Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3345
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеляг, Зоя Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-02-29T06:39:11Z-
dc.date.available2024-02-29T06:39:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3345-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена дослідженню особливості розвитку пам’яті дітей дошкільного віку. Представлено результати теоретичного та емпіричного дослідження. У першому розділі розкрито теоретичні засади вивчення пам’яті людини психологічною наукою; сутність пам’яті як компонента психіки особистості; види, процеси та проблема розвитку пам’яті особистості; смислову пам’ять як найвищий рівень розвитку пам’яті людини. У другому розділі розглянуто особливості розвитку пам’яті сучасних дітей дошкільного віку. Пам’ять схарактеризовано як особливу психологічну систему, що розвивається і вдосконалюється завдяки накладанню нових зв’язків і утворень на вже існуючі. У третьому розділі досліджено розвиток пам’яті сучасних дітей 6-7 років. З’ясовано, що словесна пам’ять прямо пропорційна пам’яті на цифри та смисловій пам’яті старших дошкільників, одночасно, є обернено пропорційною образній і опосередкованій. Пам’ять на цифри тісно пов’язана з образною й опосередкованою та обернено пропорційна опосередкованій. Образна пам’ять прямо пов’язана з опосередкованою й обернена залежність із смисловою, проте опосередкована пам’ять характеризується протилежними взаємозв’язками з смисловою та словесною видами пам’яті у дітей 6–7 років. Одержані результати можуть бути використані у системі діяльності перагога та практичного психолога.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectпам’ятьuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectсловесна пам’ятьuk_UA
dc.subjectсмислова пам’ятьuk_UA
dc.subjectобразна пам’ятьuk_UA
dc.subjectопосередкована пам’ятьuk_UA
dc.subjectпсихологічні особливості розвиток дітейuk_UA
dc.subjectпізнавальна сфераuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 (Психологія) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шеляг З.М.pdf1,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.