> Шифр: П2/2005/6(лютий) Газета 2005р. N 6(лютий) Максименко, С. Д. Психологічні проблеми модернізації освіти в Україні / С.Д. Максименко. - С.3-6 Кл.слова: інновації, психологічна служба, гуманізація Сарібіатов, О. Соціологічні дослідження якості освіти / О. Сарібіатов. - С.7-11 Кл.слова: шкільне середовище, освітня діяльність, психологічний комфорт учнів Летцев, В. "Він ніби народився бути професором..." / В. Летцев. - С.12-15 Шадура, О. Подолання неуважності й проблем самоконтролю в молодших підлітків:корекційно-розвивальна технологія / О. Шадура. - С.16-19 Кл.слова: діагностика, корекційна робота, саморегуляція Панфілова, М. Ігрові хвилинки з гіперактивними дітьми / М. Панфілова. - С.20 Кл.слова: фізкультхвилинки Лебєдєва, Л. Корекція гіперактивності: поради арт-терапевта / Л. Лебєдєва. - С.23-25 Кл.слова: ігри, дитина в сім’ї Северіна, Л. Бесіди з батьками / Л. Северіна. - С.26-27 Кл.слова: батьківські збори, помилки батьків Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Панфілова, М. Ігрові хвилинки з гіперактивними дітьми [Текст] / М. Панфілова> // Психолог. - 2005. - N6(лютий). - С. 20
Рубрики: Гіперактивні діти Ігрова діяльність Кл.слова (ненормовані): фізкультхвилинки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 77 Старинцева, О. Здоровий вихователь виховує, навчає, здоровим бути надихає / Олена Старинцева, Марія Панфілова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 44–50. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--здоров’я вихователя Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійне вигоряння Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- вихователі -- психологічне здоров’я -- емоційне вигорання -- здоров’я вихователя -- чинники погіршення -- профілактика Анотація: Досвід ДНЗ № 19 м. Запоріжжя щодо збереження та зміцнення здоров’я вихователів. Дод.точки доступу: Панфілова, М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/11 Журнал 2018р. N 11 Горбенко, І. Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо / Інна Горбенко. - С.4–7. Горбенко, І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко. - С.8–15. Горбенко, І. Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко. - С.16–17. Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка]. - С.[18–20]. Термінологічний путівник інклюзивною освітою. - С.21. Якщо дитина народилася особливою : [пам’ятка для батьків]. - С.[21]. Дитина з особливими потребами в інклюзивній групі : [пам’ятка]. - С.[23]. Черешнюк, О. Як навчити дітей відчувати час, або Тайм-менеджмент для дошкільників / Олена Черешнюк. - С.24–29. Стягунова, О. "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників / Ольга Стягунова, Гання Степанченко, Марина Летенко. - С.30–38. Стягунова, О. Мій тато – турист, або Як ознайомлювати дошкільників із професіями дорослих / Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва. - С.39–48. Панфілова, М. Як навчити дітей сортувати сміття весело й корисно / Марія Панфілова, Наталія Подкур. - С.49–55. Увага! Корисні знаки. - С.[56]. Бєлєнька, Г. Чому діти не хочуть виконувати трудові доручення / Ганна Бєлєнька. - С.57–61. Малишева, О. Право вихователя-методиста на підтвердження кваліфікаційної категорії при переході з посади на посаду : [роз’яснення] / О. Малишева. - С.62–63. Малишева, О. Атестація вихователя, який навчається в закладі вищої освіти : [роз’яснення] / О. Малишева. - С.63. Всесвітній день снігу – насолода пізнавального процесу. - С.65–66. Джемула, Г. Хай живе сніг! : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку / Галина Джемула. - С.67–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 16 Панфілова, М. Як навчити дітей сортувати сміття весело й корисно / Марія Панфілова, Наталія Подкур> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 49–55. - Зміст: Проект "Про що розповість упаковка?" ; Додаток 1 : Перспективний план реалізації проекту "Про що розповість упаковка?" ; Додаток 2 : Дидактичні ігри до проекту "Про що розповість упаковка?".
Кл.слова (ненормовані): екологічне виховання дошкільників -- сортування сміття -- дидактичні ігри -- екологічна культура дошкільників -- метод проектів -- перспективне планування Анотація: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 194 "Кобзарик" міста Запоріжжя щодо формування екологічної культури дошкільників. Дод.точки доступу: Подкур, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/9 Журнал 2019р. N 9 Безсонова, О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців / Ольга Безсонова. - С.4–16. Дроб’язко, О. Рецепти від шефа методисту-початківцю / Олександр Дроб’язко . - С.17–19. Корисні лайфхаки для методичної служби. - С.[20]. Савінова, Н. Стратегія неформальної та інформальної освіти: як ефективно самовдосконалюватися / Н. Савінова. - С.21–26. Як перетворити колектив на команду однодумців: 12 лайфхаків : [пам’ятка]. - С.[27–30]. Терещенко, І. Міське методичне об’єднання – навчаємо неформально / Ірина Терещенко. - С.31–34. Безсонова, О. Тайм-менеджмент для молодого педагога / Ольга Безсонова. - С.35–36. Бура, О. QR-код – оптимізатор методичної роботи / Олена Бура. - С.37–39. "Обліко морале" педагога: чого не можна робити в соцмережі. - С.[40]. Гавриш, Н. Доля країни в руках її маленьких громадян: сталий розвиток з фаховим журналом / Н. Гавриш. ; Наталія Гавриш. - С.41–44. Мамонов, Є. Як здолати "внутрішнього ворога / Євген Мамонов. - С.45–48. Панфілова, М. Збережемо планету для дітей, або Дидактичні ігри із залишкових матеріалів / Марія Панфілова, Інна Панова. - С.49–52. Лохвицька, Л. Тематичний проєкт як засіб морального виховання / Любов Лохвицька. - С.53–56. Нерянова, С. Духовно-моральне виховання на християнських цінностях у ЗДО / Світлана Нерянова. - С.57–58. Окерешко, О. До дитсадка готові? або Полегшуємо адаптацію дітей раннього віку / Олена Окерешко. - С.59–62. Модна застібка з глибини віків: до Національного дня ґудзика. - С.63–64. Джемула, Г. Веселі ґудзики : сцен. розваги для дітей ст. групи до Нац. дня ґудзика / Г. Джемула. - С.65–69. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 16 Панфілова, М. Збережемо планету для дітей, або Дидактичні ігри із залишкових матеріалів [Текст] / Марія Панфілова, Інна Панова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 49–52.
Дошкільне виховання--екологічне виховання Дошкільна освіта в Україні--освіта для сталого розвитку Запорізька область--освіта--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- навчальні ігри -- навчальні іграшки -- освіта для сталого розвитку -- еклогічне виховання -- екологічна освіта -- сміття -- залишкові матеріали -- вторинна сировина -- розвивальні іграшки -- розвивальні ігри -- тренажери Анотація: У статті подано добірку ігор із залишкових матеріалів, які є одним із напрямків реалізації програми "Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку" і закладах дошкільної освіти міста Запоріжжя. Дод.точки доступу: Панова, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |