Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1902
Title: | ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ІНТЕГРОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ПОЧАТКОВОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ |
Authors: | Грисюк, О. М. |
Keywords: | компетентність інтеграція структура |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | НДУ імені Миколи Гоголя |
Abstract: | У статті розглядається проблема систематизації змісту та структури за- гальної інтегрованої компетентності, яка означена одним з очікуваних резуль- татів для здобувачів позашкільної спеціалізованої початкової мистецької освіти за елементарним підрівнем. Автором здійснено аналіз категоріального апарату проблеми в контексті мистецької освітньої діяльності. Розкриваються варіанти структурного складу категорії "компетентність". На основі здійсненого контент-аналізу розкриваються основні ознаки, власти- вості та сутнісні характеристики категорії "інтеграція" в аспекті мистецько- го навчання. Зроблено акцент на найбільш суттєві характристики інтеграції, яка є: природним динамічним процесом узгодження, упорядкування, взаємовпливу, взаємодії, об’єднання, взаємопроникнення раніш автономних елементів (струк- тур, функцій) у інтегрований об’єкт (цілісну систему) з якісно новими власти- востями; супроводжується встановленням, ускладненням і зміцненням істот- них зв’язків між оновленими елементами, збільшенням обсягів та інтенсивності взаємозв’язків і взаємодій між ними; є процесом і результатом побудови ціліс- ності з метою підвищення ефективності як здобування, так і застосування знання у постійно вдосконалюваних формах пізнання і вираження пізнаного. Наголошується на важливості самостійності, яка є невід’ємною умовою успішного формування інтегрованої компетентності та буде ефективною за умов попередньої підготовки, організації та керування з боку педагогічного працівника. Робиться висновок про сутність та структуру інтегрованої компе- тентності. Підкреслюються важливість усвідомлення педагогічними праців- никами сучасних мистецьких шкіл змісту та структури розглянутої категорії, що може створити підґрунтя ефективної реалізації освітньої траєкторії учня та дозволить йому успішно реалізуватися на наступному щаблі профільного навчання. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1902 |
Appears in Collections: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.