Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2612
Title: Педагогічні умови особистісно-орієнтованої взаємодії з дітьми старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності
Authors: Кривоцюк, Ольга Михайлівна
Keywords: особистісно- орієнтоване виховання
гуманізація взаємин
Issue Date: 2021
Abstract: Кваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні проаналізовано психолого-педагогічні основи особистісно-орієнтованої взаємодії з дошкільниками у пізнавальній діяльності. Уточнено зміст та структуру провідних категорій, розкрито особливості особистісно-орієнтованого підходу у навчанні і вихованні дошкільників. Виділено та обґрунтовано педагогічні умови особистісно-орієнтованої взаємодії з дітьми старшого дошкільного віку в пізнавальній діяльності. На емпіричному рівні визначено критерії, показники та рівні особистісно-орієнтованої взаємодії вихователів з дітьми в процесі пізнавальної діяльності. Розроблено систему роботи з педагогами щодо організації особистісно- орієнтованої взаємодії з дітьми старшого дошкільного віку в пізнавальній діяльності, визначено її ефективність.
Description: Qualification work is performed on theoretical and practical levels. At the theoretical level, the psychological and pedagogical foundations of personality-oriented interaction with preschoolers in cognitive activity are analyzed. The content and structure of the leading categories are specified, the peculiarities of the personality-oriented approach in teaching and educating preschoolers are revealed. The pedagogical conditions of personality-oriented interaction with children of senior preschool age in cognitive activity are singled out and substantiated. At the empirical level, criteria, indicators and levels of personality-oriented interaction of educators with children in the process of cognitive activity are determined. The system of work with teachers concerning the organization of personality-oriented interaction with children of senior preschool age in cognitive activity is developed, its efficiency is defined
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2612
Appears in Collections:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кривоцюк_магістерська_2021.pdf1,33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.