378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : наук.-метод. зб. Вип. 22. - К. : НМЦ ВО, 2000. - 224 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 2.40 грн.
    Зміст:
Панасевич, Д. Б. Оцінка стану нормативно-методичного забезпечення вищої освіти України / Д. Б. Панасевич, В. С. Черненко, А. К. Солоденко. - С .24-30
Спірін, О. М. Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту у педагогічному вузі / О. М. Спірін. - С .31-42
Щубелка, Н. В. До питання про освітню парадигму / Н. В. Щубелка. - С .43-50
Маригодов, В. К. Освітня система як технологічний комплекс / В. К. Маригодов, А. А. Слободянюк, Г. О. Козлакова. - С .51-56
Драч, І. І. Психолого-педагогічні аспекти втілення модульно-рейтингової системи / І. І. Драч. - С .57-60
Сверида, Б. В. Про методологічну направленість навчального процесу / Б. В. Сверида. - С .61-68
Шевченко, А. В. Структура організації науково-технічної творчості / А. В. Шевченко. - С .69-72
Поважна, Л. І. Педагогічні інновації у практиці підготовки фахівців сфери туризму / Л. І. Поважна. - С .78-80
Кульга, Н. К. Використання інноваційних технологій / Н. К. Кульга. - С .81-85
Кайріс, О. Д. Емпатійна педагогіка: співчуття чи співдія / О. Д. Кайріс. - С .101-103
Василькова, М. М. Проблема виховання у дитячих будинках сімейного типу / М. М. Василькова. - С .115-117
Ковтун, В. І. Формування творчої особистості учителя (на прикладі Коломийського педагогічного коледжу) / В. І. Ковтун. - С .118-121
Колосок, І. О. Диференціація підходів у керуванні пізнавальною діяльністю студентів на лабораторно-практичних заняттях / І. О. Колосок. - С .128-133
Воронюк, І. В. Вплив психофізіологічного та емоційного стану старших школярів на підвищення їхньої розумової працездатності / І. В. Воронюк, М. В. Соцька. - С .1354-137
Кривошеєва, Г. Л. Практицизм педагогічної системи А. С. Макаренка та його реалізація у галузі гігієнічного виховання / Г. Л. Кривошеєва, Л. Т. Заплатников. - С .153-163
Смоляр, Л. О. Про становлення жіночої середньої освіти у другій половині Х1Х століття. / Л. О. Смоляр. - С .172-180
Курило, Л. ф. Розбудова вищої педагогічної освіти в україні у 1917-1941 роках / Л. ф. Курило. - С .189-197
Лузан, П. Г. Методичні аспекти формування пізнавальної активності студентів на лекції / П. Г. Лузан. - С .202-218.
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: П2/2003/8(лютий)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2003р. N 8(лютий)
Зміст:
Тур, Р. Психологічне забезпечення навчально-виховного процесу в ліцеї / Р. Тур. - С.2-3
Кл.слова: Обдарованість, Еврилогізація
Слободенюк, Л. Система психолого-педагогічного пошуку обдарованих дітей / Л. Слободенюк. - С.4-5
Кл.слова: Тестування
Програма пошуку обдарованих дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. - С.5-7
Кл.слова: Оцінювання, Діагностика , Здібності
Слободенюк, Л. Рівні та прийоми розвитку учнівської рефлексії / Л. Слободенюк ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка ; М. Соцька; Л. Видриган; В. Рибалка. - С.8-9
Кл.слова: Самопізнання, Саморегуляція, Самоставлення
Соцька, М. Оцінювання діяльності психолога закладу освіти / М. Соцька ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка ; Л. Видриган; В. Рибалка. - С.10-15
Кл.слова: Оцінювання, Шкільний психолог, Діагностична методика
Видриган, Л. Урок толерантності для молодших підлітків та учнів класів ІПК / Л. Видриган ; В. Рибалка ; В. Рибалка ; В. Рибалка ; В. Рибалка. - С.15
Рибалка, В. Особистість у філософсько-психологічній концепції С.Рубінштейна / В. Рибалка. - С.вкладка
Рибалка, В. Особистість у загальнопсихологічній теорії діяльності О.Леонтьєва / В. Рибалка. - С.вкладка
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Соцька, М.
    Оцінювання діяльності психолога закладу освіти [Текст] / М. Соцька // Психолог. - 2003. - N8(лютий). - С. 10-15
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Критерії оцінювання діяльності психолога--Планування діяльності психолога--Методичні рекомендації практичному психологу
Кл.слова (ненормовані):
Оцінювання -- Шкільний психолог -- Діагностична методика


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: БШС1/2003/7
   Журнал

Бібліотека "Шкільного світу" [Текст]. Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 7
Зміст:
Нормативна база. - С.5-21
Кл.слова: Положення про психологічну службу
Рєпнова, Т. Планування роботи практичного психолога / Т. Рєпнова. - С.22-79
Соцька, М. Оцінювання діяльності психолога закладу освіти / М. Соцька. - С.108-118
Сироватко, О. Оптимізація діяльності практичного психолога з планування і ведення документації / О. Сироватко. - С.80-107
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Соцька, М.
    Оцінювання діяльності психолога закладу освіти [Текст] / М. Соцька // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N7. - С. 108-118
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: психолог освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: П2/2004/16 (квітень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2004р. N 16 (квітень)
Зміст:
Соцька, М. Тиждень толерантності у школі / М. Соцька. - С.3-5
Пряжников, М. Особиста професійна перспектива / М. Пряжников. - С.6-8
Черняєва, В. Самооцінювання творчо обдарованих молодших школярів: Психосемантичне дослідження / В. Черняєва. - С.9-12
Сисун, М. Програма корекції шкільної тривожності в підлітків / М. Сисун. - С.вкладка
Цвігун, С. Небезпека, яка може торкнутися кожного: Виховний захід із профілактики наркоманії та ВІЛ/СНІДУ / С. Цвігун. - С.13-14
Трянова, Г. Як психологія допомогла у зближенні різних світів / Г. Трянова. - С.15-16
Закревська, О. Психологія на рівні людяності / О. Закревська. - С.16-19
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Соцька, М.
    Тиждень толерантності у школі [Текст] / М. Соцька // Психолог. - 2004. - N16 (квітень). - С. 3-5
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: Толерантність
   психологія виховання

Анотація: Методичні рекомендації щодо проведення тижня толерантності у школі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОД1/2010/3
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2010р. N 3
Зміст:
Бажанюк, В. С. Системний підхід при вивченні особливостей розвитку науково обдарованої молоді / В. С. Бажанюк. - С.2-8
Кащенко, І. В. Розвиток креативності учнів на уроках української мови та літератури / І. В. Кащенко. - С.9-13
Товкач, А. А. Організація групової діяльності учнів в умовах диференційованого різнорівневого навчання / А. А. Товкач. - С.14-19
Черевко, Л. А. Екологічне виховання учнів у навчально-виховному процесі / Л. А. Черевко. - С.19-25
Соцька, М. В. Система психолого-педагогічного супроводу здібних і обдарованих учнів у загальноосвітньому навчальному закладі / М. В. Соцька. - С.39-45
Гулько, Ю. А. Раннее развитие способностей детей (анализ методик) / Ю. А. Гулько. - С.46-57(Окончание. Начало в № 10, 2009)
Воропаєва, Н. М. Роль учителя у формуванні й розвитку творчого мислення та інтелекту / Н. М. Воропаєва. - С.58-60
Бакала, І. М. Проектне навчання як засіб розвитку пізнавальних потреб учнів / І. М. Бакала. - С.61-65
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
С 69


    Соцька, М. В.
    Система психолого-педагогічного супроводу здібних і обдарованих учнів у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / М. В. Соцька // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2010. - N 3. - С. 39-45
ББК 88
Рубрики: Обдаровані діти
   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)