Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2351
Назва: Педагогічні умови розвитку довільної поведінки у дітей раннього віку
Автори: Маленко, Яна Ігорівна
Ключові слова: довільна поведінка
предметно-практична діяльність
діти раннього віку
емоційно-вольова сфера
Дата публікації: 20-гру-2021
Короткий огляд (реферат): Результати вивчення проблеми розвитку довільної поведінки у дітей раннього віку представлені у трьох розділах. На теоретичному рівні обґрунтовано актуальність вказаної проблеми, проаналізовано стан її розробки у психолого-педагогічній літературі, схарактеризовано довільну поведінку як особистісний феномен, визначено особливості розвитку довільної поведінки в ранньому дитинстві, з’ясовано роль предметної діяльності як провідної у становленні та розвитку елементарних форм довільної поведінки у дітей двох-трьох років. З метою розв’язання емпіричних завдань дослідження розроблено програму й адекватну завданням методику констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Визначено критерії, показники та схарактеризовано рівні сформованості у дітей раннього віку довільності у предметно-практичній діяльності. Обґрунтовано педагогічні умови ефективного виховання у досліджуваних 2-3 років довільної поведінки, розроблено методику її формування, оцінено їх ефективність, визначено перспективи подальшої розробки проблеми
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2351
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маленко_магістерська_2021.pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.