Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2652
Title: Педагогічні умови формування готовності у дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі
Authors: Калюжна, Алла Миколаївна
Keywords: готовність до школи
психологічна готовність дітей до школи
Issue Date: 2020
Citation: Калюжна А. М. Педагогічні умови формування готовності у дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі : кваліфікаційна робота … магістра : 012 / А. М. Калюжна, наук. керівник О. П. Пісоцький ; МОН України, Ніжинський держ. ун-т імені Миколи Гоголя, ф-т психології та соц. роботи. – Ніжин, 2019. – 110 с.
Abstract: Тема магістерської роботи «Педагогічні умови формування готовності у дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі», досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні здійснено обґрунтування проблеми формування готовності у дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі, її вивчення у психолого-педагогічній літературі. Студенткою було охарактеризовано зміст основні складові готовності старших дошкільників до школи, а також чинники, що впливають на формування психологічної готовності до навчання. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма та методика констатувального, формувального та контрольного етапів педагогічного експерименту. Відповідно до всіх вимог визначені критерії, показники та рівні психологічної готовності дітей до навчання у школі. Здійснено успішний експериментальний вплив на досліджуване явище.
Description: The theme of the master's thesis "pedagogical conditions for the formation of readiness in older preschool children to study at school" was studied at the theoretical and empirical levels . The results of the study are presented in three sections of the paper. At the theoretical level, the problem of forming readiness in older preschool children to study at school, its study in psychological and pedagogical literature, is substantiated. The student described the content of the main components of readiness of older preschoolers for school, as well as factors influencing the formation of psychological readiness for learning. To solve the empirical problems of the study, the program and methodology of the ascertaining, forming and control stages of the pedagogical experiment were developed. In accordance with all the requirements, criteria, indicators and levels of psychological readiness of children to study at school are defined. A successful experimental effect on the studied phenomenon is carried out
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2652
Appears in Collections:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Калюжна_магістерська_2020.pdf512,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.