Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3345
Title: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Authors: Шеляг, Зоя Миколаївна
Keywords: психологія
пам’ять
діти дошкільного віку
словесна пам’ять
смислова пам’ять
образна пам’ять
опосередкована пам’ять
психологічні особливості розвиток дітей
пізнавальна сфера
Issue Date: 2023
Abstract: Магістерська робота присвячена дослідженню особливості розвитку пам’яті дітей дошкільного віку. Представлено результати теоретичного та емпіричного дослідження. У першому розділі розкрито теоретичні засади вивчення пам’яті людини психологічною наукою; сутність пам’яті як компонента психіки особистості; види, процеси та проблема розвитку пам’яті особистості; смислову пам’ять як найвищий рівень розвитку пам’яті людини. У другому розділі розглянуто особливості розвитку пам’яті сучасних дітей дошкільного віку. Пам’ять схарактеризовано як особливу психологічну систему, що розвивається і вдосконалюється завдяки накладанню нових зв’язків і утворень на вже існуючі. У третьому розділі досліджено розвиток пам’яті сучасних дітей 6-7 років. З’ясовано, що словесна пам’ять прямо пропорційна пам’яті на цифри та смисловій пам’яті старших дошкільників, одночасно, є обернено пропорційною образній і опосередкованій. Пам’ять на цифри тісно пов’язана з образною й опосередкованою та обернено пропорційна опосередкованій. Образна пам’ять прямо пов’язана з опосередкованою й обернена залежність із смисловою, проте опосередкована пам’ять характеризується протилежними взаємозв’язками з смисловою та словесною видами пам’яті у дітей 6–7 років. Одержані результати можуть бути використані у системі діяльності перагога та практичного психолога.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3345
Appears in Collections:053 (Психологія) Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шеляг З.М.pdf1,75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.