> Шифр: ОД1/2014/7 Журнал 2014р. N 7 Туров, М. П. Основні напрями оцінювання технічної обдарованості школярів / М. П. Туров. - С.2-10. Вансен, Т. М. Розробка комплексних програм з розвитку пізнавальних процесів у молодших школярів / Т. М. Вансен. - С.10-15. Мельник, А. О. Самостійне складання математичних задач учнями початкових класів / А. О. Мельник. - С.15-25. Лізун, О. В. Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. лізун, Ю. М. Мазур. - С.25-35. Білоус, С. В. У світі казки чарівної / С. В. Білоус. - С.35-46. Янковська, Л. М. Модель психологічної лабораторії "Успішний вчитель - успішний учень" / Л. М. Янковська. - С.46-52. Горецька, О. В. Умови та шляхи оптимізації спілкування батьків із дітьми дошкільного віку / О. В. Горецька. - С.52-56. Калошин, В. Ф. Як ми використовуємо у вихованні базисний закон мотивації? / В. Ф. Калошин. - С.56-61. Гусакова, М. П. Навіщо вчити дітей визнавати свої помилки / М. П. Гусакова. - С.61-64. Різнотипові математичні завдання для учнів початкових класів. - С.64-67. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 62 Янковська, Л. М. Модель психологічної лабораторії "Успішний вчитель - успішний учень" [Текст] / Л. М. Янковська> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2014. - N 7. - С. 46-52. Рубрики: психологія педагогічна Виховання--методи--форми Кл.слова (ненормовані): творчо обдаровані діти -- учень-дослідник -- психологічний супровід учня Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |