Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2756
Назва: ВИХОВАННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Автори: Савенко, Наталія Сергіївна
Ключові слова: особистісна ідентичність
гендерна ідентичність
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні, внаслідок вивчення існуючих наукових досліджень, ми здійснили аналіз проблеми виховання особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку. Вивчили фактори впливу на процес формування особистісної ідентичності старших дошкільників. Охарактеризували сутність, структуру та зміст особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку. На емпіричному рівні, в межах педагогічного експерименту, нами розроблені програма і методика вивчення стану особистісної ідентичності старших дошкільників. З цією метою, нами розроблені відповідні критерії, показники та рівні її виявлення у дошкільників. Підібрані й розроблені методики для практичного вивчення стану особистісної ідентичності дітей вказаної цільової групи. Розроблена рекомендована система роботи з виховання особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2756
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савенко_магістерська_2022.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.