Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2652
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Калюжна, Алла Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-14T13:19:23Z | - |
dc.date.available | 2022-12-14T13:19:23Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Калюжна А. М. Педагогічні умови формування готовності у дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі : кваліфікаційна робота … магістра : 012 / А. М. Калюжна, наук. керівник О. П. Пісоцький ; МОН України, Ніжинський держ. ун-т імені Миколи Гоголя, ф-т психології та соц. роботи. – Ніжин, 2019. – 110 с. | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2652 | - |
dc.description | The theme of the master's thesis "pedagogical conditions for the formation of readiness in older preschool children to study at school" was studied at the theoretical and empirical levels . The results of the study are presented in three sections of the paper. At the theoretical level, the problem of forming readiness in older preschool children to study at school, its study in psychological and pedagogical literature, is substantiated. The student described the content of the main components of readiness of older preschoolers for school, as well as factors influencing the formation of psychological readiness for learning. To solve the empirical problems of the study, the program and methodology of the ascertaining, forming and control stages of the pedagogical experiment were developed. In accordance with all the requirements, criteria, indicators and levels of psychological readiness of children to study at school are defined. A successful experimental effect on the studied phenomenon is carried out | uk_UA |
dc.description.abstract | Тема магістерської роботи «Педагогічні умови формування готовності у дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі», досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлені у трьох розділах роботи. На теоретичному рівні здійснено обґрунтування проблеми формування готовності у дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі, її вивчення у психолого-педагогічній літературі. Студенткою було охарактеризовано зміст основні складові готовності старших дошкільників до школи, а також чинники, що впливають на формування психологічної готовності до навчання. Для розв’язання емпіричних завдань дослідження, розроблена програма та методика констатувального, формувального та контрольного етапів педагогічного експерименту. Відповідно до всіх вимог визначені критерії, показники та рівні психологічної готовності дітей до навчання у школі. Здійснено успішний експериментальний вплив на досліджуване явище. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | готовність до школи | uk_UA |
dc.subject | психологічна готовність дітей до школи | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування готовності у дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Калюжна_магістерська_2020.pdf | 512,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.