Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2608
Title: Особливості організації предметно-практичної діяльності у дітей раннього віку у ЗДО
Authors: Дейнека, Аліна Михайлівна
Keywords: предметно-практична діяльність,
дитина раннього віку
Issue Date: 2020
Abstract: Тема магістерської роботи «Особливості організації предметно-практичної діяльності у дітей раннього віку у ЗДО» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема розвитку предметно-практичної діяльності дітей раннього віку, зокрема: проаналізовано стан вивчення проблеми предметно-практичної діяльності у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення проблеми розвитку предметно-практичної діяльності в вмовах ЗДО. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники та рівні сформованості розвитку предметно-практичної діяльності в умовах ЗДО на основі виділених та обґрунтованих педагогічних умов.
Description: The theme of the master's thesis "Features of the Organization of subject-practical activities in young children in health care" was studied at the theoretical and empirical levels. The results of the study are presented in three sections of the paper. At the theoretical level, the problem of developing subject-practical activities of young children is substantiated, in particular: the state of studying the problem of subject-practical activities in psychological and pedagogical research is analyzed; a review and corresponding analytical work on the source base for studying the problem of developing subject-practical activities in the minds of Health is carried out. To solve the empirical problems of the study, a program and methodology of the ascertaining, forming and control stages of the pedagogical experiment have been developed. Criteria, indicators and levels of formation of the development of subject-practical activities in the conditions of health care are developed on the basis of selected and justified pedagogical conditions.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2608
Appears in Collections:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дейнека_магістерська_2020.pdf904,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.