> Шифр: РШ/2014/12 Журнал 2014р. N 12 Кияновський, Артем. Школа гуманітарної праці: основні напрями освітньої діяльності / А. Кияновський. - С.3-7. Богуш, Алла. Передшкільна освіта в сучасному освітньому просторі / А. Богуш. - С.8-11. - Бібліогр.: 4 назв. Голобородько, Євдокія. Полікультурна освіта і виховання в умовах Школи гуманітарної праці / Є. Голобородько. - С.12-13. - Бібліогр.: 3 назв. Таранік-Ткачук, Катерина. : інтерв’ю з головним спеціалістом департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Таранік-Ткачук К. / К. Таранік-Ткачук. - С.14-17 Плакида, Ніна. Метод проектів на уроці української літератури : під час вивчення життя і творчості Дмитра Марковича / Н. Плакида. - С.18-20. - Бібліогр.: 11 назв. Фелющенко, Інна. Розвиток творчих здібностей школярів на уроках художньої культури / І. Фелющенко. - С.21-27. - Бібліогр.: 7 назв. Домарацька, Світлана. Мультимедіа-презентації як засіб підвищення ефективності навчання хімії / С. Домарацька. - С.28-30. - Бібліогр.: 8 назв. Бойко, Тетяна. Проектна діяльність учнів з використанням ІКТ на уроках англійської мови / Т. Бойко. - С.31-34. - Бібліогр.: 5 назв. Вишневецька, Євгенія. Складання віршів як засіб підвищення мотивації до вивчення іноземної мови / Є. Вишневецька. - С.35-38. - Бібліогр.: 7 назв. Полушкіна, Наталія. Інтернет-ресурси як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроці німецької мови / Н. Полушкіна, К. Кулькіна. - С.39-42. - Бібліогр.: 10 назв. Мороз, Ольга. Використання інформаційно-комп’ютерних технологій в початковій школі / О. Мороз. - С.43-47. - Бібліогр.: 13 назв. Трібушна, Світлана. Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії / С. Трібушна. - С.48-51. - Бібліогр.: 9 назв. Щавалда, Людмила. Музейна педагогіка: від традицій співпраці до використання нових педагогічних технологій / Л. Щавалда. - С.52-56. - Бібліогр.: 18 назв. Плакида, Ніна. Гуманістичний контекст уроків літератури : до 200-річчя Великого Кобзаря (сценарії заходів студії "Перлина слова") / Н. Плакида, В. Баденко. - С.57-63. - Бібліогр.: 1 назв. Федяєва, Олена. Фрагмент уроку українського читання в 4-му класі / О. Федяєва. - С.64. Тригуб, Сергій. Рекраційні ресурси світу : розробка уроку географії для учнів 10-го класу / С. Тригуб. - С.65-68. : схеми Мороз, Тетяна. Фрагмент уроку біології в 9-му класі / Т. Мороз. - С.69-70. : схеми Лихожон, Тетяна. Фрагмент бібліотечного заняття в 6-му класі / Т. Лихожон. - С.71-72. План позакласних заходів : (2013-2014 н. р.). - С.73-76. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Щ 13 Щавалда, Людмила. Музейна педагогіка: від традицій співпраці до використання нових педагогічних технологій [Текст] / Л. Щавалда> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 12. - С. 52-56. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогіка--музейна педагогіка Виховання--естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): художньо-естетичне виховання -- нові педагогічні технології -- інформаційні технології -- мультимедія -- естетичне виховання школярів -- музейна педагогіка -- початкова школа Анотація: У статті розглядається питання художньо-естетичного виховання молодших школярів з використанням сучасних інформаційних технологій. Аналізуються погляди відомих філософів, педагогів, психологів на художньо-естетичне виховання. Узагальнюється практичний досвід роботи Школи гуманітарної праці м. Херсона щодо впровадження у навчально-виховний процес програми музейної педагогіки. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |