Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2758
Назва: | Формування позитивних стосунків хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у спільній діяльності |
Автори: | Скоромна, Анастасія Сергіївна |
Ключові слова: | міжособистісні взаємини позитивні стосунки |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано особливості формування позитивних стосунків хлопчиків та дівчаток дошкільного віку у спільній діяльності. Охарактеризовано спільну діяльність як засіб формування позитивних стосунків дітей різної статі. На емпіричному рівні вивчено рівні сформованості позитивних стосунків хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у спільній діяльності,досліджено вплив педагогів на формування даної якості у дітей. Виділено педагогічні умови та розроблено систему роботи щодо формування позитивних стосунків хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у спільній діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2758 |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Скоромна А._магістерська_2022.pdf | 1,17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.