Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2614
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ящевська, Світлана Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-11T05:28:20Z | - |
dc.date.available | 2022-12-11T05:28:20Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2614 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано теоретичні аспекти формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку. Розкрито вплив художньої літератури на формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку. 4 Виділено та обґрунтовано педагогічні умови формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури. На емпіричному рівні визначено критерії, показники та рівні сформованості цілісної картини світу у старших дошкільників, досліджено вплив педагогів на розвиток даної якості у дітей. Розроблено систему роботи щодо формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури, перевірено її ефективність. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | The qualification work has performed on theoretical and practical levels. At the theoretical level the content and the structure of the leading categories have clarified, also the theoretical aspects of forming a holistic vision of the world by older preschool children have analyzed. The influence of fiction on the formation of a holistic vision of the world by preschoolers has highlighted. The pedagogical conditions of forming a holistic vision of the world by older preschool children by means of fiction have singled out and substantiated. The criteria, indicators and formation levels of a holistic vision of the world by preschoolers have determined at the empirical level. The influence of teachers on the development of this quality of children has explored. The work’s system of forming a holistic vision of the world by older preschool children by means of fiction has developed. The efficiency of this system has confirmed by practice. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | цілісна картина світу | uk_UA |
dc.subject | дитяча свідомість | uk_UA |
dc.title | Художня література як засіб формування цілісної картини світу у дошкільників | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ящевська_магістерська_2021.pdf | 1,19 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.