Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2756
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавенко, Наталія Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-02-24T12:26:08Z-
dc.date.available2023-02-24T12:26:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2756-
dc.description.abstractМагістерська робота виконана на теоретичному й емпіричному рівнях. На теоретичному рівні, внаслідок вивчення існуючих наукових досліджень, ми здійснили аналіз проблеми виховання особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку. Вивчили фактори впливу на процес формування особистісної ідентичності старших дошкільників. Охарактеризували сутність, структуру та зміст особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку. На емпіричному рівні, в межах педагогічного експерименту, нами розроблені програма і методика вивчення стану особистісної ідентичності старших дошкільників. З цією метою, нами розроблені відповідні критерії, показники та рівні її виявлення у дошкільників. Підібрані й розроблені методики для практичного вивчення стану особистісної ідентичності дітей вказаної цільової групи. Розроблена рекомендована система роботи з виховання особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectособистісна ідентичністьuk_UA
dc.subjectгендерна ідентичністьuk_UA
dc.titleВИХОВАННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савенко_магістерська_2022.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.