Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2756
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савенко, Наталія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T12:26:08Z | - |
dc.date.available | 2023-02-24T12:26:08Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2756 | - |
dc.description.abstract | Магістерська робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні, внаслідок вивчення існуючих наукових досліджень, ми здійснили аналіз проблеми виховання особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку. Вивчили фактори впливу на процес формування особистісної ідентичності старших дошкільників. Охарактеризували сутність, структуру та зміст особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку. На емпіричному рівні, в межах педагогічного експерименту, нами розроблені програма і методика вивчення стану особистісної ідентичності старших дошкільників. З цією метою, нами розроблені відповідні критерії, показники та рівні її виявлення у дошкільників. Підібрані й розроблені методики для практичного вивчення стану особистісної ідентичності дітей вказаної цільової групи. Розроблена рекомендована система роботи з виховання особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | особистісна ідентичність | uk_UA |
dc.subject | гендерна ідентичність | uk_UA |
dc.title | ВИХОВАННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Савенко_магістерська_2022.pdf | 1,29 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.