Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1468
Title: Педагогічні умови оптимізації процесу адаптації дитини до ЗДО
Authors: Пастернак, Поліна Федорівна
Keywords: адаптація дитини до ЗДО
готовність до вступу в ЗДО
Issue Date: 2019
Abstract: Науковий керівник: Пихтіна Ніна Порфиріївна, канд. пед. наук, доцент Рецензенти: Голота Наталія Миколаївна, канд. пед. наук, доцент Пісоцький Олександр Петрович, канд. психол. наук, доцент
Description: На теоретичному рівні ми здійснили теоретико-методичне обґрунтування проблеми соціальної адаптації дітей дошкільного віку до ЗДО, зокрема: окреслили й схарактеризували сутність та особливості соціальної адаптації дітей дошкільного віку до закладу дошкільної освіти; проаналізували проблему соціальної адаптації дошкільників у психолого-педагогічній літературі; означили готовність дитини до вступу в освітній заклад в якості передумови її успішної адаптації до ЗДО. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, нами розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники готовності та адаптованості дитини до вступу в ЗДО, окреслені форми адаптації дошкільників: легкий, середній, важкий. Підібрані й розроблені методики для практичного вивчення стану готовності дитини до відвідування нею дошкільного навчального закладу та особливостей протікання адаптаційного періоду до ЗДО.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1468
Appears in Collections:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пастернак Магістерська.pdf912,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.