Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1917
Назва: ПОДІЯ ЯК СТРУКТУРНА ОДИНИЦЯ УСВІДОМЛЕННЯ ВІДХИЛЕНОЇ ЖИТТЄВОЇ АЛЬТЕРНАТИВИ
Автори: Михайлова, О. І.
Ключові слова: життєва альтернатива
відхилена життєва альтернатива
життєва ситуація
Дата публікації: 2020
Видавець: НДУ імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті визначено подію як одиницю усвідомлення відхилених життєвих альтернатив. Встановлено критерії, що відображають усвідомлення особи-стістю певного спектру подій. Розглянута життєва альтернатива як така, що виступає феноменом особи-стісного розвитку і визначається в контексті сформованості особистісної зрілості та суб’єктивності. Висунуте припущення, що життєва альтернатива може мати структуру, яка представлена подіями і подієвим рядом та усвідом-ленням їх як життєвих альтернатив. Подія якщо вона є усвідомленою, то вона стає тотожною з життєвою альтернативою, а якщо відхиляється то передбачає відмову особистості від тієї чи іншої значущої події. Обов’язковою умовою реалізації або відмови (що передбачає втілення в життя тих чи інших життєвих виборів) тієї чи іншої життєвої альтернативи та реалізується безпосередньо у певній події, оскільки вибір – це також подія, яка є матеріалі-зованою та представленою у часі, є усвідомлення. Встановлено значущість тексту як такого, що дає можливість визначити не тільки подію загалом, а і внутрішню подію як епізод, який є означений самою особистістю та приведений в оповідну форму. Когнітивна рефлексія та сформована метафоризація відхиленої життєвої альтернативи розглядаються як такі, що є показниками ставлення до неї. Основним методом аналізу є інтерпретація. Розглянуто значущість та роль емоцій у сприйманні подій. Проаналізовано зміст суб’єктивного наративу як метафоричного представлення відхиленої життєвої альтернативи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1917
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf406,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.