Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1033
Назва: МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Автори: Лавриченко, Н. М.
Ключові слова: учитель іноземної мови
методи професійної підготовки
педагогічна практика
Дата публікації: 2017
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статі розкрито методичні особливості підготовки вчителів іноземної мови. Методичний інструментарій, який застосовується на педагогічних факульте- тах вищих навчальних закладів, представлено в сукупності методів, стратегій і підходів. Сучасні методику й методологію підготовки вчителів іноземної мови осмислено із залученням зарубіжного досвіду. Звернуто увагу на такі методичні проблеми, як різноманіття й еклектика у використанні методів, а також на проблему постметода. Розглянуто особли- вості застосування різних стратегій у навчанні іноземної мови, висвітлено результати досліджень американських учених, що визначають найбільш продуктивні стратегії навчання англійської мови. Проаналізовано актуальні підходи до підготовки вчителів іноземної мови – комунікативний, компетент- нісний, холістичний, гуманістичний, конструктивістський. Визначено напрямки подальших досліджень даної проблематики. Зокрема, зазначено перспективність спеціальних досліджень у галузі методик підготовки вчителів іноземної мови для роботи з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку, дистанційного навчання, білінгвальної освіти, навчання обдаро- ваних дітей та дітей з особливостями розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1033
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36.pdf245,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.