Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/92
Назва: МОВНА ПРАКТИКА У ПРОЦЕСІ ШКІЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ
Автори: Бондаренко, Юрій Іванович
Ключові слова: образ-персонаж
мовна практика
художня деталь
характеристика
аналіз
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Українська література в загальноосвітній школі.
Короткий огляд (реферат): У науковому матеріалі розкрито особливості мовної практики школярів під час опрацювання образів-персонажів, яка полягає у використанні словесних засобів різного походження як «точки опертя» для осягнення предмета вивчення. На думку автора, така діяльність має буту підпорядкованою формуванню спеціальних знань та умінь.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/92
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МОВНА ПРАКТИКА У ПРОЦЕСІ ШКІЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ ОБРАЗІВ-ПЕРСОНАЖІВ.doc85,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.