О-72 Освітні технології [Текст] : Навч.-метод. посібник / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; За ред. О. М. Пєхоти. - К. : А.С.К., 2003. - 255 с. - Літ. в кінці розд. - ISBN 966-8291-22-0 : 8.50 грн., 7.00 грн.
РУБ 371(075.3) Дод.точки доступу: Пєхота, Олена Миклаївна; Кіктенко, Алевтина Зосимівна; Любарська, Ольга Миколаївна; Нор, Катерина Федорівна; Олексюк, О. Є.; Ситченко, А. Л.; Тарасова, Л. В.; Тихонова, Т. В. Примірників всього: 3 аб (2), фб (1) Свободны: аб (2), фб (1) |
Г 94 Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн. Зміст: Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10 Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17 Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24 Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39 Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44 Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51 Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57 Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64 Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71 Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79 Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85 Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93 Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97 Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105 Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114 Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142 Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149 Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156 Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32 Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168 Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180 Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194 Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215 Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227 Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243 Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248 Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254 Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264 Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283 Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290 Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342 Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349 Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370 Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417 Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422 Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433 Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439 Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481 Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516 Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525 РУБ 378 Рубрики: Викладання зарубіжної літератури Викладання української літератури в школі викладання народознавства Кл.слова (ненормовані): літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури Дод.точки доступу: Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
О-72 Освітні технології [Текст] : навчально-методичний посібник / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; За заг. ред. О. М. Пєхоти. - К. : А.С.К., 2002. - 255 с. - Літ. в кінці розд. - ISBN 966-539-304-9 : 9.00 грн. Зміст: Технологічний підхід в освіті . - С .7 Особистісно орієнтована освіта і технології . - С .27 Вальдорфська педагогіка . - С .46 Технологія саморозвитку . - С .58 Технологія організації групової навчальної діяльності школярів . - С .70 Технології розвивального навчання . - С .91 Технології формування творчої особистості . - С .109 Технологія навчання як дослідження . - С .128 Проектна технологія . - С .148 Нові інформаційні технології навчання . - С .163 Технологія колективного творчого виховання (за І. П. Івановим) . - С .181 Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" (за А. С. Бєлкіним) . - С .197 Сугестивна технологія . - С .215 Аналіз образу - персонаж епічного твору: Педагогічна технологія . - С .228 Індивідуальність учителя і освітні технології . - С .238
РУБ 371(075.3) Дод.точки доступу: Пєхота, Олена Миклаївна; Кіктенко, Алевтина Зосимівна; Любарська, Ольга Миколаївна; Нор, Катерина Федорівна; Олексюк, О. Є.; Ситченко, А. Л.; Тарасова, Л. В.; Тихонова, Т. В. Примірників всього: 1 аб (1) Свободны: аб (1) |
> Шифр: УЛЗО/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Горідько, Ю. З відчуттям Великої Таємниці. До питання українського символізму / Ю. Горідько. - С.2-7 Прокоф’єв, І. Натурфілософський зміст концептів Леоніда Талалая / І. Прокоф’єв. - С.13-16 Ситченко, А. Тенденції розвитку методичної думки про аналіз художнього твору / А. Ситченко. - С.17-21 Дятленко, Т. Схема-алгоритм як ефективний засіб аналізу літературного пейзажу у прозовому творі / Т. Дятленко. - С.22-23 Прокопова, О. Казка як ефективний засіб збагачення морального досвіду школярів / О. Прокопова. - С.24-27 Петриченко, Н. Епістолярій Тараса Шевченка і Лесі Українки на уроках української літератури у 5-8 класах / Н. Петриченко. - С.28-32 Фенцик, О. Система образів літературного твору та прийоми її адаптації до шкільного курсу української літератури. 9-11 класи / О. Фенцик. - С.33-36 Савчук, Н. Складання кіносценарію - інваріант моделюючої гри / Н. Савчук. - С.37-45 Слижук, О. У світі добра. Вивчення казок Василя Короліва-Старого. 5 клас / О. Слижук. - С.45-47 Нечаєва, І. Сторінками повісті О.Деко "Журливий заспів". Матеріали до уроку. 8 клас / І. Нечаєва. - С.48-51 Горячок, І. Публіцистичні твори на факультативних заняттях з української літератури / І. Горячок. - С.52-54 Сокур-Фарина, Т. Історичні передумови виникнення шкільної літературної освіти / Т. Сокур-Фарина. - С.55-56 Осипов, П. Крилаті вислови в їх історичному розвитку / П. Осипов. - 3 стор. обкл. (Далі буде) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ситченко, А. Тенденції розвитку методичної думки про аналіз художнього твору [Текст] / А. Ситченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 17-21 Рубрики: аналіз художнього твору Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2006/5 Журнал 2006р. N 5 Жила, С. Магнетичні поля суміжних мистецтв у процесі вивчення повысты Богдана Лепкого "Мотря" / С. Жила. - С.2-8 Горболіс, Л. Художнє осмислення сакрального у творах Михайла Коцюбинського "Intermezzo", "Тіні забутих предків": Матеріали до характеристики образів / Л. Горболіс. - С.9-11 Голобородько, Я. Поезія Євгена Фоміна у літературному процесі 30-х років ХХ століття / Я. Голобородько. - С.11-16. Ситченко, А. Психологічні передумови розвивального навчання на уроках літературі / А. Ситченко. - С.16-21 Фенцик, О. Специфіка вивчення епічного літературного твору в старших класах середньої школи: стан проблеми та методико-дидактичні перспективи / О. Фенцик, . - С.22-25 Петриченко, Н. Організація дослідницької діяльності школярів під час роботи з письменницьким епістолярієм / Н. Петриченко. - С.26-31 Привалова, С. Вивчення мови художнього твору на уроці літератури в старших класах / С. Привалова. - С.32-36 Білоус, Н. Українська драматургія другої половини ХIХ-початку ХХ століття на історичному тлі театрального руху / Н. Білоус. - С.37-39 Бабій, Т. Відеофрагмент (міні-екранізація) як структурний компонент уроку літератури / Т. Бабій. - С.40-42 Ткач, А. Подорож у казковий світ буковинського письменника Василя Мельника: Інформаційно-технологічна модель уроку / А. Ткач. - С.50-51. Юрчук, О. Психологія творчості митця на тлі кризового стану в літературі / О. Юрчук. - С.52-55 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ситченко, А. Психологічні передумови розвивального навчання на уроках літературі [Текст] / А. Ситченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N5. - С. 16-21 Рубрики: навчання розвивальне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ЗЛШУ-1/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Ситченко, А. Л. Методичні умови розвитку в учнів / А.Л. Ситченко. - С.5-7. Гладишев, В. В. Культурологічний контекст "викриває" професора Хігінса: П’єса Бернарда Шоу "Пігмаліон" / В.В. Гладишев. - С.8-9. Павленко, Т. М. Дукховність за доби постмодерну в інтерпретації Рея Бредбері / Т.М. Павленко. - С.11-13. Чухненко, Ю. М. "Душа писателя стремится к миру и отражает его..." : Использование єпистолярного наследия Бальзака при изучении жизни и творчества писателя / Ю.М. Чухненко. - С.14-18. Заховайко, Г. М. Урок виразного читання як засіб осягнення змісту художнього твору / Г. М. Заховайко. - С.22-24. Павлухина, Т. И. Человек несгибаемой воли / Т.И. Павлухина. - С.25-26. Гукова, О. О. Мені здається, що в мене крила : Інтегрований урок за повістю Шолом Алейхема "Хлопчик Мотл" . 8 клас / О.О. Гукова. - С.27-29. Романюк, З. А. Ахматова и Модильяни : Урок к изучению творчества А. Ахматовой. 11 клас / З.А. Романюк. - С.30-31. Хроменко, І. А. Світло Людвіга ван Бетховена / І.А. Хроменко. - С.53-60. Лельохін, Є. О. Жанрова специфіка творів "Остап Шаптала" В. Підмогильного і "Сторонній№ А. Камю / Є. О. Лельохін; В. Є. Просцевичус; Т.Г. Конопля; Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган. - С.48-50. Просцевичус, В. Є. Судьба и жизнь : М. Шолохов "Судьба человека" / В. Є. Просцевичус; Т.Г. Конопля; Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган. - С.45-47. Конопля, Т. Г. "Чудова сімка" : Інтелектуально-творча гра за творами Марка Твена. 6 клас / Т.Г. Конопля; Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган. - С.43-44. Валентинова, Д. В. Суд, який міг би відбутися : Урок-інсценізація з елементами рольовї гри за оповіданням О. Генрі "Вождь червоношкірих". 7 клас / Д.В. Валентинова; Л.М. Кірган. - С.41-43. Кірган, Л. М. Нехай пагує на землі добро : Урок вивчення казки-притчі "Маленький принц" / Л.М. Кірган. - С.38-40. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ситченко, А. Л. Методичні умови розвитку в учнів умінь літературного літературного аналізу [Текст] / А.Л. Ситченко> // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N4. - С. 5-7. Рубрики: аналіз художнього твору Викладання української літератури в школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Волошина, Н. Національний мислитель нашого часу: Іван Михайлович Дзюба / Н. Волошина. - С.2-6. Єременко, О. Типологія акцентуації народнопісенних мотивів в українській повісті другої половини XIX ст. / О. Єременко. - С.6-10. Лаврусевич, Н. Принципи, шлях, методи і прийомии аналізу новелістики 20-30-х років XX ст. / Н. Лаврусевич. - С.11-14. Морміль, Л. Пісні остарбайтерів - невільників XX століття / Л. Морміль. - С.15-16. Розвозчик, П. До питання про розвиток творчих здіберстей учнів під час аналізу художнього твору / П. Розвозчик. - С.17-20. Луцак, С. Використання інтерактивних методик під час вивчення у 7 класі історико-географічного тла повісті "Захар Беркут" Івана Франка / С. Луцак. - С.21-24. Слижук, О. Художнє сприймання художнього твору: Вивчення повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків". 10 клас. / О. Слижук. - С.28-32. Соловйова, Н. Аналіз вольових дій та якостей героїв повісті Івана Франка "Захар Беркут": Конспект-уроку-диспуту. 7 клас / Н. Соловйова, Л. Бучковська. - С.32-34. Кириленко, Н. "Серцем дужчаєм в скорботі...": Літературно-музична композиція до дня Чорнобильської трагедії / Н. Кириленко. - С.52-55. Кучинська, І. Особливості розвитку громадянського виховання в Україні у 1920-1933 рр. / І. Кучинська. - С.46-51. Подранецька, Н. Павло Тичина - "дивний мрійник із очима дитини...". 5 клас / Н. Подранецька. - С.35-37 Ситченко, А. В. Коррлів-Старий. "Потерчата", "Хуха-Моховинка". 5 клас / А. Ситченко, Н. Огренич. - С.37-40. Королів-Старий В. (1879-1943): Портрет. - С.Обкл. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ситченко, А. В. Коррлів-Старий. "Потерчата", "Хуха-Моховинка". 5 клас [Текст] / А. Ситченко, Н. Огренич> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N4. - С. 37-40. Рубрики: Викладання української літератури в школі Дод.точки доступу: Огренич, Н.; Королів-Старий, В. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Кисла, Т. Специфіка маски автора фемінного постмодерністського роману ( на матеріалі О.Забужко " Польові дослідження з українського сексу", С.Пиркало " Зелена Маргарита" та Н.Зборовської " Українська Реконкіста") / Т. Кисла. - С.11-14 Буркалець, Н. Вивчення новели як методична проблема : Жанровий аналіз новели Л.Пономаренко " Гер переможений" / Н. Буркалець. - С.15-18 Халін, В. Методика викладання української літератури та її місце у формуванні художнього сприймання студентів - філологів / В. Халін. - С.26-27 Ситченко, А. Дарунки долі ( за казкою Івана Липи "Близнята") 5 клас / А. Ситченко, Н. Огренич. - С.28-29 Надворна, Є. Поетичний образ Орисі ( за однойменним твором Пантелеймона Куліша) 6 клас / Є. Надворна. - С.30-32 Подранецька, Н. Світла нота " Сонячних кларнетів" Павла Тичини. 10 клас / Н. Подранецька. - С.32-37 Сергієнко, А. Організація групових форм роботи під час вивчення творчості письменників-шістдесятників. 11клас / А. Сергієнко. - С.37-40 Привалова, С. Особливості поетичної мови інтимної лірики Івана Франка ( на матеріалі вірша " Чого являєшся мені у сні? ") / С. Привалова. - С.40-41 Ленська, С. Дитячий світ Анатолія Дімарова ( за повістю " На коні і під конем") / С. Ленська. - С.46-49 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ситченко, А. Дарунки долі ( за казкою Івана Липи "Близнята") 5 клас [Текст] / А. Ситченко, Н. Огренич> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N5. - С. 28-29 Рубрики: Українська література, 19 ст. кінець; 20 ст. початок Дод.точки доступу: Огренич, Н.; Липа, Іван Львович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Мацько, Л. Новий підхід до переказу з творчим завданням / Л. Мацько, О. Мацько, О. Калита. - С.2-5 Тихоша, В. Матеріали до уроків мовленнєвого розвитку. 11 клас, поглиблене вивчення української мови / В. Тихоша. - С.6-9 Ситченко, А. Основи взаємодії наукових і навчальних методів літературного аналізу / А. Ситченко. - С.14-16 Могильницька, Г. Руїна держави і руїна душі: Драма Л.Українки "Бояриня" / Г. Могильницька. - С.17-21 : портр Смольницька, О. Мої роздуми над новелою Григора Тютюнника "Три зозулі з поклоном" / О. Смольницька. - С.21-22 Софійчук, Г. "Сміючись, говорити правду": Байки Григорія Сковороди / Г. Софійчук. - С.23-25 Шуляр, В. Елективний принцип профільного навчання в системі літературної освіти / В. Шуляр. - С.27-28 Онкович, Г. Засоби масової комунікації у термінологічному просторі медіа-освіти / Г. Онкович. - С.29-31 Тимошик, М. Ідея соборності української мови на сторінках огієнкового часопису "Рідна мова" / М. Тимошик. - С.38-44 Кравець, Л. Міфологемна мотивація метафор української поезії ХХ ст. / Л. Кравець. - С.32-37 Бовсунівська, Т. Містична домівка в поезії Емілі Дікінсон і Тараса Шевченка / Т. Бовсунівська. - С.45-49 Відоняк, Н. Прототипи російських повістей Тараса Шевченка / Н. Відоняк. - С.50-53 : портр Клочек, Г. Поезія Тараса Шевченка "Мені тринадцятий минало..." / Г. Клочек. - С.56-61 Цурканюк, О. Лев Жемчужников і його твори в музеї Тараса Шевченка / О. Цурканюк. - С.61-64 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Ситченко, А. Основи взаємодії наукових і навчальних методів літературного аналізу [Текст] / А. Ситченко> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2007. - N5. - С. 14-16 Рубрики: аналіз художнього твору Викладання літератури літературознавство Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: УЛЗО/2007/6 Журнал 2007р. N 6 Набок, М. Своєрідність епічного героя українських народних дум у порівнянні з епосом інших народів світу / М. Набок. - С.7-10 Заїка, О. Формування навички свідомого читання у молодших школярів як передумова успішного навчання в основній школі / О. Заїка. - С.11-14 Слижук, О. Розвиток читацьких інтересів старшокласників (на матеріалі аналізу роману Олеся Гончара "Собор") / О. Слижук. - С.15-21 Семеног, О. Взаємозв’язок педагогічних і навчальних практик у системі професійної підготовки вчителів-словесників / О. Семеног. - С.22-25 Ситченко, А. Якого часу чекає Михайлик? Урок з вивчення оповідання А. Лотоцького "Михайло-семиліток". 5 клас / А. Ситченко, Н. Огренич. - С.26-28 Головецька, Н. Урок вивчення оповідання Євгена Гуцала "Олень Август". 6 клас / Н. Головецька. - С.28-30 Ситченко, А. Варіант аналізу повісті Івана Франка "Захар Беркут". 7 клас / А. Ситченко. - С.31-33 Сергієнко, А. Організація групової діяльності учнів на уроці за романом Павла Загребельного "Я, Богдан". 11 клас / А. Сергієнко. - С.33-36 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ситченко, А. Якого часу чекає Михайлик? Урок з вивчення оповідання А. Лотоцького "Михайло-семиліток". 5 клас [Текст] / А. Ситченко, Н. Огренич> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N6. - С. 26-28 Рубрики: Викладання української літератури в школі Дод.точки доступу: Огренич, Н.; Лотоцький, Антін Левович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ситченко, А. Варіант аналізу повісті Івана Франка "Захар Беркут". 7 клас [Текст] / А. Ситченко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N6. - С. 31-33 Рубрики: Викладання української літератури в школі Дод.точки доступу: Франко, Іван \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УЛЗО/2007/7 Журнал 2007р. N 7 Насмінчук, Г. Романна історія на рубежі тисячоліть: філософська візія минулого України у творчості сучасних письменників / Г. Насмінчук. - С.2-9 Гурдуз, А. "Чорна рада" Куліша: роман як знакова система / А. Гурдуз. - С.10-11 Корицька, Г. Жанрова специфіка творів А.Кащенка на історичну тематику / Г. Корицька. - С.11-13 Казанжи, О. Анакреонтичні та гораціанські оди у творчості Г.Сковороди і В.Капніста / О. Казанжи. - С.14-17 Розвозчик, П. Особливості аналізу верлібру у старшій школі / П. Розвозчик. - С.18-21 Горячок, І. Шкільна лекція як ефективний метод вивчення публіцистики у старших класах / І. Горячок. - С.22-25 Гордієнко, О. Проблема порівняльного вивчення творів зарубіжної та української літератури / О. Гордієнко. - С.26-29 Ситченко, А. Борці за долю України: Вивчення казки І.Нечуя-Левицького "Запорожці". 5 клас / А. Ситченко, Н. Огренич. - С.30-33 Головецька, Н. Два уроки з вивчення "Казки про яян". 6 клас / Н. Головецька. - С.33-36 Стефанович, Т. Художній дивосвіт Анатолія Дімарова: Урок-зустріч з письменником / Т. Стефанович. - С.36-41 Семеног, О. Інноваційні тенденції у професійній підготовці майбутнього вчителя рідної мови і літератури в Росії / О. Семеног. - С.47-50 Сохацька, Є. У боротьбі за самовизначення України (Іван Огієнко у "Новій раді" 1917-1919 рр.) / Є. Сохацька. - С.51-55 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |