> Шифр: ПШ-2/2018/12 Журнал 2018р. N 12 Гекало, Л. Розвиток творчого потенціалу педагога / Л. Гекало. - С.1–3. - Бібліогр.: 5 назв. Степанян, Н. Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України" / Н. Степанян, В. Рожнова. - С.4–6. Болтромюк, Д. Загальнопедагогічні чинники у формуванні особистості під час виховного процесу / Д. Болтромюк. - С.6–8. - Бібліогр.: 7 назв. Каракоз, С. Борис Олійник : (1935–2017) / С. Каракоз. - С.9–13. Киян, Л. Інтегрований урок української мови у 1 класі / Л. Киян. - С.14–17. - Бібліогр.: 11 назв. Лісовець, О. Урок літературного читання у 3 класі : (з елементами критичного мислення) / О. Лісовець. - С.17–19. Чайченко, В. Методика навчання молодших школярів вимірювальних дій в умовах інновацій початкової освіти / В. Чайченко, В. Сарієнко. - С.19–23. - Бібліогр.: 7 назв. Листопад, Н. Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі / Н. Листопад. - С.24–27. Кіщук, Н. Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні / Н. Кіщук. - С.27–32. - Бібліогр.: 2 назви. Крижанівська, М. Інтегрований відкритий тематичний день / М. Крижанівська. - С.33–35. Сидоренко, Н. Бінарний урок з природознавства й англійської мови у 1 класі / Н. Сидоренко, О. Пікалова. - С.35–37. Чупріна, І. У майстерні Снігової королеви : (урок-казка) / І. Чупріна. - С.38. Єфименко, О. Екологічний підхід до організації освітнього простору в початковій школі / О. Єфименко. - С.39–40. - Бібліогр.: 9 назв. Ґолибард, Є. Очищуюча сила сорому / Є. Ґолибард. - С.41–42. Третяк, З. Щаслива родина – щаслива дитина / З. Третяк. - С.43–49. - Бібліогр.: 5 назв. Якубенко, О. З чого розпочати роботу в інклюзивному класі / О. Якубенко. - С.50–51. Марченко, Н. Письменник, укорінений у майбутнє : (до 70-ліття від дня народження Анатолія Костецького) / Н. Марченко. - С.52–54. Марченко, Н. Півстоліття Івана, або Осягнення батьківства та гармонійної родинності : (до ювілею Івана Андрусяка) / Н. Марченко. - С.54–55. Кострицька, З. До Дня Соборності України : (виховний захід) / З. Кострицька. - С.56–57. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 79 Степанян, Н. Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України" / Нуне Степанян, Валентина Рожнова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 4–6. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): позаурочна робота -- обдаровані діти -- Інтелект України, проект -- особистісно орієнтований підхід -- проектні класи -- творчий процес -- академічна обдарованість -- самовизначення особистості -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про те, що різноманітні форми позаурочної роботи, що організовуються вчителями, які працюють у проектних класах, сприяють вияву різнобічних здібностей учнів початкових класів, їхньому гармонійному розвиткові. У позаурочній діяльності вчителі прагнуть забезпечувати не тільки розвиток академічної обдарованості учнів, а й всебічний розвиток молодших школярів завдяки особистісно орінтованого підходу. Дод.точки доступу: Рожнова, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |