Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2758
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скоромна, Анастасія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-24T12:30:25Z | - |
dc.date.available | 2023-02-24T12:30:25Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2758 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано особливості формування позитивних стосунків хлопчиків та дівчаток дошкільного віку у спільній діяльності. Охарактеризовано спільну діяльність як засіб формування позитивних стосунків дітей різної статі. На емпіричному рівні вивчено рівні сформованості позитивних стосунків хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у спільній діяльності,досліджено вплив педагогів на формування даної якості у дітей. Виділено педагогічні умови та розроблено систему роботи щодо формування позитивних стосунків хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у спільній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | міжособистісні взаємини | uk_UA |
dc.subject | позитивні стосунки | uk_UA |
dc.title | Формування позитивних стосунків хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у спільній діяльності | uk_UA |
dc.type | Dataset | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Скоромна А._магістерська_2022.pdf | 1,17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.