Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1009
Title: | ПАТОЛОГІЯ РОДИННОГО ЖИТТЯ – НАСИЛЬСТВО В СІМ’Ї |
Authors: | Карташинська, Р. |
Keywords: | сім’я родинні стосунки насильство в родині |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Abstract: | Рівень родинного насильства, алкоголізму чи інших проявів патології родинного життя ведуть до того, що у дітей і підлітків проявляються численні риси фізичного, психічного та емоційного характеру, які впливають на їх життя в межах існуючої суспільної системи. У даній статі піднімається проблематика впливу насильства в родині на агресивну поведінку дітей і підлітків. Агресія може бути виразом аверсійного досвіду і передбачуваної користі. Аверсійний досвід викликає загальний стан емоційного збудження, яке може привести до кількох видів поведінки, залежно від того, як особистість навчила себе долати в собі стреси (агресія, відступ, прохання про допомогу). Агресія може також виступати за відсутності емоцій- ного збудження, коли особистість вважає, що така поведінка приведе до бажаного результату. У своїх міркуваннях ми притримуємося компромісної позиції, найбільш прийнят- ної у педагогічній літературі. Вона об’єднує різні теорії агресії і передбачає, що агресивна поведінка людини є результатом фрустрації і закріплюється в результаті суспільного научіння. В науковій літературі з предмету "проблематика праці" її значення аналізу- ється з різних аспектів, наприклад у межах ставлення до праці, мотивації до праці, задоволення від праці, праці як цінності і її якості. У даній статті обговорено питання, що стосуються сутності праці і професії, проблематику людського капіталу, значення праці для особистості і суспільства, а також роль праці в індивідуальному і суспільно-економічному вимірі. Акцентовано увагу на проблемі безробіття як негативному суспільному явищі і умовах працевла- штуванні у Польщі. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1009 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.