Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2608
Назва: Особливості організації предметно-практичної діяльності у дітей раннього віку у ЗДО
Автори: Дейнека, Аліна Михайлівна
Ключові слова: предметно-практична діяльність,
дитина раннього віку
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Тема магістерської роботи «Особливості організації предметно-практичної діяльності у дітей раннього віку у ЗДО» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні обґрунтована проблема розвитку предметно-практичної діяльності дітей раннього віку, зокрема: проаналізовано стан вивчення проблеми предметно-практичної діяльності у психолого-педагогічних дослідженнях; здійснено огляд та відповідну аналітичну роботу над джерельною базою з вивчення проблеми розвитку предметно-практичної діяльності в вмовах ЗДО. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма й методика констатувального, формувального й контрольного етапів педагогічного експерименту. Розроблені критерії, показники та рівні сформованості розвитку предметно-практичної діяльності в умовах ЗДО на основі виділених та обґрунтованих педагогічних умов.
Опис: The theme of the master's thesis "Features of the Organization of subject-practical activities in young children in health care" was studied at the theoretical and empirical levels. The results of the study are presented in three sections of the paper. At the theoretical level, the problem of developing subject-practical activities of young children is substantiated, in particular: the state of studying the problem of subject-practical activities in psychological and pedagogical research is analyzed; a review and corresponding analytical work on the source base for studying the problem of developing subject-practical activities in the minds of Health is carried out. To solve the empirical problems of the study, a program and methodology of the ascertaining, forming and control stages of the pedagogical experiment have been developed. Criteria, indicators and levels of formation of the development of subject-practical activities in the conditions of health care are developed on the basis of selected and justified pedagogical conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2608
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дейнека_магістерська_2020.pdf904,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.