Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2351
Title: Педагогічні умови розвитку довільної поведінки у дітей раннього віку
Authors: Маленко, Яна Ігорівна
Keywords: довільна поведінка
предметно-практична діяльність
діти раннього віку
емоційно-вольова сфера
Issue Date: 20-Dec-2021
Abstract: Результати вивчення проблеми розвитку довільної поведінки у дітей раннього віку представлені у трьох розділах. На теоретичному рівні обґрунтовано актуальність вказаної проблеми, проаналізовано стан її розробки у психолого-педагогічній літературі, схарактеризовано довільну поведінку як особистісний феномен, визначено особливості розвитку довільної поведінки в ранньому дитинстві, з’ясовано роль предметної діяльності як провідної у становленні та розвитку елементарних форм довільної поведінки у дітей двох-трьох років. З метою розв’язання емпіричних завдань дослідження розроблено програму й адекватну завданням методику констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Визначено критерії, показники та схарактеризовано рівні сформованості у дітей раннього віку довільності у предметно-практичній діяльності. Обґрунтовано педагогічні умови ефективного виховання у досліджуваних 2-3 років довільної поведінки, розроблено методику її формування, оцінено їх ефективність, визначено перспективи подальшої розробки проблеми
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2351
Appears in Collections:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маленко_магістерська_2021.pdf1,27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.