Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2346
Назва: Педагогічні умови формування моральних ставлень дітей дошкільного віку в ЗДО і сім’ї
Автори: Гриценко, Лілія Віталіївна
Ключові слова: моральне виховання
морально-етичний розвиток
моральні ставлення дітей
освітнє середовище ЗДО
Дата публікації: 20-гру-2021
Короткий огляд (реферат): Тема магістерської роботи досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема формування моральних ставлень дітей 5-6 років, зокрема: проаналізовано стан вивчення питання особливостей морального розвитку дітей старшого дошкільного віку у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення особливостей формування моральних ставлень старших дошкільників в умовах закладу дошкільної освіти та сім’ї. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники сформованості моральних ставлень і їх зміст у старших дошкільників та схарактеризовані їх рівні, на основі виділених педагогічних умов розроблено програму оптимізації морального розвитку та етичних ставлень старших дошкільників в умовах ЗДО і сім’ї.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2346
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гриценко_магістерська_2021.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.