> Шифр: Умлш-1/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Донченко, Тамара. Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації / Т. Донченко. - С.2-6. Дубовик, Світлана. Мовчати - уміння, слухати - мистецтво / С. Дубовик. - С.6-9. Яремчук, Наталія. Говоріння як наукове поняття / Н. Яремчук. - С.10-15. Нищета, Володимир. Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі / В. Нищета. - С.16-20. Лісовський, Антон. Література в системі сучасної шкільної освіти / А. Лісовський. - С.21-23. Яценко, Таміла. Імпресіонізм як стильова течія модернізму оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.24-27. Шевченко, Зоя. Художній світ Шевченка Т. : матеріали до вивчення біографії / З. Шевченко. - С.28-30. Сміліченко, Яніна. Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання / Я. Сміліченко. - С.37-40. Хорошковська, Ольга. Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту / О. Хорошковська. - С.41-44. Романишина, Наталка. Осмислення християнських легенд Костянтини Малицької в аспеті жанрової поетики / Н. Романишина. - С.45-49. Левків, Ксенія. "Самійло з Немирова, прекрасний розбишака" : іронія як стильова домінанта письма Юрія Андруховича / К. Левків. - С.50-53. Міхно, Олександр. Освітня діяльність і педагогічні погляди Лесі Українки : до 140-річчя від дня народження поетики / О. Міхно. - С.54-57. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5-8, 10 класи / уклад. Л. І. Піскорська, Л. В. Гуріна, Т. М. Любчич. - С.58-62. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Ш 37 Шевченко, Зоя. Художній світ Шевченка Т. [Текст] : матеріали до вивчення біографії / З. Шевченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 28-30. Рубрики: Українська література, 19 ст. Кл.слова (ненормовані): Шевченко-художник Дод.точки доступу: Шевченко, Тарас Григорович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2011/5 Журнал 2011р. N 5 Новосьолова, Валентина. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання / В. Новосьолова. - С.16-21 Ладоня, Катерина. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови / К. Ладоня. - С.21-27 Яценко, Таміла. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти / Т. Яценко. - С.27-30 Шевченко, Зоя. Врубель М. - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури") / З. Шевченко. - С.30-37 Осницька, Тетяна. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі / Т. Осницька. - С.37-44 Сафарова, Галина. Міфи та легенди українців (підсумковий урок української літератури в 5 класі) / Г. Сафарова. - С.44-49 Державний стандарт базової і повної середньої освіти (проект). - С.53-62 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2011/7 Журнал 2011р. N 7 Омельчук, Сергій. Сучасний стан навчання морфології української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу / С. Омельчук. - С.2-5 Остапенко, Наталія. Особливості методики проведення нетрадиційних уроків рідної мови в загальноосвітній школі / Н. Остапенко. - С.5-8 Стефурак, Роксолана. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі / Р. Стефурак, Н. Іванишин, І. Бабій. - С.9-14 Шевчук, Лариса. Текст як лінгводидактична основа групової роботи молодших школярів / Л. Шевчук. - С.14-17 Варзацька, Лариса. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень) / Л. Варзацька. - С.17-22 Овдійчук, Лілія. Вивчення біографії Павла Тичини на уроках української літератури в школі (до 120-річчя від дня народження поета) / Л. Овдійчук. - С.23-26 Колінько, Олена. Імпресіоністична новела в українській і російських літературах (теоретичні та методичні рекомендації до вивчення жанру нового типу) / О. Колінько. - С.27-31 Шевченко, Зоя. Літературний символізм і мистецько-художня концепція О. Скрябіна (матеріали до літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової літератури") / З. Шевченко. - С.32-37 Фенцик, Оксана. Формування в старшокласників навичок лінгвістичного аналізу художнього твору / О. Фенцик. - С.38-41 Бойко, Наталія. Застосування ігрових моментів у мовленнєвому розвитку учнів на уроках української мови (тема "Дієприкметник", 7клас) / Н. Бойко. - С.42-46 Семеног, Олена. Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення / О. Семеног. - С.47-50 Набок, Марина. Первісно-поетичний тип епічного героя українських народних дум / М. Набок. - С.51-55 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Ш 37 Шевченко, Зоя. Врубель М. - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури") [Текст] / З. Шевченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 30-37 Рубрики: Викладання художньої культури в школі--живопис Кл.слова (ненормовані): художня ілюстрація -- станковий живопис -- символізм Дод.точки доступу: Врубель, Михаил Александрович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Ш 37 Шевченко, Зоя. Літературний символізм і мистецько-художня концепція О. Скрябіна (матеріали до літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової літератури") [Текст] / З. Шевченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 32-37 Рубрики: Викладання української літератури в школі композитори--Росія Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): літературний символізм -- художня література -- світова література Дод.точки доступу: СКРЯБИН, АЛЕКСАНДР НИКОЛАЕВИЧ \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2011/8 Журнал 2011р. N 8 Голуб, Ніна. Самостійна робота учнів старших класів з риторичними текстами / Н. Голуб. - С.2-9. Ладоня, Катерина. Формування культури спілкування в старшокласників на уроках української мови (дистанційне спілкування) / К. Ладоня. - С.9-14. Васьківська, Галина. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери / Г. Васьківська. - С.14-19. Бондаренко, Неллі. Вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників на основі знань про норми української літературної мови / Н. Бондаренко. - С.20-27. Симоненкова, Тетяна. Збагачення словникового запасу учнів як важливий чинник формування комунікативної компетентності / Т. Симоненкова. - С.27-32. Галаєвська, Людмила. Дотримання культури спілкування старшокласників у процесі створення жанрів ділового мовлення / Л. Галаєвська. - С.33-38. Бондаренко, Юрій. Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі / Ю. Бондаренко. - С.38-41. Шевченко, Зоя. Вивчення творчості М. Коцюбинського в контексті світової художньої культури / З. Шевченко. - С.42-47. Скрипник, Людмила. Кольористика роману "Диво" Павла Загребельного / Л. Скрипник, М. Панченко. - С.51-55. Поліщук, Ірина. Виховання національної свідомості молодших школярів засобами українознавства / І. Поліщук, А. Білоног. - С.55-58. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ш 37 Шевченко, Зоя. Вивчення творчості М. Коцюбинського в контексті світової художньої культури [Текст] / З. Шевченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 42-47. Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Українська література--образи, теми Дод.точки доступу: Коцюбинский, Михайло \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2012/7 Журнал 2012р. N 7 Симоненко, Тетяна. Формування творчих здібностей учнів засобами української мови / Т. Симоненко. - С.6-10. Єрмоленко, Світлана. Лексичні та граматичні синоніми на уроках української мови / С. Єрмоленко. - С.11-15. Шуневич, Оксана. Читання як засіб формування в старшокласників загальнонавчальних умінь на уроках української мови / О. Шуневич. - С.16-21. Шелехова, Галина. Уміння сприймати мовлення як складник мовленнєвої компетентності учнів основної школи / Г. Шелехова. - С.22-26. Шевченко, Зоя. Усна народна творчість у формуванні національного менталітету учнів в умовах допрофільного навчання / З. Шевченко. - С.27-29. Фенцик, Оксана. Порівняння як ефективний прийом аналізу художнього твору у формуванні компетентного читача / О. Фенцик. - С.30-32. Рейдоло, Віталіна. Методична компетентність у структурі професійної підготовки майбутнього викладача літератури / В. Рейдоло. - С.42-45. Романко, Ірина. Комунікативна взаємодія вчителя й учнів як спосіб міжособистісних стосунків у навчально-виховному процесі / І. Романко, О. Пісоцька. - С.54-57. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ш 37 Шевченко, Зоя. Усна народна творчість у формуванні національного менталітету учнів в умовах допрофільного навчання [Текст] / З. Шевченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 7. - С. 27-29. Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення фольклору Викладання української літератури в школі--виховання учнів Викладання української літератури в школі--види навчання Кл.слова (ненормовані): усна народна творчість -- менталітет -- етнічна самосвідомість -- фольклорний жанр -- національний менталітет -- допрофільне навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 7 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 258 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 60.08 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Грітчина, Анна Іванівна. Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина / А. І. Грітчина. - С .7-10 Дмитренко, Катерина Анатоліївна. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті / К. А. Дмитренко. - С .11-14 Зброєва, Наталія Борисівна. Готовність педагога до інклюзивної освіти : (До постановки питання) / Н. Б. Зброєва. - С .15-18 Коваленко, Євгенія Іванівна. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема / Є. І. Коваленко. - С .19-23 Коваль, В. В. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .24-28 Мороз, Лілія Миколаївна. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях / Л. М. Мороз. - С .29-35 Петриченко, Лариса Олексіївна. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України / Л. О. Петриченко. - С .36-40 Притуляк, Людмила Миколаївна. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .41-45 Суєтіна, Ольга Євгенівна. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин / О. Є. Суєтіна. - С .46-51 Харківська, Алла Анатоліївна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ / А. А. Харківська. - С .52-56 Чаговець, Алла Іванівна. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні / А. І. Чаговець. - С .57-60 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Білєр, Оксана Славіківна. Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження / О. С. Білєр. - С .61-67 Голуб, Алла Володимирівна. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями / А. А. В. Голуб. - С .68-71 Нечерда, Валерія Борисівна. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу / В. Б. Нечерда. - С .72-77 Толкачова, Анжеліка Сергіївна. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів / А. С. Толкачова. - С .78-83 БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ Бабійчук, Тамара Василівна. Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів / Т. В. Бабійчук. - С .84-88 Беценко, Тетяна Петрівна. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти / Т. П. Беценко. - С .89-94 Божко, Олена Петрівна. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови / О. П. Божко. - С .95-102 Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .103-107 Бондаренко, Юрій Іванович. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі / Ю. І. Бондаренко. - С .108-113 Братко, Валентина Олександрівна. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .114-117 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи / Т. І. Бутурлим. - С .118-123 Вертій, Олексій Іванович. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури / О. І. Вертій. - С .124-130 Вітченко, Андрій Олександрович. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. - С .131-135 Голуб, Наталія Миколаївна. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови : (до методики викладання у вищій школі) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .136-139 Дворецька, Лариса Олексіївна. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням / Л. О. Дворецька. - С .140-144 Довіна, Марина Сергіївна. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи / М. С. Довіна. - С .145-148 Жила, Світлана Олексіївна. Консультації як форма вивчення літератури у виші / С. О. Жила. - С .149-155 Левченко, Тетяна Миколаївна. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом / Т. М. Левченко. - С .156-160 Лілік, Ольга Олексанрівна. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ / О. О. Лілік. - С .161-163 Марущак, Олександра Миколаївна. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку / О. М. Марущак. - С .164-168 Міщенко, Оксана Вікторівна. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах / О. В. Міщенко. - С .169-175 Покатилова, Олена Олександрівна. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу / О. О. Покатилова. - С .176-181 Чубань, Тетяна Василівна. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах / Т. В. Чубань. - С .182-185 Чупріна, Олена Вадимівна. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах / О. В. Чупріна. - С .186-189 Шевченко, Зоя Олександрівна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі / З. О. Шевченко. - С .190-192 Шуляр, Василь Іванович. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури / В. І. Шуляр. - С .193-197 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Бескорса, Вікторія Миколаївна. Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми / В. М. Бескорса. - С .198-205 Кочерга, Ольга Миколаївна. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .206-212 Острянко, Тетяна Сергіївна. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / Т. С. Острянко. - С .213-220 Отрошко, Тамара Вячеславівна. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства / Т. В. Отрошко. - С .221-224 Саркісова, Алла Володимирівна. Модель формування спеціаліста технічної галузі / А. В. Саркісова. - С .225-228 Ткаченко, Людмила Іванівна. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .229-235 Фролова, Ірина Всеволодівна. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця / І. В. Фролова. - С .236-239 Швецова, Ганна Андріївна. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки / Г. І. Швецова. - С .240-244 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : (до 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама) / Н. І. Лукашова. - С .245-249 Яценко, Вікторія Володимирівна. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження проблеми / В. В. Яценко. - С .250-255
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Якість освіти Підготовка майбутніх вчителів початкової школи Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури Виховання--школи-інтернати Інклюзивна освіта Управління ВНЗ Соціальний педагог--Професійна діяльність Науково-дослідна діяльність студентів Викладання української літератури в школі Урок української літератури Викладання української мови в школі Кл.слова (ненормовані): українські літературознавці -- вчені-методисти Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2013/7 Журнал 2013р. N 7 Аналіз правописних помилок учнів 5-7 класів та шляхи запобігання їм / Неллі Бондаренко, Наталія Скрипець, Ольга Василюк, Людмила Зеленова. - С.2-7 Кучеренко, Ірина. Зміст уроку української мови в аспекті комунікативно спрямованої освіти / Ірина Кучеренко. - С.7-13 Нищета, Володимир. Риторичні вміння як діяльнісний компонент риторичної компетентності / Володимир Нищета. - С.13-18 Голуб, Ніна. Ситуаційний метод на уроках української мови в школі / Ніна Голуб. - С.18-23 Шевченко, Зоя. Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу / Зоя Шевченко. - С.24-30 Братко, Валентина. Реалізація змістової культурологічної лінії на уроках української літератури (5-й клас) / Валентина Братко. - С.30-34 Бондаренко, Юрій Іванович. Шкільний аналіз образів-персонажів в аспекті феноменального / Юрій Бондаренко. - С.35-38 Дригула, Марія. Урок-роздум з української літератури в 11 класі з використанням мультимедійної технології (О. П. Довженко,"Україна в огні") / Марія Дригула. - С.39-42 Підмурняк, Марія. Олександр Петрович Довженко "Щоденник" (урок української літератури, 11 клас) / Марія Підмурняк. - С.42-44 Кл.слова: Щоденник Шевченка, критика Плахотник, Василь. Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях / Василь Плахотник. - С.45-48 Трубачева, Світлана. Універсальні способи навчальної діяльності учнів у реалізації компетентнісного підходу / Світлана Трубачева ; Світлана Трубачёва, Осадчук Раїса. - С.48-51 Барановська, Олена. Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу / Олена Барановська. - С.51-54 Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою (Програму затверджено Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України) / Н. В. Бондаренко, С. О. Караман, А. В. Ярмолюк, В. Л. Кононенко, О. В. Савченко. - С.55-61 Міхно, Олександр. Метод і творчість Олександра Мазуркевича (до 100-річчя від дня народження видатного українського педагога, першого академіка з методики викладання літератури / Олександр Міхно, Шевченко Зоя. - С.62-64 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Ш 37 Шевченко, Зоя Мистецтво бароко як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів на заняттях літературного факультативу [Текст] / Зоя Шевченко> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 24-30. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Викладання української літератури в школі--факультативні заняття Кл.слова (ненормовані): мистецтво бароко -- українська література -- загальнокультурна компетенція -- літературний факультатив Анотація: У статті розглядається проблема підвищення загальнокультурного рівня підростаючого покоління у процесі вивчення української літератури в умовах допрофільної підготовки. Особливаувага приділяється ролі і функціям факультативних занять у розв'язанні цієї проблеми. Подається навчальний матеріал для вчителя "мистецтво бароко і українська література" (найскладніший розділ шкільної пограми з української літератури у 8 і 9 класах), а також методичний апарат до занять літературного факультативу "Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9-х класах" із цієї теми. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
> Шифр: УЛЗО/2013/12 Журнал 2013р. N 12 Токмань, Ганна. Зустріч з Вами – дарунок долі / Г. Токмань, Н. Дига. - С.2. Бабійчук, Тамара. Есе, або Незакінчений портрет талановитого методиста / Т. Бабійчук. - С.2-3. Єременко, Оксана. Зі словами поваги і вдячності... / О. Єременко. - С.3. Шуляр, Василь. Логвіненко Наталія: ювілярка, авторка нової книжки, реальна жінка / В. Шуляр. - С.4. Азьомов, Віктор. Філософія триєдності природи, міфу про неї та цивілізованої людини у поезіях Тараса Шевченка "Садок вишневий коло хати" та Миколи Чернявського "Сільський вечір" / В. Азьомов. - С.5-8. Охріменко, Наталія. Вивчаємо поезію Тараса Шевченка "За сонцем хмаронька пливе" : 5 клас / Н. Охріменко. - С.9-10. Новиков, Анатолій. "Театр абсурду" Олексія Чугуя / А. Новиков. - С.11-13. - Бібліогр.: 3 назв. Сергієнко, Антоніна. Формування ціннісних орієнтацій особистості на уроках української мови і літератури / А. Сергієнко. - С.14-17. - Бібліогр.: 8 назв. Васюта, Світлана. Духовно-моральний потенціал особистості в контексті ноосферної освіти : за твором Г. Малик "АбраКадабра" / С. Васюта. - С.17-20. - Бібліогр.: 16 назв. Паламар, Світлана. Робота над художнім твором як засіб формування літературної компетентності в учнів основної школи / С. Паламар. - С.21-23. - Бібліогр.: 9 назв. Чепурняк, Тетяна. Вивчаємо повість-казку Галини Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії" / Т. Чепурняк, О. Карпяк. - С.24-28. Сівицька, Галина. Виразне читання. Конкурс на кращого оповідача українських народних і літературних казок / Г. Сівицька. - С.28-30. Любиш, Марія. Оцінювання і корекція навчальної діяльності з теми "Літературна казка" / М. Любиш. - С.30-31. Піддубний, Микола. Контрольна робота. Світ фантазії, мудрості. Тести : літературні казки І.Франка, В. Королева-Старого, В. Симоненка, Г. Малик / М. Піддубний, Н. Жогло. - С.31-33. Фасоля, Анатолій. Календарно-тематичне планування уроків української літератури : 5 клас, ІІ семестр / А. Фасоля. - С.33-38. Вертій, Олексій. Коли дослухатися голосу віків / О. Вертій. - С.38. Турута, Тетяна. Несімо злагоду в родину : урок за поезіями Станіслава Чернілевського "Теплота родинного інтиму" та "Забула внучка в баби черевички" / Т. Турута. - С.38-39. Шевченко, Зоя. Григорій Сковорода – останній представник українського літературного бароко : матеріали до факультативу "Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8–9 класах" / З. Шевченко. - С.40-42. - Бібліогр.: 5 назв. Парфенюк, Оксана. Вогонь думок повік не згасне : сценарій літературно-музичної вітальні за сторінками життя і творчості Лесі Українки / О. Парфенюк, І. Якобчук. - С.43-45. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Ш 37 Шевченко, Зоя. Григорій Сковорода – останній представник українського літературного бароко : матеріали до факультативу "Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8–9 класах" / З. Шевченко> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 12. - С. 40-42. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська література--персоналії Українська література--літературні течії Кл.слова (ненормовані): мистецтво -- бароко Анотація: У статті розглядається проблема барокового мистецтва, зокрема його ознаки в творчості Г. Сковороди. Стаття містить малодосліджений аспект проблеми, результати останніх наукових пошуків і призначена для використання на заняттях літературного факультативу "Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8–9 класах". Дод.точки доступу: Сковорода, Григорій Савич (український просвітитель-гуманіст, філософ, поет, педагог ; 1722-1794) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Міхно, Олександр. Зоя Шевченко: життя методикою української літератури [Текст] / О. Міхно> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 40-43. Рубрики: Викладання української літератури--персоналії педагогів-методистів Кл.слова (ненормовані): вчені-методисти -- методика української літератури -- науковий портрет Дод.точки доступу: Шевченко, Зоя Олександрівна (вчений-педагог, фахівець з методики української літератури ; 1939-2017) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Балаховська, Юлія. Педагогічні ідеї Зої Шевченко в контексті сучасної методичної думки [Текст] / Ю. Балаховська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 44. Рубрики: Викладання української літератури--персоналії педагогів-методистів Кл.слова (ненормовані): вчені-методисти -- методика української літератури -- навчання української літератури -- науковий портрет Дод.точки доступу: Шевченко, Зоя Олександрівна (вчений-педагог, фахівець з методики української літератури ; 1939-2017) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Забарний, Олександр. Згадуючи наставника... [Текст] : [про вченого-методиста З. О. Шевченко] / О. Забарний> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 45-47. : фот. Рубрики: Викладання української літератури--персоналії педагогів-методистів Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): вчені-методисти -- методика української літератури -- науковий портрет -- праці викладачів НДУ Дод.точки доступу: Шевченко, Зоя Олександрівна (вчений-педагог, фахівець з методики української літератури ; 1939-2017) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |