Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2758
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкоромна, Анастасія Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-02-24T12:30:25Z-
dc.date.available2023-02-24T12:30:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2758-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота виконана на теоретичному та практичному рівнях. На теоретичному рівні уточнено зміст та структуру провідних категорій, проаналізовано особливості формування позитивних стосунків хлопчиків та дівчаток дошкільного віку у спільній діяльності. Охарактеризовано спільну діяльність як засіб формування позитивних стосунків дітей різної статі. На емпіричному рівні вивчено рівні сформованості позитивних стосунків хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у спільній діяльності,досліджено вплив педагогів на формування даної якості у дітей. Виділено педагогічні умови та розроблено систему роботи щодо формування позитивних стосунків хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у спільній діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectміжособистісні взаєминиuk_UA
dc.subjectпозитивні стосункиuk_UA
dc.titleФормування позитивних стосунків хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у спільній діяльностіuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скоромна А._магістерська_2022.pdf1,17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.