Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2612
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кривоцюк, Ольга Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-11T05:24:38Z | - |
dc.date.available | 2022-12-11T05:24:38Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2612 | - |
dc.description | Qualification work is performed on theoretical and practical levels. At the theoretical level, the psychological and pedagogical foundations of personality-oriented interaction with preschoolers in cognitive activity are analyzed. The content and structure of the leading categories are specified, the peculiarities of the personality-oriented approach in teaching and educating preschoolers are revealed. The pedagogical conditions of personality-oriented interaction with children of senior preschool age in cognitive activity are singled out and substantiated. At the empirical level, criteria, indicators and levels of personality-oriented interaction of educators with children in the process of cognitive activity are determined. The system of work with teachers concerning the organization of personality-oriented interaction with children of senior preschool age in cognitive activity is developed, its efficiency is defined | uk_UA |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні проаналізовано психолого-педагогічні основи особистісно-орієнтованої взаємодії з дошкільниками у пізнавальній діяльності. Уточнено зміст та структуру провідних категорій, розкрито особливості особистісно-орієнтованого підходу у навчанні і вихованні дошкільників. Виділено та обґрунтовано педагогічні умови особистісно-орієнтованої взаємодії з дітьми старшого дошкільного віку в пізнавальній діяльності. На емпіричному рівні визначено критерії, показники та рівні особистісно-орієнтованої взаємодії вихователів з дітьми в процесі пізнавальної діяльності. Розроблено систему роботи з педагогами щодо організації особистісно- орієнтованої взаємодії з дітьми старшого дошкільного віку в пізнавальній діяльності, визначено її ефективність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | особистісно- орієнтоване виховання | uk_UA |
dc.subject | гуманізація взаємин | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови особистісно-орієнтованої взаємодії з дітьми старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кривоцюк_магістерська_2021.pdf | 1,33 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.