> Шифр: Д199251/2003/5 Журнал 2003р. N 5 Піроженко, Т. Чи не спрощуємо можливості дитини? / Т. Піроженко. - С.10-11 Орещук, Т. Буде правильна вимова - буде правильне й письмо / Т. Орещук, С. Лебединець. - С.20-22 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Орещук, Т. Буде правильна вимова - буде правильне й письмо [Текст] / Т. Орещук, С. Лебединець> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2003. - N5. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: дитяча психологія психологія дошкільника психологія навчання "важкі" діти мовлення спеціальна освіта Анотація: Як правило, дитина спершу промовляє слово пошетки (або подумки), а вже потім записує. Тому особливо важко тим дошкільнятам, які мають певні проблеми з мовленням, хоча помилки на початковому етапі навчання грамоти та письма трапляються і в дітей, мовлення яких розвивалося нормально. Сформувати й закріпити в дітей необхідні навички та запобігти виникненню помилок на письмі допоможуть спеціальни вправи. Серію таких вправ пропонують автори статті Дод.точки доступу: Лебединець, С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |