Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриценко, Лілія Віталіївна-
dc.date.accessioned2022-05-18T09:11:39Z-
dc.date.available2022-05-18T09:11:39Z-
dc.date.issued2021-12-20-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2346-
dc.description.abstractТема магістерської роботи досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема формування моральних ставлень дітей 5-6 років, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання особливостей морального розвитку дітей старшого дошкільного віку у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення особливостей формування моральних ставлень старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти та сім’ї. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники сформованості моральних ставлень і їх зміст у старших дошкільників та схарактеризовані їх рівні, на основі виділених педагогічних умов розроблено програму оптимізації морального розвитку та етичних ставлень старших дошкільників в умовах ЗДО і сім’ї.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectморальне вихованняuk_UA
dc.subjectморально-етичний розвитокuk_UA
dc.subjectморальні ставлення дітейuk_UA
dc.subjectосвітнє середовище ЗДОuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування моральних ставлень дітей дошкільного віку в ЗДО і сім’їuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гриценко_магістерська_2021.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.