> Шифр: КШС-2/2015/3 Журнал 2015р. N 3 Глинський, Ярослав Миколайович. Неперервність і наступність навчання інформатики в загальноосвітній і вищій школах / Ярослав Миколайович Глинський, В. А. Ряжська. - С.3-7. - Бібліогр.: 9 назв. Бабійчук, Світлана Миколаївна. Технологія застосування геоінформаційних систем у шкільній і позашкільній дослідницькій діяльності старшокласників / С. М. Бабійчук. - С.8-10. Горошко, Юрій Васильович. Застосування вільно поширюваного програмного забезпечення до розв’язування задач лінійного програмування / Ю. В. Горошко, Г. Ю. Цибко. - С.11-14. Надтока, Олександр Федорович. Краєзнавчі дослідження на заняттях фізичної географії з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / О. Ф. Надтока, Н. Г. Кушнаренко. - С.15-19. - Бібліогр.: 9 назв. Довбня, Петро Іванович. Створення інтерактивних тестів у системі динамічної математики GeoGebra / П. І. Довбня. - С.20-22. Франчук, Наталія Петрівна. Інтернет-ресурси і комп‘ютерний переклад / Н. П. Франчук. - С.23-27. - Бібліогр.: 8 назв. Скрипка, Ганна Володимирівна. Використання мобільних додатків для проведення навчальних досліджень під час вивчення предметів природничо-математичного циклу / Г. В. Скрипка. - С.28-31. - Бібліогр.: 6 назв. Вашуленко, Оксана Вікторівна. Мультимедійні презентації як засіб організації повторення в початковому навчанні / О. В. Вашуленко. - С.32-35. - Бібліогр.: 8 назв. Кочубей, Наталія Павлівна. Розробка комп’ютерної рольової гри для навчання англійського діалогічного мовлення учнів 1-х класів / Н. П. Кочубей. - С.36-38. - Бібліог.: 6 назв. аталія ВадимівнаВовковінська Н. В. Генезис тестових технологій від давніх часів до сучасності / ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; . - С.39-42. - Бібліогр.: 12 назв. Кордубан, Дмитро Олександрович. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2013-2014 навчальному році / Д. О. Кордубан, Д. П. Мисак, О. Б. Рудик. - С.43-48. Потієнко, Валентина Олександрівна. Дистанційний турнір з інформаційних технологій серед учнівської молоді: очний етап 2014-2015 навчальному року / В. О. Потієнко. - С.49-55. Лапінський, В. XXVIII Всеукраїнська олімпіада з інформатики / В. Лапінський. - С.56. IV Всеукраїнська учнівська олімпіада з інформаційних технологій. - С.56. Шоста Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти - 2015” : [фото]. - 1-2 с. обкладинки. XXVIII Всеукраїнська олімпіада з інформатики. 30 березня - 3 квітня 2015 року, Херсон : [фото]. - 3-я с. обкладинки. Урочиста презентація нового транспортного літака Ан-178, 16 квітня 2015 року, Державне підприємство "Антонов”, Київ : [фото]. - 4-а с. обкладинки. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 45 Скрипка, Ганна Володимирівна. Використання мобільних додатків для проведення навчальних досліджень під час вивчення предметів природничо-математичного циклу [Текст] / Г. В. Скрипка> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 3. - С. 28-31. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Навчання учнів--мобільні засоби навчання Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--мобільні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): природничо-математичні дисципліни -- навчальні дослідження -- мобільні пристрої -- сенсор -- датчик -- гіроскоп -- барометр -- акселерометр -- магнітометр -- Google Play Анотація: Метою статті є висвітлення можливих шляхів використання мобільних пристроїв для проведення навчальних досліджень під час вивчення предметів математично-природничого циклу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: КШС-2/2016/7 Журнал 2016р. N 7 Корчевський, Дмитро Олександрович. Методологічні засади інтеграції змісту підготовки фахівців з інформаційних технологій і шляхи їх реалізації на практиці / Д. О. Корчевський. - С.3-7. - Бібліогр.: 8 назв. Стрижак, Олександр Євгенійович. Онтологічний підручник - парадигма формування інтерактивної системи знань у навчальному процесі / О. Є. Стрижак. - С.7-16. - Бібліогр.: 20 назв. Комарова, Олена Володимирівна. Моделювання генетичних та еволюційних процесів у популяціях засобами комп’ютерних технологій / О. В. Комарова. - С.17-20. Сокол, Ірина Миколаївна. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні англійської мови / І. М. Сокол, О. М. Сопіна. - С.21-24. - Бібліогр.: 6 назв. Підгорна, Тетяна Володимирівна. Формування практичних умінь учнів щодо пошуку хімічних відомостей у мережі Інтернет / Т. В. Підгорна. - С.25-27. Собакар, Олена Олександрівна. Використання сервісів Веб 2.0 та хмарних технологій на уроках інформатики / О. О. Собакар. - С.28-31. - Бібліогр.: 5 назв. Васенко, Олександр Васильович. Реалізація можливостей інтегрованого середовища розробки Lazarus у вивченні інформатики в школі / О. В. Васенко. - С.32-35. - 6 назв. Саражинська, Наталія Анатоліївна. Оновлена програма з інформатики в початкових класах та її реалізація / Н. А. Саражинська, Н. І. Рибак. - С.36-40. Скрипка, Ганна Володимирівна. Забезпечення диференціації в інклюзивних класах з використанням мобільних пристроїв / Г. В. Скрипка. - С.41-44. - Бібліогр.: 10 назв. Захар, Ольга Германівна. Шляхи формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики Миколаївської області / О. Г. Захар. - С.45-51. - Бібліогр.: 11 назв. Олексюк, Василь Петрович. Досвід розгортання хмарних платформ Google Appa та Microsoft Office 365 у загальноосвітніх навчальних закладах / В. П. Олексюк. - С.52-56. - Бібліогр.: 8 назв. Інституту педагогіки Національної Академії педагогічних наук України - 90 років : [фото-звіт]. - С.2-га обкладинки. : фот. цв. Круглий стіл "Інтернет в освіті: стан, проблеми, перспективи” : [фото-звіт]. - С.3-я обкладинки. : фот. цв. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
С 45 Скрипка, Ганна Володимирівна. Забезпечення диференціації в інклюзивних класах з використанням мобільних пристроїв [Текст] / Г. В. Скрипка> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 41-44. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Інклюзивна освіта--диференціація--мобільні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): інклюзивний клас -- мобільний додаток -- мобільне навчання -- сфери диференціації Анотація: У статті проаналізовано поняття диференційованого підходу у навчанні, етапи його впровадження в інклюзивних класах, а також наведено рекомендації щодо використання мобільних пристроїв на базі операційної системи Android для учнів з різними порушеннями психофізичного розвитку і забезпечення диференціації в інклюзивних класах. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/4 Журнал 2017р. N 4 Скрипка, Ганна. Неможливе можливо - тренуймося! / Г. Скрипка. - С.4-13. Целіна, Вікторія. Подорожуємо казковими лабіринтами гри В’ячеслава Воскобовича / В. Целіна, Л. Іллічова. - С.14-21. Каплуновська, Олена. Гра і навчання грамоти: досягаємо гармонії / О. Каплуновська. - С.22-31. Вільгоцька, Наталія. Як діти казковим гномам картини описували / Н. Вільгоцька. - С.32-36. Татарова, Євгенія. Якщо ти щасливий і знаєш про це: англійська мова для дошкільників / Є. Татарова. - С.37-41. Жук, Надія. Виховуємо патріотів на заняттях з англійської мови / Н. Жук, Т. Кравченко. - С.42-48. Черниченко, Наталія. Дбаємо про найцінніше, або Дні здоров’я в дошкільному закладі / Н. Черниченко, Т. Миколенко, О. Шепетя. - С.49-57. Антоненко, Алла. Лікувальне плавання для дошкільників / А. Антоненко. - С.58-65. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 45 Скрипка, Ганна. Неможливе можливо - тренуймося! [Текст] / Г. Скрипка> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2017. - N 4. - С. 4-13.
Кл.слова (ненормовані): тренінг -- рефлексія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/10 Журнал 2019р. N 10 Скрипка, Ганна. Педрада у формі дебатів: як підготуватися і провести / Г. Скрипка. - С.4-10. Як бути переконливим. Поради для спікерів дебатів. - С.[11]. Що має знати ведучий педагогічних дебатів. - С.[12-13]. Глядачі педагогічних дебатів: що робити. - С.[14]. Скрипка, Ганна. Організуйте в дитячому садку печу-кучу / Г. Скрипка. - С.15-18. Плануємо без помилок. - С.19-20. Чебаненко, Ірина. Трикутник психолог-педагогічного супроводу дітей з ООП / І. Чебаненко, Л. Громико. - С.21-23. Чекер, Яна. Зрозумій мене, або Альтернативні комунікації для особливих дітей / Я. Чекер. - С.24-26. Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників : документ за 5 хв. - С.[27-31]. Як вести сторінку в соцмережі : поради для педагога. - С.[32-33]. Стаєнна, Олена. Віртуальний методичний кабінет: доступ 24/7 / О. Стаєнна. - С.34-40. Яремчук, Ірина. Онлайн-конкурс у ЗДО – просто і прозоро / І. Яремчук. - С.41-44. Кротова, Тетяна. Які заходи з батьками провести в різних вікових групах / Т. Кротова. - С.45-49. Що не можна забороняти дитині: д’ять акцентів для батьків. - С.[50-51]. Правила для батьків майбутніх вихованців. - С.[52-53]. Радченко, Інна. Налагодити взаємодію з батькам? Легко! / Інна Радченко, С. Данильченко. - С.54-58. Васильченко, Лідія. Прийоми мнемотехніки: розвиваємо пам’ять і зв’язне мовлення дітей / Л. Васильченко. - С.59-62. Кисіль, Альбіна. Як пригадати, про що розповідати / А. Кисіль. - С.63-65. Усім треба гол! До Всесвітнього дня футболу. - С.66-67. Лебедєва, Наталія. Як козаки вчили у футбол грати : сценарій фізкультурної розваги для старших дошкільників / Н. Лебедєва, О. Бобровська. - С.68-71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Скрипка, Ганна. Педрада у формі дебатів: як підготуватися і провести [Текст] / Г. Скрипка> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 4-10. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагогічні ради Кл.слова (ненормовані): методична робота -- педагогічні ради Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Скрипка, Ганна. Організуйте в дитячому садку печу-кучу [Текст] / Г. Скрипка> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 15-18. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): методична робота -- педагогічні ради -- форми засідань Анотація: У статті йдеться про організацію нестандартного засідання педагогічної ради у форматі “печа-куча”. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 45 Скрипка, Ганна. Зворотний зв’язок, або Розроблюємо анкети для батьків / Ганна Скрипка> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 2. - С. 19-22.
Кл.слова (ненормовані): сім’ї -- опитування -- анкетування батьків -- розроблення анкет Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 45 Скрипка, Ганна. Онлайн-сервіси для анкетування: переваги і недоліки / Ганна Скрипка> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 2. - С. 27-29.
Кл.слова (ненормовані): анкети -- онлайн-сервіси -- сайти Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/9 Журнал 2020р. N 9 Савінова, Наталія. Методист-початківець у новому колективі: як стати успішним / Н. Савінова. - С.4-9. Як методисту-початківцю завоювати довіру педагогів. - С.10-12. Скрипка, Ганна. EduScrum у методичній роботі / Г. Скрипка. - С.13-17. Алгоритм роботи над проєктом за методикою EduScrum. - С.18-19. Термінологічне поле EduScrum. - С.20. Що робити, якщо в дитячому садку виявили підозру на COVID-19. - С.24-25. Чинні освітні програми на 2020/2021 навчальний рік. - С.26-27. Бадер, Світлана. Три кроки до зразкового плану освітньої діяльності / С. Бадер. - С.28-31 Волинчук, Алла. Педагогічні комітети як форма методичної роботи / А. Волинчук. - С.32-35. Маленкова, Наталія. Компетентнісний підхід у роботі з педагогами / Н. Маленкова. - С.36-39. Філомошкіна, Наталія. Життя за розкладом, або Навіщо дитині розпорядок дня / Н. Філомошкіна. - С.40-43. Гурковська, Тетяна. Міфи та реальність адаптаційного періоду / Т. Гурковська. - С.44-47. Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році : лист... від 22 лип. 2020 р. № 1/9-394. - С.52-53. Як організувати діяльність закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році. - С.54-58. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Скрипка, Ганна. EduScrum у методичній роботі [Текст] / Г. Скрипка> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 9. - С. 13-17. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): медодика Scrum -- Scrum-дошка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2021/3 Журнал 2021р. N 3 Омельяненко, Ніна. Державний нагляд: що треба знати вихователю-методисту / Н. Омельяненко. - С.4-7. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на квітень. - С.8-9. План реалізації річного завдання з розвитку пізнавального інтересу дошкільників. - С.10-11. Шелестова, Людмила. Грамота для дошкільників - потреба розвитку чи запит батьків? / Л. Шелестова. - С.12-13. Гавриш, Наталія. Грамота в дитячому садку: що взяти до уваги педагогам / Н. Гавриш. - С.14-17. Шелестова, Людмила. Літера, склад, слово, або Як навчати дошкільників грамоти / Л. Шелестова. - С.18-22. Як організувати заняття з основ грамоти / підгот. Л. Шелестова. - С.23. Гордієнко, Світлана. Граємо і читаємо: інтерактивна наочність на заняттях із грамоти / С. Гордієнко, К. Трофименко, Л. Шершень. - С.24-26. Швайгерт, Наталія. Організовуємо колективні перегляди в дитячому садку / Н. Швайгерт. - С.27-30. Гавриш, Наталія. Майстер-клас як форма підвищення кваліфікації педагогів / Н. Гавриш. - С.32-35. Як підготувати та провести тренінг. - С.36-37. Скрипка, Ганна. Тренувати, а не розповідати / Г. Скрипка. - С.38-41. Савінова, Наталія. Як стати приємним співрозмовником, або Спілкуйтеся професійно / Н. Савінова. - С.42-45. Гурковська, Тетяна. Руйнуємо педагогічні стереотипи дошкільної освіти / Т. Гурковська. - С.46-49. Бернацька, Олена. Професійне вигорання: про допомогу собі й колегам / О. Бернацька. - С.50-54. Як відпочити за один день. - С.55. Бишова, Ксенія. Конструктор методичних заходів - новий помічник вихователя-методиста / Ксенія Бишова. - С.56-58. Терновецька, Христина. Googl Календар - органайзер методичних заходів / Х. Терновецька, С. Жолоб. - С.59-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Скрипка, Ганна. Тренувати, а не розповідати [Текст] / Г. Скрипка> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 3. - С. 38-41. - Додаток: Орієнтовна програма тригодинного тренінгу. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): тренінги для педагогів ЗДО Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2023/5 Журнал 2023р. N 5 Бех, Іван. Професія вихователя: концептуальні основи / І. Бех. - С.4-6. Які види прогулянок провести з дітьми влітку. - С.10. Золотарьова, Мирослава. Сім одиниць: оцінюємо досягнення дошкільників / М. Золотарьова. - С.11-14. Бадер, Світлана. Експрес-перевірка організації розваг у дитячому садку / С. Бадер. - С.15-17. Половіна, Олена. Як осучаснити свято в дитячому садку: чотири маркери для педагога / О. Половіна. - С.19-24. Скрипка, Ганна. Онлайн-дошка - дієвий помічник під час дистанційних методичних заходів / Г. Скрипка. - С.25-29. Марціновська, Ірина. Дитина з розладами аутизму в дитячому садку : налагоджуємо взаємодію / І. Марціновська. - С.34-39. Формуємо в дитини вміння правильно виражати свій гнів. - С.42-45. Підтримуємо колег, які пережили психотравмівні події. - С.46-49. Свірковська, Ліна. Організовуємо фізкультурно-оздоровчу роботу влітку / Л. Свірковська. - С.51-54. Клименко, Антоніна. Як простій впливає на розрахунок відпускних / А. Клименко. - С.58-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Скрипка, Ганна. Онлайн-дошка - дієвий помічник під час дистанційних методичних заходів [Текст] / Г. Скрипка> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 5. - С. 25-29. Рубрики: Педагоги--інноваційна діяльність--дошкільні заклади Заклади дошкільної освіти--вихователі--інновації Кл.слова (ненормовані): онлайн-дошка -- методичні заходи -- дистанційні заходи -- дистанційна взаємодія педагогів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |