Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2614
Назва: | Художня література як засіб формування цілісної картини світу у дошкільників |
Автори: | Ящевська, Світлана Іванівна |
Ключові слова: | цілісна картина світу дитяча свідомість |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано теоретичні аспекти формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку. Розкрито вплив художньої літератури на формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку. 4 Виділено та обґрунтовано педагогічні умови формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури. На емпіричному рівні визначено критерії, показники та рівні сформованості цілісної картини світу у старших дошкільників, досліджено вплив педагогів на розвиток даної якості у дітей. Розроблено систему роботи щодо формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури, перевірено її ефективність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2614 |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ящевська_магістерська_2021.pdf | 1,19 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.