Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2346
Назва: | Педагогічні умови формування моральних ставлень дітей дошкільного віку в ЗДО і сім’ї |
Автори: | Гриценко, Лілія Віталіївна |
Ключові слова: | моральне виховання морально-етичний розвиток моральні ставлення дітей освітнє середовище ЗДО |
Дата публікації: | 20-гру-2021 |
Короткий огляд (реферат): | Тема магістерської роботи досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема формування моральних ставлень дітей 5-6 років, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання особливостей морального розвитку дітей старшого дошкільного віку у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення особливостей формування моральних ставлень старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти та сім’ї. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники сформованості моральних ставлень і їх зміст у старших дошкільників та схарактеризовані їх рівні, на основі виділених педагогічних умов розроблено програму оптимізації морального розвитку та етичних ставлень старших дошкільників в умовах ЗДО і сім’ї. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2346 |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гриценко_магістерська_2021.pdf | 1,25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.