Шифр: ПШ-2/2017/5
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. N 5
Зміст:
Лук’янець, А. Світло особистості / А. Лук’янець. - С.1–4.
Варгата, Ф. Бінарний урок : (4 клас) / Ф. Варгата. - С.5–6.
Мартинюк, О. Урок літературного читання для 3 класу відповідно до оновленого кола читання / О. Мартинюк. - С.6–8.
Співак, Б. Урок позакласного читання, 4 клас / Б. Співак, І. Базарницька. - С.9–11.
Чабайовська, М. Формування національно свідомого громадянина України в процесі вивчення курсу українознавства "Я люблю Україну" в початковій школі / М. Чабайовська, Н. Омельченко. - С.12–15. - Бібліогр.: 8 назв.
Сарієнко, В. Особливості вивчення властивостей геометричних фігур у початкових класах / В. Сарієнко, В. Чайченко. - С.15–19. - Бібліогр.: 11 назв.
Кучер, Т. Формування ключових компетентностей на уроці з основ здоров’я в 2 класі / Т. Кучер. - С.20–23. - Бібліогр.: 5 назв.
Прокопець, Л. Використання інтерактивних технологій під час проведення виховних заходів на природничу тематику / Л. Прокопець. - С.23–26. - Бібліогр.: 2 назви.
Ніколаєць, В. Народні свята весняного циклу. Дослідження змісту свят. : (презентація пошукового проекту у 3 класі) / В. Ніколаєць, З. Зіньківська. - С.26–31. - Бібліогр.: 11 назв.
Клєпікова, І. Образи природи, тварин, людей у мистецтві : (урок образотворчого мистецтва, 4 клас) / І. Клєпікова. - С.32–33.
Сайко, Т. Адаптація майбутніх першокласників до школи "10 кроків до навчання" : (з досвіду роботи) / Т. Сайко, Н. Березовська. - С.34–35. - Бібліогр.: 6 назв.
Прозорова, Л. Творчі різнорівневі вправи з української мови для розвитку уваги, логічного та дивергентного мислення учнів / Л. Прозорова. - С.36–37.
Екологічний творчий проект для учнів 2–4 класів "Заміни лампи – зміни світ". - С.37–38.
Охрімчук, Р. З американського зошита : урок математики у "Школі друзів" (2-й клас) / Р. Охрімчук. - С.39–41.
Яніцка-Панек, Т. Сучасна реформа система освіти в Польщі / Т. Яніцка-Панек. - С.42–45.
Рашковська, І. Допомога батькам у вихованні дітей з розладами у поведінці / І. Рашковська. - С.46–49. - Бібліогр.: 7 назв.
Таранченко, О. Ефективні технології викладання в інклюзивній школі / О. Таранченко. - С.50–53. - Бібліогр.: 5 назв.
Тіліпалова, Н. Свято української пісні : (виховний захід) / Н. Тіліпалова. - С.54.
Фалько, Я. Пам’ятники Тарасу Шевченку та питання візуалізації образу Кобзаря в початкових класах / Я. Фалько. - С.55–58. - Бібліогр.: 7 назв.
Бушуєва, С. Таємниця сніжинок / С. Бушуєва, О. Притуленко. - С.61.
Ніколаєць, В. Народні свята весняного циклу – дослідження змісту свят / В. Ніколаєць, З. Зіньківська. - С.62–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:51]:371.31
С 20


    Сарієнко, В.
    Особливості вивчення властивостей геометричних фігур у початкових класах / Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 15–19. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики--елементи геометрії
Кл.слова (ненормовані):
математика -- геометричний матеріал -- геометричні поняття -- геометричні фігури -- величина -- вимірювання -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлюються основні вихідні позиції в системі вивчення геометричного матеріалу в курсі математики початкової школи, зокрема, з точки зору посилення ролі властивостей геометричних фігур в усвідомлені змісту геометричних понять та їх взаємозв’язку. Висвітлюються методичні недоліки, які мають місце у змісті викладу геометричного матеріалу в підручниках, та пропонуються шляхи їх виправлення.


Дод.точки доступу:
Чайченко, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2018/9
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. N 9
Зміст:
Савченко, О. Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко. - С.1–6. - Бібліогр.: 8 назв.
Ликов, В. Творча екстраполяція народних ідей В. О. Сухомлинського в загальноосвітній школі України 60-х – 90-х рр. ХХ ст. / В. Ликов. - С.6–9. - Бібліогр.: 8 назв.
Білохвощенко, С. Реформування початкової школи крізь призму здобутків Василя Сухомлинського / С. Білохвощенко, М. Кальчук, С. Махиня. - С.10–13. - Бібліогр.: 5 назв.
Кондратенко, Л. Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації / Л. Кондратенко. - С.14–17. - Бібліогр.: 9 назв.
Яковенко, Л. Зразки проведення ранкових зустрічей / Л. Яковенко. - С.18–20.
Сідлецький, А. Урок позакласного читання, 4 клас / А. Сідлецький. - С.20–22.
Скворцова, С. Система навчальних завдань, зорієнтована на якісний результат : (методичні аспекти впровадження навчального комплекту "Математика. 1 клас" С. Скворцової та О. Онопрієнко) / С. Скворцова, О. Онопрієнко. - С.23–26. - Бібліогр.: 5 назв.
Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Н. Кіщук. - С.26–30. - Бібліогр.: 4 назви.
Кучер, Т. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках основ здоров’я у 2 класі / Т. Кучер. - С.30–33. - Бібліогр.: 26 назв.
Красоткіна, Н. Розвиваємо у дітей спостережливість : (матеріал для виховних занять у початковій школі) / Н. Красоткіна. - С.34–36.
Вашуленко, М. 1 клас. Читання, письмо, розвиток мовлення / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.37–42.
Лишенко, Г. 1 клас. Математика / Г. Лишенко. - С.43–44.
Паніна, С. Партнерські стосунки в системі "дитина–батьки–вчитель" як чинник гармонійного розвитку учнів / С. Паніна. - С.45–48.
Сарієнко, В. Інформативний компонент методики вивчення величин у початковій школі / В. Сарієнко, В. Чайченко, К. Голік. - С.49–54. - Бібліогр.: 7 назв.
Заїка, А. "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!" / А. Заїка. - С.55.
Болтромюк, Д. Книга – безмежний шлях у світ знань : (виховний захід для учнів 1 класу) / Д. Болтромюк. - С.56–57. - Бібліогр.: 2 назви.
Неізвідська, Л. "Спасибі, Вчителю!." / Л. Неізвідська. - С.58–59.
Толосюк, Т. Осінь – радісна пора! Йде до школи дітвора! / Т. Толосюк. - С.59–60.
Серпуховітіна, Т. Конкурс "Маленька панянка" / Т. Серпуховітіна. - С.62–64. - Бібліогр.: 5 назв.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:51](477)
С 20


    Сарієнко, В.
    Інформативний компонент методики вивчення величин у початковій школі / Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко, Катерина Голік // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 49–54. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики--вивчення величин
Кл.слова (ненормовані):
математика -- методика викладання -- вивчення величин -- інформативний компонент -- вимірювання -- обчислення -- математична діяльність -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлються зміст інформативного компонента методики вивчення величин, який забезпечує формування в молодших школярів цілісної картини світу, практичного застосування досвіду навчальної математичної діяльності в життєвих ситуаціях.


Дод.точки доступу:
Чайченко, В.; Голік, К.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2018/12
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. N 12
Зміст:
Гекало, Л. Розвиток творчого потенціалу педагога / Л. Гекало. - С.1–3. - Бібліогр.: 5 назв.
Степанян, Н. Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України" / Н. Степанян, В. Рожнова. - С.4–6.
Болтромюк, Д. Загальнопедагогічні чинники у формуванні особистості під час виховного процесу / Д. Болтромюк. - С.6–8. - Бібліогр.: 7 назв.
Каракоз, С. Борис Олійник : (1935–2017) / С. Каракоз. - С.9–13.
Киян, Л. Інтегрований урок української мови у 1 класі / Л. Киян. - С.14–17. - Бібліогр.: 11 назв.
Лісовець, О. Урок літературного читання у 3 класі : (з елементами критичного мислення) / О. Лісовець. - С.17–19.
Чайченко, В. Методика навчання молодших школярів вимірювальних дій в умовах інновацій початкової освіти / В. Чайченко, В. Сарієнко. - С.19–23. - Бібліогр.: 7 назв.
Листопад, Н. Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі / Н. Листопад. - С.24–27.
Кіщук, Н. Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні / Н. Кіщук. - С.27–32. - Бібліогр.: 2 назви.
Крижанівська, М. Інтегрований відкритий тематичний день / М. Крижанівська. - С.33–35.
Сидоренко, Н. Бінарний урок з природознавства й англійської мови у 1 класі / Н. Сидоренко, О. Пікалова. - С.35–37.
Чупріна, І. У майстерні Снігової королеви : (урок-казка) / І. Чупріна. - С.38.
Єфименко, О. Екологічний підхід до організації освітнього простору в початковій школі / О. Єфименко. - С.39–40. - Бібліогр.: 9 назв.
Ґолибард, Є. Очищуюча сила сорому / Є. Ґолибард. - С.41–42.
Третяк, З. Щаслива родина – щаслива дитина / З. Третяк. - С.43–49. - Бібліогр.: 5 назв.
Якубенко, О. З чого розпочати роботу в інклюзивному класі / О. Якубенко. - С.50–51.
Марченко, Н. Письменник, укорінений у майбутнє : (до 70-ліття від дня народження Анатолія Костецького) / Н. Марченко. - С.52–54.
Марченко, Н. Півстоліття Івана, або Осягнення батьківства та гармонійної родинності : (до ювілею Івана Андрусяка) / Н. Марченко. - С.54–55.
Кострицька, З. До Дня Соборності України : (виховний захід) / З. Кострицька. - С.56–57.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:51](477)
Ч-15


    Чайченко, В.
    Методика навчання молодших школярів вимірювальних дій в умовах інновацій початкової освіти / Валентина Чайченко, Володимир Сарієнко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 19–23. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики
Кл.слова (ненормовані):
уроки математики -- методика викладання -- числа -- величина -- вимірювальні дії -- вимірювання -- обчислення -- Нова українська школа -- початкова школа
Анотація: У статті порушені основні проблемні питання вивчення величин у початковій школі та основні причини цих проблем, що збігаються з метою та завданням початкового курсу математики в умовах реалізації концепції Нової української школи. У руслі їх розв’язання представлені основні теоретичні відомості зі сфери величин і їх вимірювання та обчислення, які є базовими для побудови ефективних методичних конструкцій у процесі навчальної діяльності молодших школярів. Описано методику вимірювання об’єктів і на її основі сформульовано визначення поняття величини.


Дод.точки доступу:
Сарієнко, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2019/6
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2019р. N 6
Зміст:
Рондяк, Л. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів / Леся Рондяк. - С.1–6. - Бібліогр.: 12 назв.
Зілінська, Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання / Наталія Зілінська. - С.6–11. - Бібліогр.: 6 назв.
Космовський, Б. Конструювання і моделювання в Новій українській школі / Богдан Космовський. - С.11–16. - Бібліогр.: 12 назв.
Котяхова, Н. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів у контексті Нової української школи / Наталія Котяхова. - С.17–21. - Бібліогр.: 8 назв.
Сарієнко, В. Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту / Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко. - С.22–26. - Бібліогр.: 15 назв.
Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні / Наталія Кіщук. - С.27–30.
Гречук, В. Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами / Василь Гречук. - С.31–35. - Бібліогр.: 4 назви.
Бурлака, С. Діти об’єднують Україну : (сценарій свята до Дня захисту дітей, 1 клас) / Світлана Бурлака. - С.36–39.
Петрик, О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / Ольга Петрик. - С.39–43. - Бібліогр.: 6 назв.
Горбунова, Л. Урок літературного читання, 2 клас / Леся Горбунова. - С.43–47. - Бібліогр.: 7 назв.
Дризлова, В. Вчимося бути толерантними : година спілкування з елементами казкотерапії (4 клас) / Вікторія Дризлова. - С.48–51.
Дробчак, Я. Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей / Ярослава Дробчак, Іван Кутняк. - С.51–53.
Бурлака, С. "Що ж ти нам, весно, нині принесла..." / Світлана Бурлака. - С.54–59. - Бібліогр.: 5 назв.
Ґолибарт, Є. Пізнай себе і допоможи дітям пізнавати себе / Євген Ґолибарт. - С.61–62.
Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.63–64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:51](477)
С 20


    Сарієнко, В.
    Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту / Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 22–26. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання математики
Кл.слова (ненормовані):
викладання математики -- величини -- математична компетентність -- вимірювання -- одиниці вимірювання -- початкова школа
Анотація: Мета дослідження полягає у встановленні відповідності між фундаментальним змістом поняття величини та методичною об’єктивацією її представлення на етапі пропедевтики у початковій школі.


Дод.точки доступу:
Чайченко, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)