> Шифр: П2/2003/8(лютий) Газета 2003р. N 8(лютий) Тур, Р. Психологічне забезпечення навчально-виховного процесу в ліцеї / Р. Тур. - С.2-3 Кл.слова: Обдарованість, Еврилогізація Слободенюк, Л. Система психолого-педагогічного пошуку обдарованих дітей / Л. Слободенюк. - С.4-5 Кл.слова: Тестування Програма пошуку обдарованих дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. - С.5-7 Кл.слова: Оцінювання, Діагностика , Здібності Слободенюк, Л. Рівні та прийоми розвитку учнівської рефлексії / Л. Слободенюк ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка. - С.8-9 Кл.слова: Самопізнання, Саморегуляція, Самоставлення Соцька, М. Оцінювання діяльності психолога закладу освіти / М. Соцька ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка. - С.10-15 Кл.слова: Оцінювання, Шкільний психолог, Діагностична методика Видриган, Л. Урок толерантності для молодших підлітків та учнів класів ІПК / Л. Видриган ; В. Рибалка ; В. Рибалка ; В. Рибалка ; В. Рибалка. - С.15 Рибалка, В. Особистість у філософсько-психологічній концепції С.Рубінштейна / В. Рибалка. - С.вкладка Рибалка, В. Особистість у загальнопсихологічній теорії діяльності О.Леонтьєва / В. Рибалка. - С.вкладка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Соцька, М. Оцінювання діяльності психолога закладу освіти [Текст] / М. Соцька> // Психолог. - 2003. - N8(лютий). - С. 10-15
Рубрики: Критерії оцінювання діяльності психолога--Планування діяльності психолога--Методичні рекомендації практичному психологу Кл.слова (ненормовані): Оцінювання -- Шкільний психолог -- Діагностична методика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: БШС1/2003/7 Журнал 2003р. N 7 Нормативна база. - С.5-21 Кл.слова: Положення про психологічну службу Рєпнова, Т. Планування роботи практичного психолога / Т. Рєпнова. - С.22-79 Соцька, М. Оцінювання діяльності психолога закладу освіти / М. Соцька. - С.108-118 Сироватко, О. Оптимізація діяльності практичного психолога з планування і ведення документації / О. Сироватко. - С.80-107 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Соцька, М. Оцінювання діяльності психолога закладу освіти [Текст] / М. Соцька> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N7. - С. 108-118
Рубрики: психолог освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2004/16 (квітень) Газета 2004р. N 16 (квітень) Соцька, М. Тиждень толерантності у школі / М. Соцька. - С.3-5 Пряжников, М. Особиста професійна перспектива / М. Пряжников. - С.6-8 Черняєва, В. Самооцінювання творчо обдарованих молодших школярів: Психосемантичне дослідження / В. Черняєва. - С.9-12 Сисун, М. Програма корекції шкільної тривожності в підлітків / М. Сисун. - С.вкладка Цвігун, С. Небезпека, яка може торкнутися кожного: Виховний захід із профілактики наркоманії та ВІЛ/СНІДУ / С. Цвігун. - С.13-14 Трянова, Г. Як психологія допомогла у зближенні різних світів / Г. Трянова. - С.15-16 Закревська, О. Психологія на рівні людяності / О. Закревська. - С.16-19 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Соцька, М. Тиждень толерантності у школі [Текст] / М. Соцька> // Психолог. - 2004. - N16 (квітень). - С. 3-5
Рубрики: Толерантність психологія виховання Анотація: Методичні рекомендації щодо проведення тижня толерантності у школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2010/3 Журнал 2010р. N 3 Бажанюк, В. С. Системний підхід при вивченні особливостей розвитку науково обдарованої молоді / В. С. Бажанюк. - С.2-8 Кащенко, І. В. Розвиток креативності учнів на уроках української мови та літератури / І. В. Кащенко. - С.9-13 Товкач, А. А. Організація групової діяльності учнів в умовах диференційованого різнорівневого навчання / А. А. Товкач. - С.14-19 Черевко, Л. А. Екологічне виховання учнів у навчально-виховному процесі / Л. А. Черевко. - С.19-25 Соцька, М. В. Система психолого-педагогічного супроводу здібних і обдарованих учнів у загальноосвітньому навчальному закладі / М. В. Соцька. - С.39-45 Гулько, Ю. А. Раннее развитие способностей детей (анализ методик) / Ю. А. Гулько. - С.46-57(Окончание. Начало в № 10, 2009) Воропаєва, Н. М. Роль учителя у формуванні й розвитку творчого мислення та інтелекту / Н. М. Воропаєва. - С.58-60 Бакала, І. М. Проектне навчання як засіб розвитку пізнавальних потреб учнів / І. М. Бакала. - С.61-65 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 69 Соцька, М. В. Система психолого-педагогічного супроводу здібних і обдарованих учнів у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / М. В. Соцька> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2010. - N 3. - С. 39-45 Рубрики: Обдаровані діти Кафедра загальної та практичної психології Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): обдаровані учні Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |