Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1902
Title: ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА ІНТЕГРОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ПОЧАТКОВОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
Authors: Грисюк, О. М.
Keywords: компетентність
інтеграція
структура
Issue Date: 2020
Publisher: НДУ імені Миколи Гоголя
Abstract: У статті розглядається проблема систематизації змісту та структури за- гальної інтегрованої компетентності, яка означена одним з очікуваних резуль- татів для здобувачів позашкільної спеціалізованої початкової мистецької освіти за елементарним підрівнем. Автором здійснено аналіз категоріального апарату проблеми в контексті мистецької освітньої діяльності. Розкриваються варіанти структурного складу категорії "компетентність". На основі здійсненого контент-аналізу розкриваються основні ознаки, власти- вості та сутнісні характеристики категорії "інтеграція" в аспекті мистецько- го навчання. Зроблено акцент на найбільш суттєві характристики інтеграції, яка є: природним динамічним процесом узгодження, упорядкування, взаємовпливу, взаємодії, об’єднання, взаємопроникнення раніш автономних елементів (струк- тур, функцій) у інтегрований об’єкт (цілісну систему) з якісно новими власти- востями; супроводжується встановленням, ускладненням і зміцненням істот- них зв’язків між оновленими елементами, збільшенням обсягів та інтенсивності взаємозв’язків і взаємодій між ними; є процесом і результатом побудови ціліс- ності з метою підвищення ефективності як здобування, так і застосування знання у постійно вдосконалюваних формах пізнання і вираження пізнаного. Наголошується на важливості самостійності, яка є невід’ємною умовою успішного формування інтегрованої компетентності та буде ефективною за умов попередньої підготовки, організації та керування з боку педагогічного працівника. Робиться висновок про сутність та структуру інтегрованої компе- тентності. Підкреслюються важливість усвідомлення педагогічними праців- никами сучасних мистецьких шкіл змісту та структури розглянутої категорії, що може створити підґрунтя ефективної реалізації освітньої траєкторії учня та дозволить йому успішно реалізуватися на наступному щаблі профільного навчання.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1902
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf181,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.