> Шифр: ПП/2013/4 Журнал 2013р. N 4 Поліщук, В. М. Симптомокомплекси переживань вікових криз у підлітковому віці / В. М. Поліщук. - С.1-5 Ліщинська, О. А. Психологічна концепція соціокультурного імунітету / О. А. Ліщинська. - С.6-9 Касицина, Н. В. Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин. - С.9-12 Воронюк, І. В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем / І. В. Воронюк. - С.12-20. - Библиогр. в конце ст. Дусавицкий, А. К. Группа-лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении / А. К. Дусавицкий. - С.21-24 Хабайлюк, В. В. Психологічні особливості прояву надмірної залежності в сімейних стосунках / В. В. Хабайлюк. - С.24-27 Соловйова, О. П. Причини виникнення адиктивної поведінки у підлітковому віці та основні напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками / О. П. Соловйова. - С.28-32. - Библиогр. в конце ст. Заика, Е. В. Тренинг мышления: поиск оснований для разделения объектов на группы / Е. В. Заика. - С.32-37 Флярковська, О. В. Програма "Школа самовдосконалення "Повір у себе" / О. В. Флярковська. - С.38-60. - Библиогр. в конце ст. Лісовецька, І. М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / І. М. Лісовецька. - С.60-73 Березина, Т. Н. Развитие внимания / Т. Н. Березина. - С.74-76 Семенов, И. Н. Развитие Московского психологического института и изучение в нем рефлексии / И. Н. Семенов. - С.76-80. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 60 Соловйова, О. П. Причини виникнення адиктивної поведінки у підлітковому віці та основні напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками [Текст] / О. П. Соловйова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 28-32. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Шкільний психолог Психокорекція--підлітки--адиктивна поведінка Психологія підлітка поведінка адиктивна Кл.слова (ненормовані): адикція -- мотиви -- співзалежність -- синдром відміни -- об’єкт залежності -- наркотики -- підлітки Анотація: Розкрито основні концептуальні моделі уявлень про природу та причини виникнення різного роду залежностей; розглянуто мотивацію та характерні риси адиктивної особистості; проаналізовано ключові напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/8 Журнал 2013р. N 8 Панок, В. Г. Стан і стратегічні напрями розвитку психологічної служби системи освіти / В. Г. Панок. - С.1-7 Забаровська, С. М. Емоційна компетентність як умова підтримання психологічного благополуччя практичного психолога / С. М. Забаровська. - С.8-12 Гапоненко, Л. О. Підготовка до рефлексивного спілкування у професійній взаємодії майбутніх практичних психологів / Л. О. Гапоненко. - С.13-17. - Библиогр. в конце ст. Климчук, В. О. Мотиваційні конфлікти особистості: модель психологічної допомоги / В. О. Климчук. - С.17-21. - Библиогр. в конце ст. Соловйова, О. П. Творчість як стиль життя: креативний підхід до вирішення проблем / О. П. Соловйова. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст. Левченко, Ю. В. Формування лідерських якостей у дітей старшого дошкільного віку / Ю. В. Левченко. - С.24-30. - Библиогр. в конце ст. Шлімакова, І. І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" / І. І. Шлімакова. - С.30-36. - Библиогр. в конце ст. Кобикова, Ю. В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх / Ю. В. Кобикова. - С.36-40. - Библиогр. в конце ст. Рибалка, В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб / В. В. Рибалка. - С.40-34. - Библиогр. в конце ст. Барашева, Д. Гендерная и этническая идентификация в условиях гетерогенного социума / Д. Барашева. - С.43-48. - Библиогр. в конце ст. Філіппова, І. Ю. Індивідуальне соціальне здоров’я як важливий соціокультурний компонент щастя та життєвого благополуччя / І. Ю. Філіппова. - С.48-56 Шмаргун, В. М. Зв’язок сенсомоторної уваги зі швидкістю розумових дій / В. М. Шмаргун. - С.57-62 Калошин, В. Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху / В. Ф. Калошин. - С.63-65 Акимова, М. К. Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова. - С.65-72. - Библиогр. в конце ст. Губенко, А. В. Перформативные и констативные изменения творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.72-80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 60 Соловйова, О. П. Творчість як стиль життя: креативний підхід до вирішення проблем [Текст] / О. П. Соловйова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Тренінги--психологічні--творчість Кл.слова (ненормовані): психологічні тренінги -- тренінг "Творчість як стиль життя" Анотація: Запропоновані вправи дають можливість по-новому подивитися на світ навколо нас, на особисті цілі і цінності, можливості і бажання та відрефлексувати роль творчості в житті людини. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |