Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1461
Назва: Формування соціального досвіду в дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності
Автори: Харченко, Катерина Василівна
Ключові слова: соціальний довід
театралізована діяльність дошкільників
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Науковий керівник: Матвієнко Світлана Іванівна, канд. пед. наук, доцент Рецензенти: Голота Наталія Миколаївна, канд. пед. наук, доцент Пісоцький Олександр Петрович, канд. психол. наук, доцент.
Опис: Наукова робота присвячена аналізу проблеми формування соціального досвіду у дошкільників 6-7 років. Здійснено науковий аналіз поняття «соціальний досвід». Визначено особливості засвоєння соціального досвіду дітьми старшого дошкільного віку. Надано соціокультурну характеристику театралізованої діяльності як засобу формування соціального досвіду дошкільників. Проведено експериментальне дослідження з виявлення та перевірки організаційно-педагогічних умов формування соціального досвіду в дітей дошкільного віку засобами театралізованої діяльності. Розкрито методику організації роботи з перевірки організаційно-педагогічних умов формування соціального досвіду в дітей старшого дошкільного віку в театралізованої діяльності. висвітлено результати проведеної експериментальної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1461
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська Харченко.pdf895,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.