Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1989
Назва: НЕДИСЦИПЛІНОВАНІСТЬ У ДОШКІЛЬНИКІВ: ОСОБЛИВОСТІ ВИЯВУ ТА ЧИННИКИ ДЕТЕРМІНАЦІЇ
Автори: Пихтіна, Н. П.
Ключові слова: дисципліна
дисциплінованість
неорганізованість
Дата публікації: 2020
Видавець: Видавництво НДУ
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано концептуальні позиції та підходи до тлумачення базо- вих понять проблеми недисциплінованості у дошкільників. Проаналізовані близь- кі до недисциплінованості за значенням поняття: неорганізованість, незіб- раність, занедбаність. Окреслені та охарактеризовані психолого-педагогічні чинники виникнення вказаного негативного поведінкового прояву: незабезпечен- ня однієї з базових потреб дитини – потреби в увазі, бажання дитини само- ствердитись, реальні чи уявні образи дитини на дорослих, втрата дитиною віри у власний успіх, незабезпеченість потреби у самоствердженні. Представ- лені різноманітні класифікації недисциплінованості у дітей: на основі критерію врахування специфіки чинників недисциплінованості (патогенна, психосоціальна, соціальна); за характером вияву (відкрита (поведінкова), прихована (глибинна)): за характером виникнення (первинна і вторинна); за тривалістю протікання (ситуативна, тимчасова, стійка).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1989
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2020 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf224,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.