ф. Управління думками - ефективний засіб досягнення щастя, здоров’я, успіхів кожною людиною / В. Ф. Калошин. - С.68-72. Далі буде. Губенко, О. В. Психологічні аспекти політичного екстремізму / О. В. Губенко. - С.74-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-31 Оверченко, А. І. Методика дослідження психологічних особливостей правосвідомості підлітків [Текст] / А. І. Оверченко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 21-30. Рубрики: Правосвідомість діти раннього підліткового віку Кл.слова (ненормовані): правосвідомість підлітків -- методика дослідження -- психологічні особливості підлітки Анотація: У статті висвітлено питання суті правосвідомості, її структурних компонентів і їх показників. Мета дослідження полягає в розробці методики дослідження правосвідомості дітей раннього підліткового віку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2012/5 Журнал 2012р. N 5 Творча спадщина В. А. Роменця: Сучасний погляд (матеріали до ювілею В. А. Роменця). - С.1-5. Мединська, Ю. Я. Психоаналітична інтерпретація феномену стигматизації осіб, котрі страждають на психічні розлади / Ю. Я. Мединська. - С.10-17. Корнілова, В. В. Психокорекційна програма поліпшення емоційної атмосфери у сім’ї (для батьків дітей дошкільного віку) / В. В. Корнілова. - С.22-34. Оверченко, А. І. Дослідження сором’язливості як характерологічної риси особистості в осіб юнацького віку / А. І. Оверченко. - С.62-69. Калошин, В. Ф. Колір та музика як засоби психічної саморегуляції / В. Ф. Калошин. - С.69-76. Горбунова, В. В. Психологічні особливості студентсько-викладацьких взаємин: аналіз психологічного контракту / В. В. Горбунова. - С.76-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-31 Оверченко, А. І. Дослідження сором’язливості як характерологічної риси особистості в осіб юнацького віку [Текст] / А. І. Оверченко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 62-69. Рубрики: Психологія особистості Психічні стани--класифікація Кл.слова (ненормовані): характер -- критика -- хвилювання -- страх -- емоційна збудливість -- покірливість -- низька наполегливість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2012/12 Журнал 2012р. N 12 Антонова, Н. О. Дослідження взаємозв’язку особливостей темпераменту та показників особистісної зрілості студентів-психологів / Н. О. Антонова, Л. І. Рибачук. - С.1-5. Малкова, Е. Е. Подростковій период формирования личности как фундаментальная проблема науки и практики / Е. Е. Малкова, А. А. Наумова. - С.29-37. Булгакова, О. М. Профилактика агрессивного поведения подростков / О. М. Булгакова, Н. Ф. Врачинская. - С.38-40. Гайворонюк, Н. А. Особенности работы с детьми с ограниченными возможностями / Н. А. Гайворонюк. - С.41-45. Горбунова, В. В. Ціннісно-рольова реконструкція особистісної проблематики / В. В. Горбунова. - С.46-50. Щорс, В. В. Тренінг підвищення психологічної культури творчо орієнтованих дітей / В. В. Щорс. - С.51-62. Оверченко, А. І. Подолання сором’язливості в осіб юнацького віку за допомогою соціально-психологічного тренінгу / А. І. Оверченко. - С.63-70. Сахарова, Н. П. Использование оздоровительных методик в процессе психогигиенического воспитания учащихся начальных классов / Н. П. Сахарова, Э. Ф. Тарасенко. - С.71-76. Губенко, Р. М. Індивідуальні особливості спрймання поетичного образу старшокласниками / Р. М. Губенко. - С.77-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-31 Оверченко, А. І. Подолання сором’язливості в осіб юнацького віку за допомогою соціально-психологічного тренінгу [Текст] / А. І. Оверченко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 12. - С. 63-70. Рубрики: сором’язливість тренінги психологічні Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): юнацький вік -- соціально-психологічний тренінг Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |