Шифр: УШ/2019/19/21
   Журнал

Управління школою [Текст] : Науково-методичний журнал. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. N 19/21
Зміст:
Мельник, О. М. Партнерство в дії. Пілотна модель партнерства у Новій українській школі / О. М. Мельник. - С.2–12.
Ситник, О. І. Оцінна діяльність учителів за умов Нової української школи / О. І. Ситник. - С.13–16. - Бібліогр.: 9 назв.
Калошин, В. Ф. Мотивація дитини: помилки і правильні дії / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.17–19.
Ольховська, Т. О. Вікові особливості розвитку пізнавальної активності старшокласників / Т. О. Ольховська. - С.20–23. - Бібліогр.: 5 назв.
Дишко, О. П. Самоосвіта педагога як необхідна умова підвищення його професійної компетентності / О. П. Дишко. - С.24–36. - Бібліогр.: 13 назв.
Тесмінецька, Ж. В. Організація роботи з молодими вчителями / Ж. В. Тесмінецька. - С.37–46.
Пастух, Т. В. Перспективний план роботи над єдиною методичною проблемою / Т. В. Пастух. - С.47–55.
Охрончук, Н. М. Формування індивідуальної освітньої траєкторії педагога в умовах інноваційного простору / Н. М. Охрончук, І. М. Толкай. - С.56–73.
Коломоєць, С. Д. "Академічні бої" як засіб активізації навчальної діяльності учнів / С. Д. Коломоєць, Н. Т. Шкідін. - С.74–76.
Лаврук, Н. М. Робота з молодими та малодосвідченими вчителями в освітньому окрузі / Н. М. Лаврук. - С.77–84.
Стельмах, А. Г. Чи є сьогодні потреба використовувати ідеї народної дидактики в навчально-виховному процесі / А. Г. Стельмах. - С.85–89. - Бібліогр.: 89 назв.
Могильна, О. В. Аналіз уроку як один із компонентів контролю за навчально-виховним процесом / О. В. Могильна, Т. А. Демидова. - С.90–95.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.015.3:159.952.13
О-56


    Ольховська, Т. О.
    Вікові особливості розвитку пізнавальної активності старшокласників / Т. О. Ольховська // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 19/21. - С. 20–23. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Пізнавальна активність учнів
Кл.слова (ненормовані):
старший підлітковий вік -- вікові кризи -- почуття дорослості -- рання юність -- пізнавальна активність -- вікові особливості
Анотація: Надано психолого-педагогічну характеристику двом віковим періодам – старшому підлітковому й ранній юності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)