Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2612
Title: | Педагогічні умови особистісно-орієнтованої взаємодії з дітьми старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності |
Authors: | Кривоцюк, Ольга Михайлівна |
Keywords: | особистісно- орієнтоване виховання гуманізація взаємин |
Issue Date: | 2021 |
Abstract: | Кваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні проаналізовано психолого-педагогічні основи особистісно-орієнтованої взаємодії з дошкільниками у пізнавальній діяльності. Уточнено зміст та структуру провідних категорій, розкрито особливості особистісно-орієнтованого підходу у навчанні і вихованні дошкільників. Виділено та обґрунтовано педагогічні умови особистісно-орієнтованої взаємодії з дітьми старшого дошкільного віку в пізнавальній діяльності. На емпіричному рівні визначено критерії, показники та рівні особистісно-орієнтованої взаємодії вихователів з дітьми в процесі пізнавальної діяльності. Розроблено систему роботи з педагогами щодо організації особистісно- орієнтованої взаємодії з дітьми старшого дошкільного віку в пізнавальній діяльності, визначено її ефективність. |
Description: | Qualification work is performed on theoretical and practical levels. At the theoretical level, the psychological and pedagogical foundations of personality-oriented interaction with preschoolers in cognitive activity are analyzed. The content and structure of the leading categories are specified, the peculiarities of the personality-oriented approach in teaching and educating preschoolers are revealed. The pedagogical conditions of personality-oriented interaction with children of senior preschool age in cognitive activity are singled out and substantiated. At the empirical level, criteria, indicators and levels of personality-oriented interaction of educators with children in the process of cognitive activity are determined. The system of work with teachers concerning the organization of personality-oriented interaction with children of senior preschool age in cognitive activity is developed, its efficiency is defined |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2612 |
Appears in Collections: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кривоцюк_магістерська_2021.pdf | 1,33 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.