Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2581
Title: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРЕВАГИ
Authors: Коваленко, С. О.
Гавій, В. М.
Приплавко, С. О.
Лобань, Л. О.
Keywords: інформаційні процеси
інформаційні ресурси
педагогічна система
Issue Date: 2022
Publisher: НДУ ім. М. Гоголя
Abstract: виробництво, а виробництво інформації та знань. Придбання нових знань і нави- чок, практично корисних і застосовуваних у роботі в епоху інформаційного суспільства значно розширює можливості самореалізації і сприяє кар’єрному росту. Особливо важливу роль інформаційні ресурси відіграють в умовах організації дистанційних форм навчання. За таких умов ведеться постійний пошук більш досконалих форм організації навчального процесу. Реалізувати технології дистанційного навчання можливо шляхом розробки моделі викорис- тання віртуально-навчальних середовищ та платформ дистаційного навчання: Zoom, Microsoft Teams, Webex, Google Classroom, ClassDojo, Padlet тощо. Завдяки цьому студентам стали доступні нетрадиційні джерела інформації, підвищилась ефективність самостійної роботи. Вони здобули можливість навчатися у зручний для них час, у звичному оточенні та у відносно автономному темпі. У студентів з’явилися можливості для творчого самовираження, знаходження та закріплення різних професійних навичок.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2581
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf226,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.